Blonde chickquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef zie_tt het volgende:
Leen geld bij Frisia!
[ afbeelding ]
Deze mensen gingen je voor en ze hebben nu alle vier een FOK! abonnement, die heeft hun levens verrijkt!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef zie_tt het volgende:
Leen geld bij Frisia!
Deze mensen gingen je voor en ze hebben
nu alle vier een FOK! abonnement, waarmee ze
hun leven hebben verrijkt!
Goede.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef zie_tt het volgende:
Leen geld bij Frisia!
Deze mensen gingen je voor en ze hebben
nu alle vier een FOK! abonnement, waarmee ze
hun leven hebben verrijkt!
Ik heb zo'n gratis abo nu (van die GS actiequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Waarom zou je een abonnement willen. Het is niet zo dat FOK! zo'n geweldige dingen daar tegenover weet te zetten.
Klopt maar je krijgt er vanuit de community wel veel leuke reacties op. Helaas bleef dit in mijn geval tot slechts onderstaande post beperkt en is deze binnen een dag door een moderator weer verwijderd maar de erkenning is er niet minder om!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Waarom zou je een abonnement willen. Het is niet zo dat FOK! zo'n geweldige dingen daar tegenover weet te zetten.
Users met een PIMP-abonnement die kijken graag naar naaktfoto's van SHE en/of steunen Geenstijl.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:33 schreef J.Herrer het volgende:
Echte bazen hebben geen Fok pimp abo nodig want die zijn van zichzelf al pimp
Lekker anoniem bashen hé. Internetheld met je pimp aboquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klopt maar je krijgt er vanuit de community wel veel leuke reacties op. Helaas bleef dit in mijn geval tot slechts onderstaande post beperkt en is deze binnen een dag door een moderator weer verwijderd maar de erkenning is er niet minder om!!
[ afbeelding ]
mwa steunen geenstijl, ik kreeg mn geld terug en daarbij een tijdje de pimp uithangen op fok, nog 5 dagen overigensquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Users met een PIMP-abonnement die kijken graag naar naaktfoto's van SHE en/of steunen Geenstijl.
Ik vind het ook te duur, maar zie je me klagen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef Fortitudo het volgende:
ik zou het heel erg graag willen, alleen ik kan het niet betalen.
klacht: fok abonnement met allemaal opties is te duur, het zou gratis moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |