SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Zoek je op google op gevonden, vind je dit:quote:
Ik heb nog 5 minuten geen zin meer!quote:
daar kan je wel een of twee kutcollega's mee omleggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoek je op google op gevonden, vind je dit:
[ afbeelding ]
Dat zou ik er 1tje laten leven, en alles op mijn kut collega bruiken! whehehehequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef tripack het volgende:
[..]
daar kan je wel een of twee kutcollega's mee omleggen
Ik ookquote:
fijne vakantiequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
VAKANTIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
en allebei bedankt voor de inzetquote:
Goed weekend alvastquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:03 schreef tripack het volgende:
[..]
fijne vakantie![]()
[..]
en allebei bedankt voor de inzet
Fijne vakantie knakkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
VAKANTIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo allemaal! Hebben we er nog een beetje zin in?
JAAAAAAquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Sm0keZ het volgende:
nu heb ik nog veul minder zinquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Sm0keZ het volgende:
een middag dutje schijnt goed te werken voor je creativiteit en oplossingsvermogenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb net wel even lekker geslapen zeg.. Ben maar om 12 uur naar huis gegaan
alleen als je het snel en in een spoiler zetquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Friday12 het volgende:
mag ik hier nog klagen over technische dingen of moet ik maar anoniem op me kloon gaan klagen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef tripack het volgende:
[..]
alleen als je het snel en in een spoiler zet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]bool setcookie ( koekje,Friday12) zoiets??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |