Op te halen in Dordrecht (daar woon ik), Rijswijk/Den Haag (daar werk ik) of ik kan ze brengen (in overlegen afhankelijk van de locatie).quote:
Ze moeten vast staan, anders vallen ze omquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef napalmpje het volgende:
moeten ze vast staan of vallen ze anders om?
ik vind ze op zich wel cool.. maar zie het niet zitten om ze in de plavuizen te borenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ze moeten vast staan, anders vallen ze om
Je kunt ook kiezen om ze opeen brede plaat vst te zetten, dan hoef je niet in de vloer te boren.
Ik weet alleen niet of ze dan blijven staan, want dat heb ik ooit geprobeerd.
Ik heb gewoon in de vloer geboord en woon 3-hoog
Met een goeie boor is het echt makkelijk te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:59 schreef napalmpje het volgende:
[..]
ik vind ze op zich wel cool.. maar zie het niet zitten om ze in de plavuizen te boren
Thnx!quote:Succes met de verkoop
Ik heb ook bioscoopstoelen staan en heb ze op een plank(je) gemonteerd, staan prima en zitten heerlijk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:59 schreef napalmpje het volgende:
[..]
ik vind ze op zich wel cool.. maar zie het niet zitten om ze in de plavuizen te boren
Tja.. een plaat vind ik persoonlijk dan weer niet zo netjes staan.. maar t blijft een leuk idee zulke stoelen.
Succes met de verkoop
Ja, jaloers?quote:is dat je bioscoopkamer, met die zwarte muren, verwarmingsbuizen en kliklaminaat
Mag je niet boren dan?quote:Wauw! Minder dat ik hier niet kan boren, kzou ze anders zo kopen Ga toch nog effe overleggen enzo..
Hoe heb je dat gedaan, met die plank?quote:Ik heb ook bioscoopstoelen staan en heb ze op een plank(je) gemonteerd, staan prima en zitten heerlijk!
quote:effe onthouden
Nou een plank gekocht, lange bouten gekocht, de plank van onderaf verzinken (is dat het juiste woord?) zodat de bout en de moer er niet onderuit steekt en je bent klaar!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:02 schreef ChickenSpikey het volgende:
Hoe heb je dat gedaan, met die plank?
Klinkt ideaal, als t inderdaad ook stevig staat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Nou een plank gekocht, lange bouten gekocht, de plank van onderaf verzinken (is dat het juiste woord?) zodat de bout en de moer er niet onderuit steekt en je bent klaar!
Zelfde idee als hem in de vloer boren, alleen de plank als vervanging van de vloer nemen!
Is ook ideaal!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Klinkt ideaal, als t inderdaad ook stevig staat.
Dus, mensen, als je niet in de vloer wilt boren kan t ook zo!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:44 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Is ook ideaal!![]()
En het staat ook stevig!
Genoteerd, maar echt te laag. Wil er minmaal 80,- per twee voor hebben (stoelen dus, geen combinatiesquote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef mista het volgende:
bod van 40 voor 2 (stoelen, niet combinaties)
Stufi.. Altijd spannendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:41 schreef BlackSheep het volgende:
Tvp, in afwachting van de stufi en de ruimte in mijn nieuwe kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |