quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:44 schreef Ps2K het volgende:
Laatst een pak chocomel dat al zes maand open in de koelkast stond opgedronken, het kwam wat moeilijk uit het pak maar het was nog prima drinkbaar.
het kwam wat moeilijk uit het pak maar het was nog prima drinkbaar.
Houdbaarheids data is een manier van de fabrikanten om consumenten angst aan te jagen zodat ze hun nog goede producten weggooien en nieuwe kopen.
Het is nu de 11e dus het is nog prima eetbaar. Ik heb laatst een kant en klaar maaltijd gekocht die net tegen de datum aanzat, daarna was ik hem drie dagen vergeten in de auto en ik heb hem daarna gewoon opgegeten. Niks aan de hand.
Laatst een pak chocomel dat al zes maand open in de koelkast stond opgedronken, het kwam wat moeilijk uit het pak maar het was nog prima drinkbaar.
Houdbaarheids data zijn
De eetbaarheids test:quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
Hoewel mijn maag waarschijnlijk ook weer niet zo sterk is als die van Ps2K (dude, die chocomel!), waag ik me er toch maar aan. Toch wel zonde anders en het ziet er wel lekker uit. Bovendien hoef ik nu niet meer naar de winkel. Bedankt voor de wijze raad!
Pcies net of na die datum in een keer verrot isquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:44 schreef vaagsel het volgende:
Probleem is dat je niet kan ruiken, want dan moet je die folie + ventiel eraf halen.
Ik zou het gewoon opeten trouwens, als het goed koel is bewaard kan het best.
chocomel dat al zes maand open in de koelkast stond opgedronken, het kwam wat moeilijk uit het pak maar het was nog prima drinkbaar eetbaar.
Ze hebben ingecalculeerd dat op die datum nog 100% (of 99.9999%) gegarandeerd kan worden dat het nog veilig is te eten. Na 2 dagen zal dit misschien 98% zijn, en neemt exponentieel af denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pcies net of na die datum in een keer verrot ishebben ze er wel ingecalculeerd hoor
Als je hierna twee weken niet meer post weten we genoeg waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
Hoewel mijn maag waarschijnlijk ook weer niet zo sterk is als die van Ps2K (dude, die chocomel!), waag ik me er toch maar aan. Toch wel zonde anders en het ziet er wel lekker uit. Bovendien hoef ik nu niet meer naar de winkel. Bedankt voor de wijze raad!
dude, 6 maandquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:44 schreef Ps2K het volgende:
Houdbaarheids data is een manier van de fabrikanten om consumenten angst aan te jagen zodat ze hun nog goede producten weggooien en nieuwe kopen.
Het is nu de 11e dus het is nog prima eetbaar. Ik heb laatst een kant en klaar maaltijd gekocht die net tegen de datum aanzat, daarna was ik hem drie dagen vergeten in de auto en ik heb hem daarna gewoon opgegeten. Niks aan de hand.
Houdbaarheids data zijn
Anders neem je alles serieus wat hier gezegd wordt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
dude, 6 maand![]()
dan moet het bijna verrot in het pak hebben gezeten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |