quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verdorie zeg, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat je testosteronspiegel op een schrikbarende hoogte staat
Ik begin alvast.quote:Auto rijden is niet goed voor het milieu. Maar Bart weet in Duitsland een milieuvriendelijke auto te vinden die op waterstof rijdt. Hoe kan dat en wat is waterstof precies? Bart gaat naar de waterstofdeskundige en naar de autofabriek van de waterstofauto
ik wil mijn gezicht er tussen stoppen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
En qua meer tietenfoto's kwam ik niet verder dan deze:
[ afbeelding ]
Topic is meteen minder leukquote:
Als je nu dat shirtje eens uittrekt, en dan een nieuwe foto maakt en hier plaatst, zou dit topic pas écht stormlopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
En qua meer tietenfoto's kwam ik niet verder dan deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:14 schreef XtremeNL het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Sytse
Ik ben geen 21 jaar en studeer niet.
In het weekend verblijf ik bij voorkeur in bed.
Ze noemen mij ook die lange gast met dat haar
Mijn hobby's zijn Fok!, masturberen, mezelf in slaap huilen, 4chan en geenstijl.
Ik ben op zoek naar jou, Isa.
Ik stel geen eisen zolang je maar reageert en me niet blokkeert. Ik heb niet zo'n grote penis maar toen ik voor het eerst seks had zei ze dat ze het "Best lekker vond, zo tussendoor."
Ik ben niet verlegen en hoop dat ik geen pech heb.
Lijkt verassend veel op mij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:14 schreef XtremeNL het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Sytse
Ik ben geen 21 jaar en studeer niet.
In het weekend verblijf ik bij voorkeur in bed.
Ze noemen mij ook die lange gast met dat haar
Mijn hobby's zijn Fok!, masturberen, mezelf in slaap huilen, 4chan en geenstijl.
Ik ben op zoek naar jou, Isa.
Ik stel geen eisen zolang je maar reageert en me niet blokkeert. Ik heb niet zo'n grote penis maar toen ik voor het eerst seks had zei ze dat ze het "Best lekker vond, zo tussendoor."
Ik ben niet verlegen en hoop dat ik geen pech heb.
wtf, heb je haar ook al gehad?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:00 schreef remlof het volgende:
Ik kan TS van harte aanbevelen. Genuine "leuke meid"
Zei ik dat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wtf, heb je haar ook al gehad?
ouwe FOK! Casanova
oh sry heurquote:
De mannelijke crew zit vaker in de pms als de vrouwelijkequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oh sry heur
geef je eens een compliment, zit je weer in de pms
Maar minstens net zo vaak in de kroegquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mannelijke crew zit vaker in de pms als de vrouwelijke
snapte de hint wel heurquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mannelijke crew zit vaker in de pms als de vrouwelijke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |