Ok bedankt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:59 schreef Klonk het volgende:
onder welke steen heb jij gelegen ? Oxxio is een oplichtersbende wat zich voordat als energiebedrijf
hoeraquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ok bedankt.
Dan ben ik het eens met de klacht geïllustreerd in de op.
Mijn opa ziet er ongeveer zo uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:01 schreef honda1990 het volgende:
Wie maakt een paint van de opa van TS?
was ik al van plan idd, maar toch bedankt voor de tipquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef sander-3 het volgende:
Moet je even infofilter voor ze invullen. Heb ik ook gedaan voor mijn oudere familieleden/buren die lastig gevallen worden..
Ik heb ze wel eens aan de intercom gehad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:57 schreef Klonk het volgende:
Kolerelijers dat het zijn, uitschot, allemaal opknopen aan de hoogste boom en voor de zekerheid de fik erin
Net op het laatste moment mijn schoonouders van bijna 80 onder een contract uit gekregen, vieze ratten ze horen en weten dat ze een oudere man aan de telefoon hebben en dan met mooie praatjes, u kunt mij vertrouwen en ik ben eerlijk ze een contract aanlullen, teringlijers
Rip voor de nabestaanden en goede paint!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mijn opa ziet er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahhaha wat ben jij grappig zeg!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Rip voor de nabestaanden en goede paint!!!
Maar was was precies je probleem dan? Dat ze nóg een contract gingen afsluiten en dat ze dan voor 2 contracten gingen betalen?quote:
hij staat nog niet hoog genoeg, nu staat er nog allemaal mooie praat bovenaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |