Ja idd, jullie deden het prima tegen zequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:29 schreef Dos37 het volgende:
ik kots altijd al op Arsenal, al is er geen leuker vermaak dan leedvermaak de laatste jaren
Het is hopen op betere tijden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:29 schreef Dos37 het volgende:
ik kots altijd al op Arsenal, al is er geen leuker vermaak dan leedvermaak de laatste jaren
Ja, maar dat is met Europees recht enzo dus niet mogelijk. Gezeikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef toma het volgende:
[..]
Ze zouden daarom een 6+5 regeling in moeten voeren met spelers die uit hetzelfde land komen als de club ipv zelf opgeleide spelers.
Dat is geen gezeik, maar gewoon beleid en recht consequent je regels naleven. Of moeten we de regels maar toepassen omdat dat een aantal mensen (Blatter en Platini) beter uitkomt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met Europees recht enzo dus niet mogelijk. Gezeik
je mag je afvragen of arsenal nu etisch verantwoord bezig is. Jonge jongens worden uit hun vertrouwde omgeving weg gehaald, krijgen de illusie dat ze een groot ster kunnen worden terwijl 90% op hun 20ste wordt weggesaneerd......quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met Europees recht enzo dus niet mogelijk. Gezeik
Een ASS-Diploma. Whooptiedooptie!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef ASroma het volgende:
en wat hebben ze dan een diploma van de arsenal soccer school?
Beetje treurig om te denken dat alleen Arsenal dat doet. Zoals eerder gezegd doet elke topclub dat. Maar goed, het is stoer om tegenwoordig tegen Arsenal te zijn lijkt het.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
je mag je afvragen of arsenal nu etisch verantwoord bezig is. Jonge jongens worden uit hun vertrouwde omgeving weg gehaald, krijgen de illusie dat ze een groot ster kunnen worden terwijl 90% op hun 20ste wordt weggesaneerd......
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
De Arsenal trollers stromen ook weer binnen. Keep hatin, your making us famous.
![]()
Enige kneuzenkermis die ik me kan herinneren waren de penaltys van jouw club tegen Arsenalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat doen jullie zelf wel, een groot kneuzenkermis de laatste jaren.
Je kan beter zorgen dat de prestaties van het eerste eftal je famous maaktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
De Arsenal trollers stromen ook weer binnen. Keep hatin, your making us famous.
![]()
die wil ik je best geven. Maar bedenk wel even het zowat onbeperkte budget van Arsenal, ieder andere club op het continent had met zo n budget vele prijzen gewonnen. En dan die overschatte Wegner, zogenaamd de professor..... laat me niet lachen tis al jaren net niet net niet net niet net niet net nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Enige kneuzenkermis die ik me kan herinneren waren de penaltys van jouw club tegen Arsenal
Selectief geheugen heb je wel
Arsenal heeft allesbehalve een onbeperkt budget. Geld wat ze hebben na de investeringen in het stadion wordt zorgvuldig uitgegeven met af en toe een uitspatting ala Arshavin.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef ASroma het volgende:
Maar bedenk wel even het zowat onbeperkte budget van Arsenal, ieder andere club op het continent had met zo n budget vele prijzen gewonnen.
Daar is al een topic over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Arsenal heeft allesbehalve een onbeperkt budget. Geld wat ze hebben na de investeringen in het stadion wordt zorgvuldig uitgegeven met af en toe een uitspatting ala Arshavin.
Enige club met onbeperkt budget lijkt me momenteel Real. Topicwaardiger om daar op te kotsen lijkt me. Of wou ej zeggen dat dat wel gezond beleid was?
Coming from you , yes.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je kan beter zorgen dat de prestaties van het eerste eftal je famous maakt
HAHAHAH nog steeds zuur na die nederlaag? Het leven is zwaar swa.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat doen jullie zelf wel, een groot kneuzenkermis de laatste jaren.
Oke swaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HAHAHAH nog steeds zuur na die nederlaag? Het leven is zwaar swa.
Right.quote:
Ja echt hé daarna was het hele seizoen ook kapot. Zijn we nooit meer bovenop gekomenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, jullie deden het prima tegen ze.
Ah de tweede pas die het ziet.quote:
zegt een fan van een club die zonder Russisch maffiageld gewoon in het Championship zou spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind Arsenal veel te zielig om er op te kotsen.
Prima idee, er zijn altijd wel clubs waar mensen op willen kotsen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:07 schreef Radegast het volgende:
Kunnen we niet heel de PL onderkotsen in dit topic?
Die spelers krijgen heus geen begeleiding wat school betreft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
je mag je afvragen of arsenal nu etisch verantwoord bezig is. Jonge jongens worden uit hun vertrouwde omgeving weg gehaald, krijgen de illusie dat ze een groot ster kunnen worden terwijl 90% op hun 20ste wordt weggesaneerd......
en wat hebben ze dan een diploma van de arsenal soccer school?
Neuh, laten we maar stoppen voordat we een stortvloed aan zelfde soort topics krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:07 schreef Radegast het volgende:
Kunnen we niet heel de PL onderkotsen in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |