Ik vond de operatiekamers maar saai en stom, vooral niet vies oidquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:01 schreef Harajuku. het volgende:
Daar zou ik echt niet naar kunnen kijkenGadverdamme
Ik moest zelf op een strijkplankje gaan liggenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond de operatiekamers maar saai en stom, vooral niet vies oidUrenlang staan, pijn in je poten, saai blech. Ik had na een paar dagen OK zoveel pijn in mijn voeten dat ik 's morgens niet direct uit bed op mijn benen kon staan. Mijn voeten leken van onderen wel ontstoken. Direct die achterlijke OK klompen links laten liggen en eigen schoenen + plastic hoesjes gaan dragen.
Mwoah, met ok-pyjama en daaroverheen de steriele kleren + handschoenen + hoofdbedekking + mondkapje aan valt dat reuze meequote:
Hah, net een tvp van hem verwijderd om die reden! Haha1quote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:25 schreef Isabeau het volgende:
Leest er één ook niks hoorLukt aardig hè, al dat postopkrikken.
Ik was de eerste die hem aangafquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:26 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dan kan je half fok wel afgaan als je dat soort dingen van hem wilt verwijderen
en ik maar wachten op die tieten foto'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |