1 miljoen naar vrienden & familiequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
-verhaal-
Gewoon zooi kopen dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Veel succes. daar is 200 miljoen lang niet genoeg voor.
Lees de rest, knuppel. Een miljoen om te vieren, daarnaast woningen en 50 miljoen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef ASroma het volgende:
[..]
1 miljoen naar vrienden & familie![]()
krent, ik mag hopen dat jij nooit 200 miljoen wint.
doe eens gek joh en koop van die 200 miljoen gewoon eens een paar leestekens en alinea's!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Lees de rest, knuppel. Een miljoen om te vieren, daarnaast woningen en 50 miljoen.
Ik koop fok gewoon op en dan krijg jij een permban.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:44 schreef ASroma het volgende:
[..]
doe eens gek joh en koop van die 200 miljoen gewoon eens een paar leestekens en alinea's!
Liever niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neehee eerst moet Ted afbetaald zijn![]()
Loos Ted, STEUN FOK! (deel 2)
Ik zou er toch iets mee moeten doen. Het geld is weg voordat je het in de gaten hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef o.us het volgende:
Luxemburg opkopen!![]()
En het geld opmaken aan dingen die ik niet eens nodig heb want ik krijg toch weer miljoenen aan belastinggeld binnen als inkomsten!
als luxemburg zo goedkoop was, dan was het allang verkochtquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef o.us het volgende:
Luxemburg opkopen!![]()
En het geld opmaken aan dingen die ik niet eens nodig heb want ik krijg toch weer miljoenen aan belastinggeld binnen als inkomsten!
Okee....dan wordt het San Marino dan. Een nog kleiner en goedkoper landje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef aardappel het volgende:
[..]
als luxemburg zo goedkoop was, dan was het allang verkochtLimburg mag je daarentegen hebben voor 10 euro! en dan krijg je Friesland er gratis bij!
Ik koop Fok! op en huur Danny in als schoonmaker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Ik koop fok gewoon op en dan krijg jij een permban.
*PROEST!*quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neehee eerst moet Ted afbetaald zijn![]()
Loos Ted, STEUN FOK! (deel 2)
Nee, doe maar dat eerste.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:50 schreef Sjibble het volgende:
Een groot bedrijf overkopen en zelf succesvoller maken, of naar de klote helpen
Ik zou alles op alles zetten op de productie van haribo kikkertjes in handen te krijgen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef hamkaastosti het volgende:
200 miljoen euro / prijs per haribo kikkertjes
Waarom koop je er niet gewoon 1 in polen?? En rag je dr 4.000.000 x helemaal af!! Scheelt je minstens 199.999.000. Euriesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef LaStrange het volgende:
4.000.000 keer naar de hoeren
Ik vind het nogal een ambitieus plan Joogquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef jogy het volgende:
Een eiland kopen, boot erbij en huursoldaten inhuren om andere mensen weg te jagen. Daarna ga ik aan mijn kloonproject beginnen om de wereld opnieuw te bevolken met allemaal klonen van mij, mannelijk en vrouwelijk, ondertussen nog even het probleem oplossen met de genen zodat inteelt geen probleem is. Als laatst zal ik de wereld rondreizen met mijn virus dat iedereen onvruchtbaar maakt en dat overal in het drinkwater gooien. Eenmaal terug op het eiland laat ik mezelf 60 jaar invriezen tot de wereldpopulatie genoeg is terugggebracht en de overgeblevenen te oud zijn om te vechten voor ik mijn klonen los laat over de aardbol, mezelf als Supreme jogy uit te roepen en de aarde te hernoemen naar Joog.
Verder weet ik het niet echt eigenlijk.
Altijd blijven dromen tochquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een ambitieus plan Joog
Goed plan, bank valt om en jij kan naar je 200 miljoen fluiten omdat de bankgarantie maar tot honderduizend euro gaatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:11 schreef Renesite het volgende:
Spaarrekening en maandelijks rondkomen van de rente. Ondertussen wel leuke dingen kopen, vrijstaand woonboerderijtje en een gave auto.
Op diverse rekeningen dan of gewoon ergens in oezbekistan of zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed plan, bank valt om en jij kan naar je 200 miljoen fluiten omdat de bankgarantie maar tot honderduizend euro gaat
Vroeger kon dat, vanwege de internationale fiscusmaatregelen om belastingontduikers te ontmoedigen kan dit niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op diverse rekeningen dan of gewoon ergens in oezbekistan of zo.
Je kan je vermogen toch zeker wel gewoon her en der neerpleuren?!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger kon dat, vanwege de internationale fiscusmaatregelen om belastingontduikers te ontmoedigen kan dit niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |