abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:21:35 #199
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_70055875
1188 lijkt me dan waarschijnlijker
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:26:33 #200
136283 knars
Teethgrinder
pi_70056016
Ja, het was een 11 met een 8. 1185 of 1189 misschien? 1188 zou ik wel hebben onthouden. Naja, nummertje trekken op somda voor de liefhebbers. Benelux reed vanochtend om via Gouda - Breukelen, punt.
pi_70056170

De Kameel NS'20 rijdt hier door Almelo , richting Hengelo. Op Dinsdag 16 Juni 2009 omstreeks 10.40..
Je kunt het niet goed zien, maar die grauwige mist/wolken achter de trein, is rook van een woningbrand van 1 van de huizen aan de linker kant, en komt niet van de Kameel zoals ik ook eerst dacht, toen de IC 6min later aankwam kwam er allemaal brandweer langs rijden.. Dus toen snapte ik dat het niet van de Kameel kon komen, omdat het alleen ook maar daar bleef hangen.

[ Bericht 51% gewijzigd door thats-me op 16-06-2009 12:43:30 ]
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:35:11 #202
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_70056283
quote:
Spoorlijn Utrecht-Breda onder de loep

door Henk Schol. dinsdag 16 juni 2009 | 07:45 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 16 juni 2009 | 11:53

GORINCHEM - Veel enthousiasme over een treinverbinding tussen Breda en Utrecht, maar ook de kritische noten en beren op de spoorweg.
En wie dacht dat met de verkoop van Essent de provincie Brabant meteen de straks welgevulde buidel trekt, heeft het ook al mis. "Er is meer te doen in Brabant dan alleen de spoorlijn. Al staat de lijn natuurlijk wel op onze lijstjes", zegt gedeputeerde Cora van Nieuwenhuizen. Maar ook geldt, in de woorden van Tweede Kamerlid Ernst Cramer: "De regio laat zien dat het haar ernst is. Dat regiobestuurders echt op één lijn blijven, is een heel belangrijke voorwaarde om dit plan tot een goed einde te brengen."

Alleen Zuid-Holland ontbrak op de conferentie die vijf gemeenten gisteren in Gorinchem hielden over het plan voor een spoorlijn Breda-Utrecht. Spoorbouwer BAMRail en ingenieursbureau Goudappel Coffeng opperden vorig jaar het idee om de 'vergeten corridor' in het nationale spoorwegnet alsnog aan te leggen. Het idee borrelde op omdat verbreding en verbetering van de immer dichtslibbende A27 op de agenda kwam. Tegelijk een spoor aanleggen leek een interessante optie. Inmiddels is dat plan uitgewerkt en heeft minister Camiel Eurlings van Verkeer het al laten doorlichten. Om aan discussies over feiten een eind te (trachten te) maken, gaat een zware commissie onder leiding van oud-minister Ed Nijpels alle gegevens opnieuw na.

Zo gaat hij de vraag beantwoorden of er inderdaad op den duur 90.000 mensen per dag van de trein gebruik maken en of de aanleg – tegelijk of in elk geval in samenhang met de A27-werken – veel geld (de initiatiefnemers schatten: 700 miljoen euro) bespaart. Eénmaal een nieuwe, bredere brug over de Merwede leggen is goedkoper dan tweemaal een smalle.

Realisering van de spoorplannen mag de A27-beurt niet vertragen, vinden ook alle betrokken bestuurders, de minister voorop. Nu is dat laatste een betrekkelijke zaak, want er is nog geen opleverdatum voor die 'nieuwe', drie-tot vierbaans A27 vastgesteld. Evenmin is er al geld gereserveerd voor dat werk, dat in 2013 uiterlijk zou moeten beginnen.

De commissie-Nijpels gaat nu aan het werk. Behalve naar reizigersaantallen (de zogeheten 'vervoerswaarde' van de lijn) en de kosten, kijkt de commissie ook naar inpassing van de lijn.

Die zou tussen de twee nieuwe rijbanen van de A27 in moeten komen.
bron
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:38:02 #203
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_70056373
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]



[ afbeelding ]
Whaha! Die ansichtkaart heb ik ook ooit nog ergens gekocht!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:55:46 #204
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_70056984
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef thats-me het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Kameel NS'20 rijdt hier door Almelo , richting Hengelo. Op Dinsdag 16 Juni 2009 omstreeks 10.40..
Je kunt het niet goed zien, maar die grauwige mist/wolken achter de trein, is rook van een woningbrand van 1 van de huizen aan de linker kant, en komt niet van de Kameel zoals ik ook eerst dacht, toen de IC 6min later aankwam kwam er allemaal brandweer langs rijden.. Dus toen snapte ik dat het niet van de Kameel kon komen, omdat het alleen ook maar daar bleef hangen.
nice, als de pakjes op tijd zijn en het is droog waag ik een poging vanmiddag in Utrecht CS.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 juni 2009 @ 14:33:28 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70060084
tvp
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 juni 2009 @ 14:41:36 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70060370
Die vier mP's die in Zwolle stonden zijn trouwens verschroot lees ik net

http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=174&t=8346&start=120
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 16:04:46 #207
155227 crew  Guppy
dus
pi_70063258
quote:
Arnhem-Winterswijk
Dinsdag 16 Juni 15:42
Oorzaak Tussen Arnhem en Doetinchem rijden minder treinen door een sein- en wisselstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70065691
Was weer een leuke dag vandaag voor mij, aangezien ik als beginstation Schiedam Centrum heb
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:19:29 #209
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_70066039
quote:
Veel hinder treinverkeer Nijmegen-Arnhem in augustus

NIJMEGEN - Van maandag 3 tot en met zondag 9 augustus rijden er geen treinen tussen Nijmegen en Arnhem. Van maandag 17 tot en met donderdag 27 augustus ligt het treinverkeer plat tussen Nijmegen en Oss. Bussen worden ingezet om het reizigersvervoer over te nemen.

Dat gebeurt in opdracht van ProRail in verband met onderhoud aan spoorbruggen. In Arnhem wordt de Rijnbrug aangepast, zodat de omgeving minder last krijgt van lawaai van de treinen. De rails worden in een bed van rubber gelegd, houten bielzen worden vervangen. Ook de brug bij Ravenstein wordt aangepakt.

ProRail grijpt de werkzaamheden aan om meteen elders noodzakelijke aanpassingen te verrichten. Zo krijgen de perrons op station Nijmegen nieuwe bestrating en worden wissels in Nijmegen en Elst vervangen. Station Arnhem-Zuid krijgt langere perrons, in Elst worden de perrons opgehoogd en in Lent krijgt de nieuwe fietstunnel bij het spoor een overkapping.

Volgens een woordvoerder van ProRail is voor augustus gekozen, omdat dit een relatief rustige periode is.
En dan een jaar later ligt weer arnhem er half uit ivm met "sporen in arnhem" nou dat gaat leuk worden voor de mensen die in augustus met de trein gaan.

Ook lekker gepland trouwens want dan beginnen ze in NIjmegen ook net met de verbouwing van de A325
pi_70067299
Hier nog een keer de NS20 door Lochem richting Zutphen en uiteindelijk Haarlem


  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:25:07 #211
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70068022
En daar gaan we weer...
quote:
18:18:55 16-06-09 GROUP-1 Prio 1 KLINKENBERG WMD Trein Incident 66684 66746 66738 66593
1503013 BRW Hollands Midden (OvD Leiden e.o.)
1503440 BRW Oegstgeest (Korpsalarm)
1503441 BRW Oegstgeest (Korpscoördinator)
1503560 BRW Teylingen (Sassenheim) (Korpsalarm)
1503700 BRW Teylingen (Warmond) (Korpsalarm)
1503703 BRW Teylingen (Warmond) (Korpscoördinator)

18:22:39 16-06-09 -ALPHA- A1 KLINKENBERG WMD
1523801 MKA Hollands Midden (OvD-G West)
18:22:03 16-06-09 -ALPHA- A1 KLINKENBERG WMD
1523129 Ambu 16-129 (Leiderdorp)
18:21:35 16-06-09 -ALPHA- A1 KLINKENBERG WMD
1523123 Ambu 16-123 (Leiden en Omstreken)
Treinongeval bij warmond...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:27:16 #212
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70068084
quote:
18:24:59 16-06-09 GROUP-1 Prio 1 KLINKENBERG SSM Trein Incident TIS 1.3
TIS 1 1503013 BRW Hollands Midden (OvD Leiden e.o.)
Volgens het treinincidentenscenario (TIS) is dat:
TIS 1

TIS 1 betreft vrijwel altijd een bedrijfsmatige onderbreking voor de spoorwegen. In veruit de meeste gevallen is de inzet van hulpdiensten niet noodzakelijk.

* TIS 1.1: een storing waarbij vertragingen ontstaan van tussen 5 en 30 minuten.
* TIS 1.2: een storing waarbij vertragingen ontstaan van meer dan 30 minuten.
* TIS 1.3: totale versperring.
* TIS 1.4: totale versperring met uitstraling naar een groot gedeelte van het land.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:30:40 #213
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70068175
Intussen welgeteld 6 ambulances onderweg.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:31:13 #214
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70068194
Bovenleiding kapoet:
Verstoringen
Schiphol-Leiden Centraal

Melding dinsdag 16 juni 2009, 18:21 uur:
Oorzaak: defecte bovenleiding

Tussen Hoofddorp en Leiden Centraal rijden geen treinen door een defecte bovenleiding.
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min.
De verstoring is naar verwachting rond 22:30 uur verholpen.
Reizigers tussen Schiphol en Leiden Centraal reizen via Amsterdam Sloterdijk.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:36:00 #215
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70068300
GRIP2, er is dus iets ernstigs aan de hand.
quote:
18:35:28 16-06-09 GROUP-1 Prio 1 KLINKENBERG SSM Trein Incident (Grip: 2) 66590 62990 62984 66596 66597
GRIP 2 1503002 BRW Hollands Midden (CvD)
GRIP 2 1503005 BRW Hollands Midden (HOvD - ROGS West)
GRIP 2 1503006 BRW Hollands Midden (HOvD - ROGS Oost)
GRIP 2 1503020 BRW Hollands Midden (Piket BSF - Bestuurlijk Staf Functionaris)
GRIP 2 1503024 BRW Hollands Midden (Piket Meldkamer)
GRIP 2 1503025 BRW Hollands Midden (Centralisten)
GRIP 2 1503152 BRW Gouda (Kazernealarm)
GRIP 2 1503153 BRW Gouda (Korpscoördinator)
GRIP 2 1503166 BRW Gouda (Centralisten)
GRIP 2 1503659 BRW Teylingen (OGT / VHT / SSM / WMD) (Commandant)
GRIP 2 1503900 BRW Hollands Midden (Monitorcode)
GRIP 2 1504002 BRW Hollands Midden (GRIP)
GRIP 2 1504030 BRW Hollands Midden (Groepscode HOvD)
GRIP 2 1504105 BRW Hollands Midden (Monitorcode OvD)
GRIP 2 1533330 Politie Hollands Midden (?)
GRIP 2 1533333 Politie Hollands Midden (?)
GRIP 2 1533334 Politie Hollands Midden (?)
GRIP 2 1533900 Politie Hollands Midden (Monitorcode)
18:35:22 16-06-09 GROUP-1 P 1 KLINKENBERG SSM Trein Incident (Grip: 2)
GRIP 2 1533100 Politie Hollands Midden (Piket CCB - Bureau Conflict- en Crisisbeheersing)
GRIP 2 1533101 Politie Hollands Midden (?)
GRIP 2 1533330 Politie Hollands Midden (?)
GRIP 2 1533900 Politie Hollands Midden (Monitorcode)
18:35:05 16-06-09 GROUP-1 P 1 KLINKENBERG SSM Trein Incident (Grip: 2)
GRIP 2 1533100 Politie Hollands Midden (Piket CCB - Bureau Conflict- en Crisisbeheersing)
GRIP 2 1533101 Politie Hollands Midden (?)
GRIP 2 1533330 Politie Hollands Midden (?)
GRIP 2 1533900 Politie Hollands Midden (Monitorcode)
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:44:12 #216
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_70068517
De bovenleiding zal wel op de trein liggen met mogelijk electrocutie gevaar
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:48:53 #217
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70068675
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef SpeedyRich het volgende:
De bovenleiding zal wel op de trein liggen met mogelijk electrocutie gevaar
Ik denk dat er meer aan de hand is, ze sturen niet zomaar even 6 ambulances die kant op.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:52:00 #218
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_70068753
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef NordicBlue het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer aan de hand is, ze sturen niet zomaar even 6 ambulances die kant op.
TIS 1.3
Totale versperring. Treindienst niet meer uitvoerbaar door:
• ontsporing zonder slachtoffers
• stroomuitval
• uitval infra (wisselstoringen, uitval VPT etc.)
• slechte weersomstandigheden
• dringende ongeplande werkzaamheden.
• defect materieel
• stilleggen treindienst op bevel OHD

Daarom denk ik dat er een bovenleidingskabel er over heen ligt
en dat zal de GRIP 2 ook verklaren
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:56:14 #219
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_70068898
Laatste nieuws:

Bovenleiding kapot getrokken, kabel door een ruit naar binnen geslagen minimaal 4 gewonden. Overige personen wachten op bussen
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:07:37 #220
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70069272
Told you
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:08:51 #221
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_70069319
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:07 schreef NordicBlue het volgende:
Told you
ja

zijninmiddels 6

Gewonden door losgeschoten bovenleiding
SASSENHEIM - Zes treinpassagiers zijn dinsdagavond bij Sassenheim lichtgewond geraakt nadat een losgeschoten bovenleiding een ruit van de trein raakte.

De passagiers raakten gewond door rondvliegend glas. Dat meldt het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Het treinverkeer tussen Leiden en Nieuw-Vennep is gestremd.
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:13:17 #222
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_70069445
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef thats-me het volgende:
Hier nog een keer de NS20 door Lochem richting Zutphen en uiteindelijk Haarlem
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die zag ik vanmiddag toen ik naar Arnhem ging, hij ging richting utrecht o.i.d.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:13:53 #223
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_70069465
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dit is echt een running gag van de slechtste soort.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:16:02 #224
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:20:07 #225
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70069661
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef SpeedyRich het volgende:
Laatste nieuws:

Bovenleiding kapot getrokken, kabel door een ruit naar binnen geslagen minimaal 4 gewonden. Overige personen wachten op bussen
Tering
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:25:22 #226
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_70069865
Mijn gedachten gaan dan ook uit naar die getroffen forenzen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:26:07 #227
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70069884
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Tering
"Even dames met zware koffer naar buiten helpen. We mogen naar buiten. #noodstop
13 minuten ago from Tweetie "
Reizigers mogen dus al naar buiten.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 juni 2009 @ 19:26:54 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70069916
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn gedachten gaan dan ook uit naar die getroffen forenzen.
En nu maar hopen dat ze niet klagen over de hoeveelheid uren die ze in de file staan wachten op een bus die hun verder brengt ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_70069964
Er gaat nog is een keer een echt groot treinongeluk gebeuren met meerdere doden ben ik bang.
Als er brand uitbreekt zit je als ratten in de val, vooral in VIRM omdat trappen zo smal zijn.
De ramen zal je ook niet makkelijk stuk te krijgen, zijn ieder geval niet als nooduitgang bedoelt.
............................
pi_70070021
Boem!
GO LANCE !!!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:30:51 #231
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70070050
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef .txt het volgende:
Boem!
Is ho?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:43:36 #232
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_70070504
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:28 schreef sander89 het volgende:
Er gaat nog is een keer een echt groot treinongeluk gebeuren met meerdere doden ben ik bang.
Als er brand uitbreekt zit je als ratten in de val, vooral in VIRM omdat trappen zo smal zijn.
De ramen zal je ook niet makkelijk stuk te krijgen, zijn ieder geval niet als nooduitgang bedoelt.
En ook op hamers is bezuinigd, omdat deze vroeger vaak als souvenir werden gebruikt.
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 19:45:59 #233
155227 crew  Guppy
dus
pi_70070590
jeetje, alweer een ongeluk... het gaat lekker de laatste tijd op het spoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:50:28 #234
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_70070754
En dan de treinen van tegenwoordig die over een volledig beluchtingssysteem zijn voorzien.
pi_70070759
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef thats-me het volgende:
Hier nog een keer de NS20 door Lochem richting Zutphen en uiteindelijk Haarlem
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leuke foto! Maar met wat meer dan alleen sepia krijg je hem nog wat ouder


of de kleur:
hula
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:30:53 #236
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_70072241

(Foto Nico Spilt... na een frontale botsing)

VIRM... leuke treinen, maar wel met wat nadelen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:13:15 #237
86072 thatsme
and That's you!
pi_70073978
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
(Foto Nico Spilt... na een frontale botsing)

VIRM... leuke treinen, maar wel met wat nadelen.
Ook de robuuste plan V kan flink lijden:

en hier zit je ook niet fijn:
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_70074092
zag net ICL voorbijrijden op utrecht in welke serie zitten die nu?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:31:34 #239
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_70074764
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

En ook op hamers is bezuinigd, omdat deze vroeger vaak als souvenir werden gebruikt.
De moderne treinen van de DB en ÖBB beschikken over speciale noodruiten. Die zijn herkenbaar middels een rode punt in het midden waar een soort van steentje in zit. Erg ingenieus. Op het moment dat je er met een noodhamer (die er natuurlijk bij hangt. ) of met bijvoorbeeld een hakkenschoen op mept ligt de ruit aan diggelen. Zonder gevaarlijk grote glasstukken.

En noodhamers kun je natuurlijk middels een cheap alarmpje beveiligen tegen diefstal. Bij de Xenos krijg je zelfs een magneet deur-alarmpje voor een paar euro...
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_70074823
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:13 schreef thatsme het volgende:

[..]

en hier zit je ook niet fijn:
Dat weet ik nog goed ik zat in die trein, is al weer 5 jaar geleden.
Gelukkig stapte ik een halte eerder uit namelijk Utrecht.

Die noodhamers kan je gewoon vast zetten aan een ijzerdraad van 1 a 2 meter ofzo, is in de lijn bussen ook zo.
............................
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:44:45 #241
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70075252

(Hee, geld terug bij vertraging formuliertjes!)





  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:10:03 #242
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_70076340
nice nordicblue
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_70076430
Bij de LINTjes worden ze nooit gestolen. Hoe is dat beveiligd dan?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:15:27 #244
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_70076529
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef sander89 het volgende:

[..]

Dat weet ik nog goed ik zat in die trein, is al weer 5 jaar geleden.
Gelukkig stapte ik een halte eerder uit namelijk Utrecht.

Die noodhamers kan je gewoon vast zetten aan een ijzerdraad van 1 a 2 meter ofzo, is in de lijn bussen ook zo.
Voortaan neem ik een noodpakket mee in de trein.
pi_70076781
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Voortaan neem ik een noodpakket mee in de trein.
Met ladder niet te vergeten.


............................
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:48:34 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70080406
Geen Rail Away op TV? Okee, dan doe ik het zelf wel

Alsof de duivel ermee speelde, vandaag opnieuw gezeik met Veolia op de dag dat ik naar Duisburg wilde. Het mag maar niet lukken zou je denken. Maar goed, ik ben toch echt de baas van de omstandigheden, dus mijn wil geschiedde. Uurtje eerder weg van kantoor (er zouden toch geen twee bussen op rij uitvallen??) en lekker vroeg in Ede-Wageningen, waar ik vast een sprintertje in het bedenkelijke weer kon platen.



Aangekomen in Arnhem bleek de boel behoorlijk krakkemikkig aangegeven te zijn.



Op spoor 6a een provisorisch A4tje tegen het raam van de personeelskantine, en dat was het.



Maar goed, trein is trein



Het volgende station was Oberhausen Hbf, waar een Talentje van de Prignitzer Eisenbahn klaar stond om mij naar Duisburg-Ruhrort te brengen.



In Ruhrort aangekomen (wat heeft een mens daar in GODSnaam te zoeken??) ging ik met Tram 901 van de DVG naar Duisburg Hbf. Vet schrale trams hebben ze daar



Vervolgens werd ik bij Duisburg Hbf nog net niet van mijn sokken gereden door een Citaro van het stadsvervoer.



In Duisburg Hbf stond er een BR928 dieseltje klaar voor het slagje naar Duisburg Entenfang



Waarvan de stuurtafel ook even op de foto mocht



Mooie oude watertoren onderweg naar Entenfang:



Fraaie gele BR218 die daar opgesteld stond:



Op de terugweg nog een tweespannetje BR218 en een Loc 146 die met Dosto's onderweg was als RE naar Emmerich vanuit Duisburg.





Deze trein zou kort daarna ingehaald worden door de ICE van waaruit ik dit verhaal schrijf. Ook een manier om je dinsdagavond door te komen niewaar Oh ja, ik zou bijna de oogst nog vergeten

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 juni 2009 @ 23:55:27 #247
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70080633
Nice Fles

Hoeveel Duitsland-bordjes heb je ondertussen wel niet in je collectie zitten?
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:57:54 #248
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70080712
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
Nice Fles

Hoeveel Duitsland-bordjes heb je ondertussen wel niet in je collectie zitten?
Loopt tegen de 800, met alternatieve en historische bordjes erbij tegen de 1100
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:03:28 #249
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_70080893
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
Nice Fles

Hoeveel Duitsland-bordjes heb je ondertussen wel niet in je collectie zitten?
Inderdaad, leuk slagje
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_70080978
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef thats-me het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Kameel NS'20 rijdt hier door Almelo , richting Hengelo. Op Dinsdag 16 Juni 2009 omstreeks 10.40..
Je kunt het niet goed zien, maar die grauwige mist/wolken achter de trein, is rook van een woningbrand van 1 van de huizen aan de linker kant, en komt niet van de Kameel zoals ik ook eerst dacht, toen de IC 6min later aankwam kwam er allemaal brandweer langs rijden.. Dus toen snapte ik dat het niet van de Kameel kon komen, omdat het alleen ook maar daar bleef hangen.
Dat ding schijnt nu in Hengelo te staan? Ik zag hem zo nergens staan..ook niet in de werkplaats van Nedtrain vanavond...
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:20:02 #251
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_70081430
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat ding schijnt nu in Hengelo te staan? Ik zag hem zo nergens staan..ook niet in de werkplaats van Nedtrain vanavond...
Haarlem toch?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_70081497
Nein
Thats-me maakte deze foto te Almelo


Hij was voor een ATB verandering in Hengelo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 00:23:00 ]
pi_70082836
en die foto daarna te Lochem

Hier heeft hij dus alweer Hengelo verlaten en is die op weg naar Haarlem Werkplaats...
Dus Bjork heeft het inderdaad goed., Stel is alleen tussen 11 uur en 14.30uur te Hengelo geweest.
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:43:37 #254
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_70083078
En hoe is het eerste ritje bevallen met Hafas in je broekzak?
pi_70083908
Het is wachten op de volgende belgische treinstaking. Gister heeft er weer een incidentje met de vertrekprocudeure voorgedaan. Nog geen nieuwsbericht te vinden, maar zojuist op de radio gehoord:
quote:
"Dit is een zorgwekkende gebeurtenis"
De NMBS maakt zich zorgen over de procedure om de treinen te laten vertrekken. Eergisteren vertrok een trein in Brussel-Centraal enkele minuten te vroeg, terwijl de treinbegeleidster nog op het perron stond.

Een trein naar Antwerpen vertrok eergisteren toen de treinbegeleidster nog niet was opgestapt. Vermoedelijk beschikte iemand die daar niet bevoegd voor was over een sleutel om het vertreksein te geven.

"Dat is het meest waarschijnlijke", geeft Jochem Govaerts van de NMBS toe. "We hebben heel veel treinbegeleiders gehad die nu met pensioen zijn en zulke sleutels zijn op rommelmarkten en op eBay relatief gemakkelijk te vinden." Govaerts vindt het niettemin onbegrijpelijk dat "iemand een trein wil laten vertrekken zonder treinbegeleider te zijn".

"Als iedereen zijn gezond verstand zou gebruiken, zou er geen probleem zijn", voegt hij eraan toe. "Het is inderdaad zorgwekkend dat dit nu gebeurt. We gaan dan ook bekijken wat daar de gevolgen van kunnen zijn."

Bron: http://deredactie.be/cm/v(...)_iedereen_conducteur


[ Bericht 39% gewijzigd door Fixers op 17-06-2009 08:03:04 (Origineel nieuwsbericht toegevoegd) ]
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:32:39 #256
204633 Fred2
Kritisch
pi_70084369
quote:
Govaerts vindt het niettemin onbegrijpelijk dat "iemand een trein wil laten vertrekken zonder treinbegeleider te zijn".

"Als iedereen zijn gezond verstand zou gebruiken, zou er geen probleem zijn", voegt hij eraan toe. "Het is inderdaad zorgwekkend dat dit nu gebeurt. We gaan dan ook bekijken wat daar de gevolgen van kunnen zijn."
Misschien hebben ze een lesje realisme nodig daar in België
So we just called him Fred too
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:44:30 #257
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_70084523
Het Belgische vertreksysteem is dan ook totaal onhandig... het Nederlandse systeem is een stuk veiliger en eenvoudiger: conducteur sluit alle deuren, machinist krijgt greoen lamp, trein wacht op witte vertreklamp, trein vertrekt.

Het Belgische: conducteur sluit alle deuren behalve de zijne, stapt uit, loopt op het perron naar een kastje, draait sleuteltje om, krijgt 10 seconden om terug in de trein te komen, machinist wacht tot vertreklamp brandt, machinist wacht tot sein open is, conducteur blijft staan tot trein rijdt en sluit dan de deuren.

Nee, 't Nederlandse systeem is in mijn ogen een heel stuk beter.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2009 @ 08:50:21 #258
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_70084624
Mogelijk vanaf medio 2010 een stopper Hengelo - Bentheim
quote:
ENSCHEDE - De Regio Twente stelt een bedrag van 1 miljoen euro beschikbaar voor een treinverbinding tussen Hengelo, Oldenzaal en het Duitse Bad Bentheim.
Het gaat daarbij om een proef van naar verwachting vier jaar.

Het is de bedoeling dat tijdens de proef een treindienst gaat rijden tussen Hengelo en Bad Bentheim. De trein zou moeten stoppen op de tussenliggende stations Hengelo Oost en Oldenzaal. De dienst maakt vooralsnog gebruik van de bestaande infrastructuur; er worden geen aanpassingen gepleegd aan het baanvak.

Of de proef daadwerkelijk doorgang vindt, hangt af van de totale financiering van het project. De kosten van de proef worden door de Regio Twente geraamd op 6 tot 8 miljoen euro, een bedrag dat door de gezamenlijke Nederlandse en Duitse overheden zal moeten worden opgebracht. Over deze financiering wordt door betrokken partijen binnenkort overleg gevoerd. Afhankelijk van de uitkomst zal op zijn vroegst medio 2010 met de proef kunnen worden begonnen.

De trein Hengelo-Bad Benheim zou een keer per uur moeten rijden en heeft in Bad Bentheim aansluiting op de trein van en naar Rheine en in Hengelo op de Nederlandse intercity. Mochten de resultaten van de proef positief uitvallen, dan wordt mogelijk ook de lijn Bad Bentheim-Nordhorn hervat. In dat geval zou een rechtstreekse verbinding Hengelo-Nordhorn ontstaan.

http://www.tctubantia.nl/(...)-HengeloBentheim.ece
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:13:00 #259
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70085125
quote:
Mochten de resultaten van de proef positief uitvallen, dan wordt mogelijk ook de lijn Bad Bentheim-Nordhorn hervat. In dat geval zou een rechtstreekse verbinding Hengelo-Nordhorn ontstaan.
Dit is nog het interessantste natuurlijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:31:44 #260
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_70085634
Klinkt zeker interessant! Met welk dieseltreintje zouden ze dat willen gaan doen? Hopelijk geen LINTjes, een DM'90 lijkt me wel wat.
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:56:21 #261
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70086369
Talentjes van DB Regio of de Prignitzers of zo lijkt me voor de hand liggen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:59:04 #262
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70086447
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 01:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En hoe is het eerste ritje bevallen met Hafas in je broekzak?
Matig. "Effe snel iets opzoeken" is er niet bij
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 juni 2009 @ 10:18:28 #263
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70087001
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Talentjes van DB Regio of de Prignitzers of zo lijkt me voor de hand liggen
Moeten ze wel met ATB-EG uitgerust worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2009 @ 10:27:50 #264
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_70087281
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef ReisT het volgende:
Klinkt zeker interessant! Met welk dieseltreintje zouden ze dat willen gaan doen? Hopelijk geen LINTjes, een DM'90 lijkt me wel wat.
lintjes lijken me niet waarschijnlijk aangezien er geen nieuwe lintjes nederland in mogen. dm'90 is wel goed mogelijk aangezien de ns er veel over heeft volgens mij (aangezien ze niet meer op nijmegen-roermond en oldenzaal-zutphen rijden)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 juni 2009 @ 10:36:01 #265
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70087584
Die DM'90 winnen ze vooral door ze niet meer in te zetten tussen Zwolle en Groningen
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:55:06 #266
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70088306
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef dennistd het volgende:
aangezien er geen nieuwe lintjes nederland in mogen.
Hee, dat is nieuw voor mij Vertel daar eens wat meer over?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2009 @ 10:59:41 #267
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_70088464
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hee, dat is nieuw voor mij Vertel daar eens wat meer over?
Volgens mij ivm de botsveiligheid van die dingen, die schijnt niet al te best te zijn. De huidige lintjes mogen blijven rijden omdat die van voor de nieuwe regels zijn, maar nieuwe lintjes moeten voldoen aan de nieuwe regels en dat is niet het geval.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:00:08 #268
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_70088470






Wie klaagt over resizen moet maar 'n fatsoenlijke browser installeren
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:01:42 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70088536
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:00 schreef TommyGun het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Droevig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:05:31 #270
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_70088663
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Droevig
D'r staat nog wel 'n shitload meer op http://112hm.nl/web/2009/(...)g-sassenheim-grip-2/
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 juni 2009 @ 11:13:03 #271
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70088942
Lijkt er op dat het schuitje afgebroken is en in de bovenleiding gehaakt is. Een kwaaltje van de eerste serie VIRM's

Maar goed, we wachten het rapport van het IVW rustig af
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:18:23 #272
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70089114
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt er op dat het schuitje afgebroken is en in de bovenleiding gehaakt is. Een kwaaltje van de eerste serie VIRM's

Maar goed, we wachten het rapport van het IVW rustig af
Ik heb ook verhalen gelezen over dat er "door onverlaten iets aan de bl gehangen zou zijn" etc. we wachten het rapport af idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:38:42 #273
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_70089893
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef dennistd het volgende:

[..]

lintjes lijken me niet waarschijnlijk aangezien er geen nieuwe lintjes nederland in mogen.
Wie had het over nieuwe? Voor een proef van een paar jaar gaan ze echt geen nieuwe treinen aanschaffen.

Zolang ze nog alleen maar Hengelo-Bentheim rijden zou dat ook nog met een Plan V'tje kunnen.
pi_70090487
Of een Koploper.
pi_70091125
Ik zat net te kijken hoe je nu nog van Schiphol naar Leiden kan, maar deze trein zou ik maar niet nemen...



Meer dan 45 dagen vertraging...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 juni 2009 @ 12:14:39 #276
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70091351
WTF

Hebben ze goed geregeld
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:17:18 #277
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:24:27 #278
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70091638
quote:
Eigenaardig dat dat ook echt NU pas blijkt he. domme lui daar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_70091811
Inderdaad vreemd dat dit nog nooit eerder gebeurd is als het echt zo makkelijk is. Of zijn al die Belgen zo braaf..?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 juni 2009 @ 12:30:34 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70091846
Gelukkig hebben we hier een heel systeem dat treinen nauwelijks te vroeg kan laten vertrekken. Met ARI en de daarbij behorende wisselomzettingen en seinstanden en voor de HC's nog de vertreklampen. Dus wil een onverlaat zo'n grapje uithalen, dan moet ie het wel goed timen
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:32:21 #281
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70091906
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef KapiteinT het volgende:
Inderdaad vreemd dat dit nog nooit eerder gebeurd is als het echt zo makkelijk is. Of zijn al die Belgen zo braaf..?
De NMBS is verbolgen dat dat niet echt zo is inderdaad
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_70092037
Naja, de NMBS gaat uit van 'goed verstand'... Belgen? Goed verstand?
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:40:37 #283
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_70092148
Maargoed, die driehoeksleutels hier kan je toch ook gewoon halen?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:03:34 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70092937
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maargoed, die driehoeksleutels hier kan je toch ook gewoon halen?
Ja hoor, iets van 5-7 euri bij iedere ijzerhandel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_70093136
Dus eigenlijk is het hier net zo simpel om een trein te laten vertrekken? Of om Bingo te spelen...

  woensdag 17 juni 2009 @ 14:03:30 #286
204633 Fred2
Kritisch
pi_70095161
quote:
enfin, vanmiddag ontstaat er een run op vertreksleutels in België en vanf morgen is het maar het maar gokken wanneer de trein vertrekt.

Vraag me toch af wat er gebeurd als een trein vertrekt zonder conducteur en dan bij het volgende station wil vertrekken, blijft de machinist dan net zolang wachten totdat hij een vertreksein krijgt? Of gaat hij de conducteur zoeken?
So we just called him Fred too
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:05:46 #287
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70095257
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef Cothen het volgende:

[..]

enfin, vanmiddag ontstaat er een run op vertreksleutels in België en vanf morgen is het maar het maar gokken wanneer de trein vertrekt.

Vraag me toch af wat er gebeurd als een trein vertrekt zonder conducteur en dan bij het volgende station wil vertrekken, blijft de machinist dan net zolang wachten totdat hij een vertreksein krijgt? Of gaat hij de conducteur zoeken?
Nee, de lokale grappenmaker staat hem daar op te wachten, geen centje pijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:34:08 #288
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_70096393







  woensdag 17 juni 2009 @ 15:26:45 #289
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_70098076
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef KapiteinT het volgende:
Ik zat net te kijken hoe je nu nog van Schiphol naar Leiden kan, maar deze trein zou ik maar niet nemen...

[ afbeelding ]

Meer dan 45 dagen vertraging...
Stoere overflow-error!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:40:46 #290
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70098537
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:26 schreef Duvel het volgende:
Stoere overflow-error!
En fail-safe Als er iets mis gaat "Trein komt voorlopig niet "
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_70098589
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef KapiteinT het volgende:
Dus eigenlijk is het hier net zo simpel om een trein te laten vertrekken? Of om Bingo te spelen...



Heeft hij die sleutel gejat ofzo
gr gr
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:24:15 #292
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_70100285

VIRM als stopper vandaag naar Zwolle, da's andere koek.
Links ervan V-tje nr.474. Perron 1,2 en 3 op Utrecht CS worden nu beetje het MAT-64 Mekka van Nederland.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:26:21 #293
157229 Boschkabouter
Met puntmuts.
pi_70100392
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]



Heeft hij die sleutel gejat ofzo
Dat is voor iedere NStrein dezelfde sleutel. Dus zullen ze wel volop in omloop zijn.
Volgens mij is het zelfs dezelfde sleutel die je kunt gebruiken om lantaarnpalen /prullenbakken/verkeerslichtinstallaties open te maken.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:29:55 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_70100540
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Boschkabouter het volgende:
Volgens mij is het zelfs dezelfde sleutel die je kunt gebruiken om lantaarnpalen /prullenbakken/verkeerslichtinstallaties open te maken.


Nee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:31:09 #295
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_70100602
NMBS daalt nog verder in mijn aanzien. Wat een gepruts daar zeg
pi_70101718
Ik zat een tijdje geleden trouwens in een DDM1 die nog reclame voor het AD aan de buitenkant had staan. Ik had er een foto van gemaakt, maar ik vrees dat ik die per ongeluk heb weggegooid.

Maar ik dacht dat de enige treinen met reclame nog de OS VIRM's en Koplopers waren?
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:33:25 #297
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_70102948
2 plan T's op Utrecht CS, links de 528 en rechts de 529



Opleving in de economie??, er kwam een lange sleep voorbij, toen ben ik maar naar het station gaan lopen en kon het einde nog net zien.

I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')