Jup, ik moet er vanaf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:03 schreef CoolGuy het volgende:
ja, zo'n RROD is vrij makkelijk te verhelpen, maar ik heb zelf al een Elite, dus ik ben al voorzienhet is inderdaad wel heel erg goedkoop ja.
Leiderdorpquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef CoolGuy het volgende:
maar, waarom laat je dat niet repareren dan? een handige jongen doet dat wel voor 2, 3 tientjes, en dan heb je weer een prima werkende console.
Ik ga een PS3 kopen, de exclusieve games die uitkomen dit en volgend jaar spreken mij heel erg aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef CoolGuy het volgende:
maar, waarom laat je dat niet repareren dan? een handige jongen doet dat wel voor 2, 3 tientjes, en dan heb je weer een prima werkende console.
ahhh, ja dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ga een PS3 kopen, de exclusieve games die uitkomen dit en volgend jaar spreken mij heel erg aan.
Zit niet zo te zeuren aub, ik doe het op mijn manier en nu is de tijd om te bieden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef makkie88 het volgende:
ik vind het niet netjes dat als er 50 euro gevraagd word, en dat er 50 geboden word dat je dan verder gaat, jammer
hoeveel had je er voor over gehad dan?quote:
Ja 'dan had ik eerst ff een vriend gevraagd of hij die 'ring of fire' kon repareren, zo ja dan zou ik bieden, weet neit precies waar ik zou stoppenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
hoeveel had je er voor over gehad dan?
oke dan, nou 60 is een eerlijke prijs, topic kan dus dicht!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:37 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
Ja 'dan had ik eerst ff een vriend gevraagd of hij die 'ring of fire' kon repareren, zo ja dan zou ik bieden, weet neit precies waar ik zou stoppen
Jep, maar die gast komt um zo ophalen voor 60 dus dat kan ik nu niet meer afzeggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef Zjefke het volgende:
65 euro![]()
Dus het is wel te verhelpen met een kit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |