Heb je hem niet vast in je userpic? Of wat zie ik daar??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
volgende keer eerst een foto naar Jack sturen van mijn überweener
Wat een baasquote:
Een hoop van de CK onderbroeken kan je op maat bestellen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
iemand had ook van die CK-onderbroeken besteld
passen die wel?:p
nee, bij mij werkt het ook niet goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Lolque het volgende:
Werkt bij jullie het ''My account'' gedeelte van DP?
nops.. bij mij geeft het ook problemen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Lolque het volgende:
Even een ticket aanmaken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand of je ook kan aangeven bij DX dat je graag extra bubbeltjespapier om je pakketje heen wil?
Ticket aanmaken lijkt me dan de beste optie. Ik weet niet of ze dit ook echt doen. Zal ook wel aan de bestelling (prijs) liggen..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand of je ook kan aangeven bij DX dat je graag extra bubbeltjespapier om je pakketje heen wil?
Ik heb het netjes gevraagd aan Rachel, en als ze het doen, doen ze het goed kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef dj_ko het volgende:
Nee, even hier klikken werkt welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Lolque het volgende:
Mij order van DP verzonden op 9 mei is ook nogsteeds niet binnen. Vraag mij sterk af of zij wel per Air Mail versturen en niet gewoon de goedkoopste manier zeevracht.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:28 schreef Joey101 het volgende:![]()
Mijn pakketje is er ook nog niet van 23 mei
Ik heb nu ook al de pakketjes binnen die niet door de brievenbus passen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef mvc het volgende:
[..]
Mij order van DP verzonden op 9 mei is ook nogsteeds niet binnen. Vraag mij sterk af of zij wel per Air Mail versturen en niet gewoon de goedkoopste manier zeevracht.
9 meiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef mvc het volgende:
[..]
Mij order van DP verzonden op 9 mei is ook nogsteeds niet binnen. Vraag mij sterk af of zij wel per Air Mail versturen en niet gewoon de goedkoopste manier zeevracht.
Nee hoor, hij ruikt wel dat jij een NL shirt wil.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
ik wil wel zo'n NL shirt, alleen moet ik deze aanvragen bij Jack?
Ga er maar uit van 3 wekenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef jopiede het volgende:
Vandaag bij dx status zien veranderen naar shipped, hoe lang duurt het meestal bij DX?
thx
Linkje ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
Lees gvd de OP.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heb je een tracking nummer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef jopiede het volgende:
Vandaag bij dx status zien veranderen naar shipped, hoe lang duurt het meestal bij DX?
thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |