Ik was serieus in het succes wensen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:00 schreef Torso het volgende:
Oke de lol is er nu wel vanaf,
Lijkt me leuk dat nu de serieuze dames gaan reageren
Dank jequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:02 schreef Feejx het volgende:
[..]
Ik was serieus in het succes wensen hoor
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef Myster_E het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch hè, zie ik de overeenkomsten.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL Ik denk dat een hoop meiden hier spontaan lesbisch zijn geworden
Nu denkt TS vast dattie er twee tegelijk kan scorenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL Ik denk dat een hoop meiden hier spontaan lesbisch zijn geworden
groetjes,quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef Anosmie het volgende:
Maar vertel eens, Maarten. Wat zoek jij nu in een vrouw?
Wat voor soort meiske wil je graag ontmoeten? En waarom juist hier op Fok?
Kusje
Anos
Ik zou voor deze gaan Maarten!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef Anosmie het volgende:
Kusje
Anos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 16:10:23 ]
GODVERquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu denkt TS vast dattie er twee tegelijk kan scoren.
Een leuke meid Ik ben niet zo'n man van de types. Maakt me niet uit of ze slim/blond/doker etc. Zolang ze maar eens een poging wil wagen om een echte relatie te beginnnen. Ik vindt gewoon dat ik daar aantoe ben. Maar de mwiden waar ik nu mee gaan gaan er vanuit dat het altijd maar een onenightstand is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef Anosmie het volgende:
Kusje
Anos
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan Maarten!
In haar fobo klinkt alsof ze tegen alles oprijd wat een pik heeft.Ik voorspel een hoop hitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GODVER
nu zit appelsjap op mn scherm
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan Maarten!
In haar fobo klinkt alsof ze tegen alles oprijd wat een pik heeft.dt. Bavianenanus. Het is rijdt. Met dt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!bejaarde
Je bent 19.. Geniet eerst eens een beetje van je leven voordat je aan een relatie gaat beginnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Torso het volgende:
[..]
Een leuke meid Ik ben niet zo'n man van de types. Maakt me niet uit of ze slim/blond/doker etc. Zolang ze maar eens een poging wil wagen om een echte relatie te beginnnen. Ik vindt gewoon dat ik daar aantoe ben. Maar de mwiden waar ik nu mee gaan gaan er vanuit dat het altijd maar een onenightstand is.
Hiervan ging bijna mijn sinaasappelsap tegen het scherm aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent 19 jaar?
Dan hebben alle geïnteresseerde FOK!stertjes geen hoop meer. Jij bent van Yvonne. Maak je torso maar nat.
Mag god genade met hem hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent 19 jaar?
Dan hebben alle geïnteresseerde FOK!stertjes geen hoop meer. Jij bent van Yvonne. Maak je torso maar nat.
Ik was gelukkig nog bezig met de appelsap van het scherm halenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hiervan ging bijna mijn sinaasappelsap tegen het scherm aan.
grrquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef fespo het volgende:
What's the difference between a ginger and a brick?
The brick gets laid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |