abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69940320
Kwak, kun je haar niet een onvoldoende geven met de mogelijkheid te herschrijven voor de nodige 6?
En hoe kun je eigenlijk zo zeker weten dat het luiheid was? Misschien was ze wel druk met chemotherapie ofzo.
pi_69940326
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef loveli het volgende:
Egopost: beeldscherm werkt inmiddels naar behoren

Wat maar weer bewijst dat je echt geen man nodig hebt voor technische dingen.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:25:07 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69940332
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, gewoon onvoldoende dan Pity-zesjes, daar heeft niemand wat aan
ik moet even met mn collega checken of t echt zo slecht is, of dat ik me laat leiden door mijn irritatie over de luiheid van deze student ik wil namelijk ook geen irritatie 5 geven - evenmin als onverdiende 6jes.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69940377
Speaking of presentaties; ik heb de uitnodiging binnen voor mijn buluitreiking en ik blijk ook een presentatie te moeten houden... Halp! Ik heb al een hekel aan presenteren, maar al helemaal tegenover familie en vrienden. En ik moet dus nog in een half maandje iets van een powerpoint in elkaar draaien, maar dat heb ik nog nooit gedaan!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69940381
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, kun je haar niet een onvoldoende geven met de mogelijkheid te herschrijven voor de nodige 6?
En hoe kun je eigenlijk zo zeker weten dat het luiheid was? Misschien was ze wel druk met chemotherapie ofzo.
Als een student écht problemen heeft, dan kun je dat meestal wel zien hoor... en zeker zoiets als chemotherapie zou gewoon bekend moeten zijn bij de docent.

Bovendien, als ze in college al lui overkwam, en de opdrachten niet op tijd maakte, tja, dan heb je het volgens mij wel echt aan jezelf te wijten ...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_69940428
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:26 schreef Phaidra het volgende:
Speaking of presentaties; ik heb de uitnodiging binnen voor mijn buluitreiking en ik blijk ook een presentatie te moeten houden... Halp! Ik heb al een hekel aan presenteren, maar al helemaal tegenover familie en vrienden. En ik moet dus nog in een half maandje iets van een powerpoint in elkaar draaien, maar dat heb ik nog nooit gedaan!
Nog nooit een powerpoint gemaakt?
Bij mijn studies moest je echt voor elke scheet een powerpoint maken!
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:28:42 #132
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69940467
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
deze studente zei letterlijk bij haar crap-ass presentatie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best de mogelijkheid tot herschrijven geven ook bij luie mensen
pi_69940481
Ik zou gaan hardlopen maar ik ga niet
pi_69940482
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ben eens. Het lijkt me echt beledigend als een student niet mee doet met colleges en zich er dan ook nog eens lafjes vanaf maakt met presentatie en essay.

Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat het me echt heel moeilijk lijkt om werkstukken te moeten becijferen. Wat is voldoende, wat net niet en wanneer is iets echt goed? Ik heb alleen mijn eigen werkstukken als referentie, waarvoor ik meestal een 7 of 7,5 kreeg in de eerste versie (ook iets met deadlines en niet halen...)
Wat ik deed met verslagen: ik legde ze op volgorde, van goed naar slecht, en becijfer de beste en slechtste. Dit jaar was de slechtste 7 geloof ik (die was echt graf-slecht), de beste een 18 (die hadden veel aanvullende info opgezocht en eigenlijk alle onderdelen heel volledig behandeld). Vervolgend een beetje interpoleren; die eronder krijgt een punt lager. Tenzij er echt een groot kwaliteitsverschil is, dan twee. Min of meer gelijke verslagen hetzelfde cijfer. Allemaal lichtelijk subjectief, maar wat doe je eraan? Je kunt geen score-lijsten bijhouden, zoals bij een tentamen.

Gemiddeld een 12, nogwat
pi_69940498
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nope. Wel dingen met overheadprojectors, maar nooit powerpoint. We hadden docenten die pas tijdens mijn studie voor het eerst gebruik maakten van e-mail omdat ze nu toch echt niet meer zonder konden . Maar goed, ik heb alles digitaal staan op de pc (plaatjes ed) dus powerpoint is wel het handigst.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69940522
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

deze studente zei letterlijk bij haar crap-ass presentatie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best de mogelijkheid tot herschrijven geven ook bij luie mensen
In dat geval zou ik gewoon een onvoldoende geven, en haar laten herkansen, met de mededeling dat als het weer zo slecht is, ze gewoon weer een onvoldoende krijgt. Eventueel een extra opdracht voor het niet doen van de opdrachten... maar bij ons zou je gewoon uit de werkgroep zijn geknikkerd en het vak het volgende jaar mogen overdoen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:30:46 #137
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69940548
quote:

[..]

Wehehe!

Slide 1: 'Scheetoverzicht van Mini'
Slide 2: 'Maand Juni'
Slide 3: *Grafische weergave aantal scheten per dag*
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:31:24 #138
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69940569
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ik deed met verslagen: ik legde ze op volgorde, van goed naar slecht, en becijfer de beste en slechtste. Dit jaar was de slechtste 7 geloof ik (die was echt graf-slecht), de beste een 18 (die hadden veel aanvullende info opgezocht en eigenlijk alle onderdelen heel volledig behandeld). Vervolgend een beetje interpoleren; die eronder krijgt een punt lager. Tenzij er echt een groot kwaliteitsverschil is, dan twee. Min of meer gelijke verslagen hetzelfde cijfer. Allemaal lichtelijk subjectief, maar wat doe je eraan? Je kunt geen score-lijsten bijhouden, zoals bij een tentamen.

Gemiddeld een 12, nogwat
ik kreeg de tip om bij elk paper te denken: waarom is dit geen tien? en dan zo af te strepen naar beneden toe...
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:31:28 #139
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69940574
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

PM
Jij ook
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69940582
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gemiddeld een 12, nogwat
Hoe werkt het belgische puntensysteem?? 1-20?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69940595
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wehehe!

pi_69940613
Ja doei.
pi_69940660
quote:

[..]

Ik ook wel. Maar het is IMHO bij de bèta's wat doorgeslagen; ik moest gisteren iets presenteren en Meneer was helemaal verbaasd: 'maar moet je daar geen PowerPoint voor maken, dan? Nee, er zijn ook nog andere manieren om iets te presenteren jeweets

Leuk artikeltje: Edward Tufte. De man van het briljante boek 'The visual display of quantitative information'
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:33:58 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69940677
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

In dat geval zou ik gewoon een onvoldoende geven, en haar laten herkansen, met de mededeling dat als het weer zo slecht is, ze gewoon weer een onvoldoende krijgt. Eventueel een extra opdracht voor het niet doen van de opdrachten... maar bij ons zou je gewoon uit de werkgroep zijn geknikkerd....
hadden we geen mogelijkheden toe (ik heb helaas de cursus niet zelf in elkaar gezet) participatie wordt gemeten door discussie en door blackboard posts. als docenten mogen wij dat meenemen in onze beoordeling, alleen niet als een wegingsfactor in t cijfer. komt er dus op neer dat we een paper een lager cijfer geven als ze een "min" op t lijtje hebben en een hoger cijfer als ze een "plus" op t lijstje hebben...

zakken voor een paper kan hier heel goed- omdat t bij engels is en dus ook om tala gaat verlies je al snel veel punten als je taalgebruik niet goed is. komen bij literatuur regelmatig 4-en voorbij in t eerste jaar.

ik ga dr wel mailen dat ze of dit en dat cijfer krijgt, of dr paper met commentaar terugkrijgt en voor 1 augustuis een neiuwe versie kan inleveren voor de herkansingsperiode.
pi_69940682
In OUD het topic: Vrezen voor het Tweede Streepje #1 openen is vast niet grappig

ik heb er wel zin in
Ja doei.
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:35:29 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69940751
quote:

[..]

Wehehe!

.
Niet meer actief op Fok!
pi_69940765
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
In OUD het topic: Vrezen voor het Tweede Streepje #1 openen is vast niet grappig

ik heb er wel zin in
Goed plan

@Phaidra, inderdaad tot 20. 10 is al voldoende
pi_69940768
Da's een mooie oplossing hoor kwak!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:36:50 #149
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69940821
Oja ook leuk - voor mij, de luisteraars is een ander verhaal indien aanwezig - .... ik maak op 19 juni m'n rentree op de planken als zanger zijnde te samen met mijn (cover)bandleden.
En nee, je hoeft niet op Ahoy.nl te kijken voor de speeldata, gewoon in een lokale kroeg (Rotterdam) ten ere van mijn beste vriendinnetje die in het huwelijksbootje stapt.
[/lekker belangrijk]
pi_69940832
quote:

[..]

Wehehe!

Maareh Kwak, zo iemand verdient het dus om een onvoldoende te krijgen, eventueel met een kans om haar leven te beteren zodat ze daar misschien nog wat van leert.
Oh, zoiets had je al bedacht. Goede oplossing, heel wijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')