rodenaar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:55 schreef Het_hupt het volgende:
Groningen - Roden is te doen
zin in n 3ootje?
Ik kan wel een paar leuke dingen verzinnen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat moet ze daar nou mee???????????????
Is dat het enige dat je kent van Roden?quote:
Voor Isa?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar leuke dingen verzinnen...
jup woon er nu 17 jaar, en ik ken alleen rodermarkt, rest van het jaar probeer ik ervan bij te komenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je kent van Roden?
Woon er langer... En ken meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef x-tremed het volgende:
[..]
jup woon er nu 17 jaar, en ik ken alleen rodermarkt, rest van het jaar probeer ik ervan bij te komen
je doet me denken aan een scene uit criminal minds met penelope die ook een online liefdes brief ofzo krijgt in een spelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Rodermarkt schijnt leuk te zijn, ik ben er zelf nooit geweest.
Salatrel, ken je dat verhaal nog van dat meisje in wow die seks aanbood in ruil voor gold zodat ze haar epic mount kon kopen!Dat was ook al zo bizar.
Ik heb helaas mijn droomtauren op de witte draak nog niet gevonden hierHet is overigens wel heel triest dat ik de mooiste liefdesbrief ooit in wow heb gekregen van een death knight die onder de indruk was van mijn belf priest
Nou ja, ik schrok me echt rot toen ik die brief kreegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:09 schreef Qwea het volgende:
je doet me denken aan een scene uit criminal minds met penelope die ook een online liefdes brief ofzo krijgt in een spel![]()
eem zoeken
Helaas. Films of series over internetdingen of games zijn zelden leukquote:
Ze werdt geloof ik "verliefd" ging een date aan met die kerel en werdt neergeschotenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik schrok me echt rot toen ik die brief kreegIets met 'kan niet meer eten of slapen sinds ik je heb ontmoet blah blah' En dan was het ook nog de neef van iemand die ik wel echt kende. Hoe liep het met Penelope af?
DHJou zoek ik niet meer want jij ging langs 4 films zappen op de bank toen ik me verveelde in een BG terwijl je hele andere dingen met dit domme blondje in je bed had kunnen doen.
deze was echt grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas. Films of series over internetdingen of games zijn zelden leukBehalve Southpark dan.
niet eens?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat gedeelte met 'werd neergeschoten' daar ben ik dan weer niet zo'n fan van. Neergeschoten worden.
jij moest je battle spelen. dan kun je toch niet in bed liggen??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DHJou zoek ik niet meer want jij ging langs 4 films zappen op de bank toen ik me verveelde in een BG terwijl je hele andere dingen met dit domme blondje in je bed had kunnen doen.
Nou, als je die advertentie van hierboven leest dan kan je zien dat iets anders dan nog best mogelijk isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:21 schreef Den_Haag het volgende:
jij moest je battle spelen. dan kun je toch niet in bed liggen??
die had je dan ook van te voren moeten publiceren. wensen achteraf kan ik zo weinig mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als je die advertentie van hierboven leest dan kan je zien dat iets anders dan nog best mogelijk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |