Ja, werkt prima, alleen bereik is soms matigquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef SpicyPaprika het volgende:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724 iemand ervaring met deze kost bijna niets en lijkt mij leuk.
Oh, dat maakt me echt niet uit hoor. Ik had hem gewoon gekocht in de hoop dat het iets betere kwaliteit zou zijn dan wat je hier krijgt voor 10 euro, en er zit een mooi hoesje bij. Niet omdat er een merk op staat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Ja klopt, die was van mij. Moet alleen wel zeggen dat het Ray Ban logo er spontaan afviel toen ik lekker lag de zonnen :/. Ik ga maar een echte kopen volgens mij, dit is gewoon veel te veel gedoe.
Slechte ervaring mee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Ja, werkt prima, alleen bereik is soms matig
Tja, denk gewoon dubbel pech gehad. Tweede replacement niet laten vervangen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee.
Kreeg er 1 opgestuurd: defect
Replacement: defect
Heb de G-star t-shirt binnen, grijs maat XL, helaas te klein voor mij. Maar m'n neefje is er blij mee..quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:01 schreef mcwops het volgende:
wie had die g-starshirts binnen gekregen waar de maat(tabel) niet van klopte?
Ja. Alsof iemand dat zou ontkennenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef Vanquish_ het volgende:
[..]
Oh, dus je had 'm gekocht om te patsen met het merkje?
en hoe lang ben je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef EdVe het volgende:
[..]
Heb de G-star t-shirt binnen, grijs maat XL, helaas te klein voor mij. Maar m'n neefje is er blij mee..
[ afbeelding ]
195 cmquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
en hoe lang ben je? dat het niet past
Damn, als dat ding werkt zou het geweldig zijn voor in de school, we kijken best veel films, en dan hele tijd de leraar kloten...quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Ja, werkt prima, alleen bereik is soms matig
De design is niet eens van U-boatquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Granaatappel het volgende:
tvp
___
Denk dat ik me niet ga wagen aan een U-Boat.
Hier vlakbij hebben ze een winkel met oozoo's, lijkt ook op U-Boat alleen dan goedkoper + meer kleuren.
http://minishop.come2me.nl/576101/oozoo-horloges
Heb ik, leuk dingetje om TV's op school mee uit te zetten en van Makelaars etc. Maar werkt maar binnen een hele kleine afstand. 3 Meter ongeveer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef SpicyPaprika het volgende:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724 iemand ervaring met deze kost bijna niets en lijkt mij leuk.
Werkt bij 99% van tv's alleen de sommige lcd schermen doen wat moeilijk.En dat voor 1,58 euroquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef Byte het volgende:
[..]
Damn, als dat ding werkt zou het geweldig zijn voor in de school, we kijken best veel films, en dan hele tijd de leraar kloten...
Deze oozoo?quote:De design is niet eens van U-boat
goede keus, heb er een paar in de hand gehad, deze was het meest degelijk, ziet er top uit!quote:
Goed om te horen heb de zilveren besteld, nu (eindelijk) onderwegquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:29 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
goede keus, heb er een paar in de hand gehad, deze was het meest degelijk, ziet er top uit!
inderdaad goed om te horen, dus toch een goede gemaakt uit al die modellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:19 schreef GooDy88 het volgende:
[..]
Goed om te horen heb de zilveren besteld, nu (eindelijk) onderweg
Ik heb het over U-boatquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Deze oozoo?
[ afbeelding ]
Jawel hoor:
[ afbeelding ]
De oozoo is dan wel een kalere versie, het is duidelijk wel gebaseerd op een echte U-Boat
Is ook superleuk. Ik zeg, doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef SpicyPaprika het volgende:
Nee, had er niet zoveel zin meer in.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Tja, denk gewoon dubbel pech gehad. Tweede replacement niet laten vervangen?
Als ik per ongeluk op zo'n site terecht kwam, met al die spelfouten en onvolkomenheden had ik zowiezo niet besteld zonder eerst flink te googlen. Vaak klopt er dan iets niet en met een beetje pech zijn het scams. Dat is denk ik ook waarom er niet vaak vanuit deze landen privé gekocht word. Iemand zal de eerste stap moeten zetten en een beetje vertrouwen op moeten wekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:49 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Nee, had er niet zoveel zin meer in.
Wat ik raar aan die dingen vond, was dat de batterij zo super strak in dat apparaatje zat. Eenmaal erin en ik kreeg hem er bijna niet meer uit.
____
Hebben jullie trouwens ook niet het idee dat door al dat namaak spul, tasers, pepperspray enzovoort Jack minder nieuw klanten krijgt? Jack moet zelf zijn klanten bij hem zien te krijgen, maakt mij verder niets uit, maar als ik niet op FOK! zat en zo'n site zou zien, zou ik er zeker niet bestellen.
hoe is de kwaliteit van die boxers?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef e-wok het volgende:
tvp...
mn cheapass fake sony oordopjes zijn binnen en mn ck-boxers liggen op het postkantoor. Later meer...
Ik heb dat ding, werkt op bijna elke beetje oude tv, Ik heb ze op 2 lcd tv's geprobeert en daar deed die het niet....maja wel grappig ding.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef SpicyPaprika het volgende:
Waar had je ze besteld? Bij DX is het soms ook voldoende om foto's te sturenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:25 schreef Apekoek het volgende:
heb dus electronische peuken besteld omdat ik benieuwd was naar de werking.
breekt de usb oplader gelijk de eerste keer al af wanneer ik dat ding wil opladen![]()
terug sturen lijkt me te veel geouwehoer en kost ook nog eens geld.
bij jack besteld DP, wat zijn daar de mogelijkheden dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar had je ze besteld? Bij DX is het soms ook voldoende om foto's te sturen
misschien was dit het "lot" om je te behoeden van grote gezondheidsklachten
Geen flauw idee, bestel daar eigenlijk niet. Dus ik zou Jack gewoon even mailen oid of een ticket aanmaken op de site. Per mail kun je er wat foto's bijdoen. Kan me niet voorstellen dat ze nav de foto's em ook nog een keer retour willen ontvangen... Maarja, ik ben Jack niet natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
bij jack besteld DP, wat zijn daar de mogelijkheden dan?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef Byte het volgende:
[..]
Damn, als dat ding werkt zou het geweldig zijn voor in de school, we kijken best veel films, en dan hele tijd de leraar kloten...
Ik wou net een croissantje afbakkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef JoPiDo het volgende:
Die BB-onderbroeken zijn mij veelste klein, ik weet niet wat voor rare geslachtsdeel/taille-verhouding je moet hebben voor die dingen, maar m'n zaakje wordt zo'n beetje in de anus gedrukt. (Sorry voor de mensen die aan het lunchen zijn)...
Chinezen hebben kleine weeners?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef JoPiDo het volgende:
Die BB-onderbroeken zijn mij veelste klein, ik weet niet wat voor rare geslachtsdeel/taille-verhouding je moet hebben voor die dingen, maar m'n zaakje wordt zo'n beetje in de anus gedrukt. (Sorry voor de mensen die aan het lunchen zijn)...
Laat even weten of hij het waardeerdequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
volgende keer eerst een foto naar Jack sturen van mijn überweener
Heb je hem niet vast in je userpic? Of wat zie ik daar??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
volgende keer eerst een foto naar Jack sturen van mijn überweener
Wat een baasquote:
Een hoop van de CK onderbroeken kan je op maat bestellen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
iemand had ook van die CK-onderbroeken besteld
passen die wel?:p
nee, bij mij werkt het ook niet goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Lolque het volgende:
Werkt bij jullie het ''My account'' gedeelte van DP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |