Heb er al geen zin meer in.quote:Heb je dringend nood aan unieke achtergrondinformatie en wens je zeker te zijn van de bron?
Wat wij je bieden vind je nergens anders op het web.
Jouw persoonlijke goudmijn van informatie: uniek, snel, betrouwbaar en volledig.
Voor een volledige toegang tot alle publicaties gedurende 24 uur betaal je nu slechts 51,50 EURO (exclusief BTW).
Ja, ik ging er nog aan toevoegen; laten we professioneel blijven, maar dat is niet aan iedereen besteed.quote:
Vind je echt nergens, sad but true.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:09 schreef Ascendancy het volgende:
Gewoon ff een pass zoeken en vervolgens die hele site leegrippen.
Over 20 jaar heeft die kerel een stapel kranten van 40 jaar. Ik ga dan m'n geld naar hem brengen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef lunume het volgende:
Anti-klacht: vanaf vandaag stapel ik alle kranten op, en binnen 20 jaar ben ik ook rijk
quote:Wie gebruikt Mediargus?
Mediargus telt vandaag 00 registreerde gebruikers.
quote:Deze pagina geeft je een overzicht van alle media bronnen die Mediargus je aanbiedt.
* 0 kranten
* 0 regionale edities
* 0 tijdschriften
* 0 persagentschappen
* 0 websites
* 0 radio- en televisiezenders
Nee, je krijgt 24 uur toegang, niks abbo. Dat vind ik nog het belachelijkste.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:14 schreef cucemodre het volgende:
Die prijs is niet zo gek, dat is voor een abbo. Het stomme is gewoon dat ze verder geen opties hebben.
Mail ze je verhaal eens.. Redelijke kans dat ze je het gewoon toesturen. Niet geschoten.. dat idee.
Precies. Té belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Fries het volgende:
Hoe krijg je in 24 uur tijd die waarde eruit? Je hebt dan geen tijd om de stukjes te lezen... Alleen maar downloaden en daarna hopen dat je het goeie hebt...
Omgekomen in een auto-ongeluk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef porsche1 het volgende:
Wat is er dan met je familie lid gebeurt?
4=3quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef The_Flash het volgende:
1. Betalen
2. Kopiëren
3. Zelf goedkopere opstarten.
4. ????
5. Winst
Dat weet-ie nu dus niet...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef porsche1 het volgende:
Wat is er dan met je familie lid gebeurt?
Jawel, kijk vorige post die ik heb geëdit.quote:
quote:
Zoekfunctie misschien?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Fries het volgende:
Hoe krijg je in 24 uur tijd die waarde eruit? Je hebt dan geen tijd om de stukjes te lezen... Alleen maar downloaden en daarna hopen dat je het goeie hebt...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.mediargus.be/n(...)owmediargusinfo.aspx
[..]
[..]
Maar wel al meer dan 2000 jaar bezig zijn...quote:00 artikels online sinds 0
quote:
Ja, zoals ik al zei een soort van twist over de datum. Ik weet héél zeker dat het gebeurde op 24 september 2003, maar een neef wilt het maar niet toegeven en denkt er iets anders over. Dus ik dacht; ik zoek het wel even op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]Maar het lijkt mij dat je als familie lid meer weet dan de krant. Dus waarom zou je bij die website aan kloppen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:22 schreef lunume het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei een soort van twist over de datum. Ik weet héél zeker dat het gebeurde op 24 september 2003, maar een neef wilt het maar niet toegeven en denkt er iets anders over. Dus ik dacht; ik zoek het wel even op.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef Fries het volgende:
[..]
[..]
Maar wel al meer dan 2000 jaar bezig zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |