Oh, sorry.quote:
HAHAHAHA KITSRITS, DO YOU GET EM?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jawel man, alles is kits hier onder de rits hoor xD XD
Peter Hoekstra, een faler pur sang.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben Peter, Peter Hoekstra, aangenaam.
Over je borsten, zodat ik het er af kan likken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb je wel door hoor.
Zo.. slagroomvla
Niet haten, bitch.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Peter Hoekstra, een faler pur sang.
Je plaatje faalt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
PiekemaFAIL
Bij deze, de 85 kratjes Brand bier die gister voor noppes door ons zijn opgehaald bij de Albert Heyn te Gelderlandplein Amsterdam
Door die "actie" van de AH waarbij je het gratis krijgt als er een andere winkel goedkoper is
woaw zij zijn rijk manquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
PiekemaFAIL
Bij deze, de 85 kratjes Brand bier die gister voor noppes door ons zijn opgehaald bij de Albert Heyn te Gelderlandplein Amsterdam
Door die "actie" van de AH waarbij je het gratis krijgt als er een andere winkel goedkoper is
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Over je borsten, zodat ik het er af kan likken?
Wat heeft dat beest een geniaal hoofd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eet smakelijk namens mij en
[ afbeelding ]
Fappen en huilen, zul je.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jaaa, je wilt het wel he! Voel je me tong al tussen je borsten glijden?
Was de spaghetti lekker?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef Smart_ass het volgende:
Eyoooo, ben ik weer, whihi.
Serious cat is seriousquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat heeft dat beest een geniaal hoofd.
quote:
Blink 182 - All The Small Things, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
SAY IT AINT SO, I WILL NOT GO. TURN THE LIGHTS OFF, CARRY ME HOME
Fappen zeker.quote:
Wat kankerdom van die AH, meestal staat er bij: 1 product!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
PiekemaFAIL
I'm gonna kill you with fire.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Blink 182 - All The Small Things, toch?
[..]
Fappen zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |