moet je toch maar eens meemaken :p is nog veel leuiker in het echt dan van de verhalen hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Rodermarkt schijnt leuk te zijn, ik ben er zelf nooit geweest.
jaaa was een druid die ook een costuum hadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Salatrel, ken je dat verhaal nog van dat meisje in wow die seks aanbood in ruil voor gold zodat ze haar epic mount kon kopen!Dat was ook al zo bizar.
Ik ken maar 1 leuk persoon in Roden en die spreek ik te weinigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef x-tremed het volgende:
moet je toch maar eens meemaken :p is nog veel leuiker in het echt dan van de verhalen hoor
nikkyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 leuk persoon in Roden en die spreek ik te weinig
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jaaa was een druid die ook een costuum had![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 leuk persoon in Roden en die spreek ik te weinig
Is je pik 30 cm?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:48 schreef Cityhopperkopper het volgende:
Isa ik woon in hetzelfde dorp als jij
neucken?
Lazerstraal op.. Ze is van mijquote:
quote:Spannend! Ik heb er nu al zin inZie ik je vanavond in de Horde inn in Dalaran, ok!
*dikke orc kus*
Isa
Op 12 June 2009 11:43 schreef Neutrino het volgende:
Ik ben 30, systeembeheerder en WOW speler. Het zou leuk zijn als jij mijn combat pet wil zijn. Ik benLVL 90 Ogre en wil graag met je chillen tijdens de cooldown. Als we elkaar wat beter leren kennen kunnen we ook eens een keer gaan irc'en op Efnet. Oeh.. zo spannend allemaal.. Je bent wel een echt meisje, toch?
Groetjes Neut
Echt waar? Je werkt toch niet toevallig bij Fokker hèquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:48 schreef Cityhopperkopper het volgende:
Isa ik woon in hetzelfde dorp als jij
Sorry...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb je nog niet in de inn gezien, neutrino
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar? Je werkt toch niet toevallig bij Fokker hè
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:28 schreef Cityhopperkopper het volgende:
jawol
Je woont toch niet in Krakeel of de Weide hoop ik?
Wil best je nurse zijn op zondagochtend!...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
OmdatHoogeveen
![]()
Vorig jaar lag ik in het ziekenhuis, was jij mijn nurse?Nurse #3 was heel nors.
Nou, wat zit jij mij ineens te e-stalken zegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Wil best je nurse zijn op zondagochtend!...
Dokter. Ik heb gestudeerd voor dokter.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
OmdatHoogeveen
![]()
Vorig jaar lag ik in het ziekenhuis, was jij mijn nurse?Nurse #3 was heel nors.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, wat zit jij mij ineens te e-stalken zeg
Ohquote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dokter. Ik heb gestudeerd voor dokter.
Ik heb totaal geen verstand van het werk van de verpleegkundigen, sorry. Daarvoor moet je bij Beesie Jen zijn van Fok, die werkt als verpleegkundige in het Bethesda ziekenhuis
Misschien klemmen vastgehoudenquote:
Daar zou ik echt niet naar kunnen kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien klemmen vastgehoudenMensen opereren kan ik niet zelf. Alhoewel wel alleen wat kleine dingen en een blinde darm operatie gedaan (nou ja, met chirurg er naast toekijkend)
Eigenlijk zoek ik helemaal nietquote:
Ik vond de operatiekamers maar saai en stom, vooral niet vies oidquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:01 schreef Harajuku. het volgende:
Daar zou ik echt niet naar kunnen kijkenGadverdamme
Ik moest zelf op een strijkplankje gaan liggenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond de operatiekamers maar saai en stom, vooral niet vies oidUrenlang staan, pijn in je poten, saai blech. Ik had na een paar dagen OK zoveel pijn in mijn voeten dat ik 's morgens niet direct uit bed op mijn benen kon staan. Mijn voeten leken van onderen wel ontstoken. Direct die achterlijke OK klompen links laten liggen en eigen schoenen + plastic hoesjes gaan dragen.
Mwoah, met ok-pyjama en daaroverheen de steriele kleren + handschoenen + hoofdbedekking + mondkapje aan valt dat reuze meequote:
Hah, net een tvp van hem verwijderd om die reden! Haha1quote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:25 schreef Isabeau het volgende:
Leest er één ook niks hoorLukt aardig hè, al dat postopkrikken.
Ik was de eerste die hem aangafquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:26 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dan kan je half fok wel afgaan als je dat soort dingen van hem wilt verwijderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |