Ja zou ik ook nooit doen eigenlijk. Juist mensen die problemen hebben met zo'n ding zetten het op marktplaats. Met name bij Xbox 360 met rrods.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder is mij altijd afgeraden om een console 2e hands te kopen
Kan je ook een bankafschrifte gebruiken zoals dat bij vele winkels wel kan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat je hebt is prolly het YLOD () probleem (ik heb het zelf ook gehad een 4 weken geleden: lampje rood, aanzetten, piepje, lampje groen, 3 piepjes, lampje geel, lampje rood knipperend). Even customer service bellen @
SCE RMA Support Center
Nederland: 0031 (0) 495-574817
België: 0032 (0) 11-516406
om het een en ander te regelen ivm opsturen van je PS3. Ze willen wel een aankoopbon / afhaalbewijs / betaalbewijs zien volgens mij! Ik weet niet hoe dit werkt als je hem 2e hands hebt maar geen aankoopbon hebt, daar zou je even over moeten bellen.
Na opsturen duurt het gebruikelijk 15 werkdagen voordat je een nieuwe hebt, maar aangezien de 60gb niet meer gemaakt worden en dus niet op voorraad zijn kan het langer duren (in my case dus 2-3 weken langer). Luister verder niet naar deze kneus:
[..]
Want die weet niet waar hij over praat. De standaard minimale garantie is zowieso 2 jaar (Europese wet!), verder heeft Sony dit 'yellow light of death' (![]()
![]()
) probleem al lang erkent en geeft daar zonder enige vorm van gezeik of vergoeding een reparatie op. Enige 'eis' die ze hebben is de gebruikelijke aankoop-bon.
Het verhaal met die auto zou ik dan tact-gewijs achterwege laten
Ik trap wel af met de top5 van games die nu net uit zijn:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben een tijdje uit de gamescene geweest en zou jullie willen vragen 3 maal een top 5 te maken.
Eén top 5 van de games die nu uit zijn.
Een ander van de top 5 PS3 exclusive games die nog moeten uitkomen
En de laatste een top 5 van multi-platform games die nog uitkomen
Ik hoop dat ik niet te veel vraag, maar dan weet ik een beetje waar ik op moet gaan letten de komende tijd!
Alvast bedankt
Ja mag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:40 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Kan je ook een bankafschrifte gebruiken zoals dat bij vele winkels wel kan?
Want ik heb die bonnetje niet meer zeg maar.
Niet dat mijn ps3 kapot is, maar stel dat.
htc touch hd, probleem opgelostquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring.
Ik ken mensen met zo'n HTC ding of samsung.
Pielen met een kut-stylus, internet dat hopeloos vastloopt en ontzettend traag is, telefoon die er 2 minuten voor doet überhaupt op te starten. sowieso reageert alles traag.
Mijn vader heeft dan een nokia n95, onoverzichtelijke menu's, onvriendelijk interface en de standaard meegeleverde youtube applicatie werkt gewoon niet
Ik ken ook mensen met een iphone, gebruikersgemak is echt zoveel beter, en met de nieuwe versie kan je nu wel knippen/plakken en filmen (toegeven dit was wel een fail op die vorige, al kon je met programma's nog wel zorgen dat dit kon.)
Enige reden voor mij om nog geen iphone te halen is dat er geen tomtom op kan, maar ook daar wordt nu aan gewerkt. Dus dan sla ik gelijk twee vliegen in een klap, misschien wel drie, omdat tegen die tijd mijn iPod ook wel aan vervanging toe is
Wait wuuuuutquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik trap wel af met de top5 van games die nu net uit zijn:
1. Infamous
2. Prototype
3. Red Faction: Guerilla
4. UFC
5. Damnation
Nee.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:13 schreef Bredewout92 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die BlazBlue gaan importeren?
Nou ben ik niet iemand die heel erg veel op heeft met review cijfers, maar Damnation wordt overal zo hard neergesabeld, dat ik me echt niet voor kan stellen dat het in een top 5 thuis hoort.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik trap wel af met de top5 van games die nu net uit zijn:
1. Infamous
2. Prototype
3. Red Faction: Guerilla
4. UFC
5. Damnation
Er gaan geruchten dat het spel niet meer in leven isquote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar was het spel op de E3?![]()
Oh? Vorige week of 2 weken geleden las ik nog een comment van Ubi waarin ze zeiden dat de game nog steeds in leven was...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat het spel niet meer in leven is![]()
Waar was Grand Turismo op de E3? En niet die gare PSP-versiequote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar was het spel op de E3?![]()
Tyfus kneuzen.
[ afbeelding ]
Race gamesquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar was Grand Turismo op de E3? En niet die gare PSP-versie
Forza 3 gaat 't worden
Wat vind jij wel leuk dat alles minimaal 10000 uur moet duren, en maar 1 genre mag hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Race games![]()
Mario kart is wel leuk en zo maar echt technische racers
Thxquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat je hebt is prolly het YLOD () probleem (ik heb het zelf ook gehad een 4 weken geleden: lampje rood, aanzetten, piepje, lampje groen, 3 piepjes, lampje geel, lampje rood knipperend). Even customer service bellen @
SCE RMA Support Center
Nederland: 0031 (0) 495-574817
België: 0032 (0) 11-516406
om het een en ander te regelen ivm opsturen van je PS3. Ze willen wel een aankoopbon / afhaalbewijs / betaalbewijs zien volgens mij! Ik weet niet hoe dit werkt als je hem 2e hands hebt maar geen aankoopbon hebt, daar zou je even over moeten bellen.
Na opsturen duurt het gebruikelijk 15 werkdagen voordat je een nieuwe hebt, maar aangezien de 60gb niet meer gemaakt worden en dus niet op voorraad zijn kan het langer duren (in my case dus 2-3 weken langer). Luister verder niet naar deze kneus:
[..]
Want die weet niet waar hij over praat. De standaard minimale garantie is zowieso 2 jaar (Europese wet!), verder heeft Sony dit 'yellow light of death' (![]()
![]()
) probleem al lang erkent en geeft daar zonder enige vorm van gezeik of vergoeding een reparatie op. Enige 'eis' die ze hebben is de gebruikelijke aankoop-bon.
Het verhaal met die auto zou ik dan tact-gewijs achterwege laten
Top 5 Exclusives Nu, in willekeurige volgorde:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben een tijdje uit de gamescene geweest en zou jullie willen vragen 3 maal een top 5 te maken.
Eén top 5 van de games die nu uit zijn.
Een ander van de top 5 PS3 exclusive games die nog moeten uitkomen
En de laatste een top 5 van multi-platform games die nog uitkomen
Ik hoop dat ik niet te veel vraag, maar dan weet ik een beetje waar ik op moet gaan letten de komende tijd!
Alvast bedankt
dat er nu nog mensen granD turismo zeggenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar was Grand Turismo op de E3? En niet die gare PSP-versie
Forza 3 gaat 't worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |