wat huil je dan op mequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo...
Als ik zou willen reed ik nu een Alfa... maar helaas.
Ow nee? 1tje maar, of meerdere kamers?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
EY Alluur. Yes, maar was niet zoveel.
Dat had je in Scherpenzeel ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef desram. het volgende:
[..]
K ga vrijdag denk k gewoon naar t Hoekje, dan regel ik haar wel.
Volgens mij meent ie dat serieus hoor; van vrouwen die zich niet hoeven te scheren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Rosbief geniaal. Als ie knap/geil is wil ik wel met 'm daten.
Waren er een aantal. Maar vond het niets eigenlijks. De keuken was gewoon te klein, kon je kont niet keren. En viezig. Enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow nee? 1tje maar, of meerdere kamers?
Het zou me ook niets verbazen als het zo'n type als Emimich is, in 't echt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij meent ie dat serieus hoor; van vrouwen die zich niet hoeven te scheren.
Nou, moet ik een paleisje voor je bouwenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waren er een aantal. Maar vond het niets eigenlijks. De keuken was gewoon te klein, kon je kont niet keren. En viezig. Enzo.
Dat verdienen Multipla rijders ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jullie stellen mij allemaal teleur
Graag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, moet ik een paleisje voor je bouwen?
Omg ik ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef desram. het volgende:
[..]
Een ex-klasgenoot komt uit Scherpenzeel
Ik rij met mijn multipla lul in je moederquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat verdienen Multipla rijders ook
Oh. Je bedoelt wel Scherpenzeel in Gelderland he?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef desram. het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede vraag
Jan-Jaap volgens mij.
WE HEBBEN EEN BEKENTENIS!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik rij met mijn multipla lul in je moeder
Oh, wacht dan was het geen Scherpenzeel, maar iets dat er op lijktquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh. Je bedoelt wel Scherpenzeel in Gelderland he?
Woon jij ook bij Scherpenzeel in de buurt dan?
Tss.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:14 schreef desram. het volgende:
[..]
Oh, wacht dan was het geen Scherpenzeel, maar iets dat er op lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |