Overigens kletsen jullie teveel: stilte therapie en meditatie is echt beter.
Neem een voorbeeld aan de penthouse bewoners; die hoor je niet
------------------
voyeur is no longer watching
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 06 Januari 2000).]
Zoals je hebt kunnen lezen ben ik ontslagen en genezen. Ik heb een nieuwe baan als verslaggever. Volgens mij wekt jouw verwijzing naar 'discipel HiZ' nog meer verwarring in de toch al zo verwarde geesten van de patiėnten.
HiZ
P.S. kon jij m'n mail lezen, ik niet namelijk
* DIGGER doet nu vast het licht op de gang van de penthouses uit en wenst iedereen weltrusten.
We moeten wel een regeling hebben wat betreft Just Me en die video's.
quote:
op 01-06-2000 om 03:19 AM schreef DIGGER het volgende:
* voyeur doet nu vast het licht op de gang van de penthouses uit en wenst iedereen weltrusten.
Shit Digger, hmmm strontgraver ?, dat moet je nou niet doen. Lag Phileine net lekker te slapen val ik deze keer dwars door de gang heen tegen de deur van 202 aan. Wil net naar bed gaan, alle trappen opgestrompeld * voyeur vraagt waar blijft die lift!.
sta ik in het stikke donker.
Weg met de regel dat de laatste Hagenees het licht uit doet. Amsterdam rulez, of als dat wat te cru is stel ik voor dat gewoon de laatste bewoner het licht uitdoet.
Je doelt op de hypocriete eed ? Natuurlijk zat die erbij. Ik heb 'm ondertekend en teruggefaxt en richt mijn hele medische leven ernaar. Verder wil ik je erop wijzen dat mijn ontslag niet alleen mijn status als patiėnt maar ook als geneesheer directeur betrof.
Verward ben ik slechts over het feit dat mijn post geheel ongevraagd zo wordt versleuteld dat ik 'm zelf niet meer kan lezen . Op die manier gaan mijn goede bedoelingen de mist in.
Terug naar het topic :
'Patiėnten genees uzelve, wacht niet tot een ander het doet'. 'Blijf niet in Rehab tot BB2'.
quote:
op 01-06-2000 om 03:15 AM schreef voyeur het volgende:
Hiz, duidelijk ben je verward. Als ik jouw mail kan lezen maar jijzelf niet, ja dan vrees ik dat je misbruik maakt van je eigen faciliteiten.
Typisch voorbeeld van de stelling dat iedereen een keer te veel gepromoveerd wordt. Eerst jezelf tot geneeshees-directeur benoemen en dan jezelf ontslaan als patient!? Kan je je oorspronkelijke eed als medicus nog herinneren of zat die niet bij dat pretpakket van die fancy universiteit waar jij je titel bestelde
Jaaa! Ik ben FAN! Ik volg jullie allemaaal!!!
(plus, het gaan slapen en opstaan item is al 4 dagen niet aangeraakt, en ik moet toch ergens mijn loze post met als enige doel mijn nieuwe signature te showen die ik las op een van mijn blaadjes met Duckman quotes - plaatsen)
(mooie zin, toch?)
Trustuh.
.<
* TARAraboemdijee kijkt eerst in zijn bed of er iemand ligt.
Leeg!
* TARAraboemdijee doet de lichten uit en loopt naar de tussendeur, voorzichtig doet hij de deur open.
Merel slaapt al
* TARAraboemdijee kruipt er maar bij.
Welterusten (ik weet niet of ik wel slaap krijg met al die spanningen)
Hč wat?! Wie ligt er hier naast me??
Oh TARAraboemdijee, ben jij het.. Naja, dan slaap ik nog wel even verder..
Ik heb trouwens vanacht heel eng gedroomd over voetbalwedstrijden waarin eendjes met beugels meespeelden, kan dat?
ow, je hebt eng gedroomd? arme Merel
* TARAraboemdijee troost Merel.
Ach ik heb het gisteravond echt moeten doormaken, beugels, eendjes, voetbal, echt erg.
En Justme, Tara en Merel hebben gisteravond de kans gehad om me de banden te doen vergeten, maar dan duiken ze weer samen de koffer in afgelopen nacht.......Ik heb het hier voor me op video.....
Hoe pijnlijk ook, je kunt het vanavond komen bekijken......
quote:
op 01-06-2000 om 07:08 PM schreef DIGGER het volgende:knip
En Justme, Tara en Merel hebben gisteravond de kans gehad om me de banden te doen vergeten, maar dan duiken ze weer samen de koffer in afgelopen nacht.......Ik heb het hier voor me op video.....
Hoe pijnlijk ook, je kunt het vanavond komen bekijken......
ik zei toch al dat ik Merel wel vertrouwde maar Tara, ja daar had ik al mijn twijfels over Digger zorg jij ervoor dat hij de banden niet kan wissen??
MissX heeft er toch bezwaar tegen dat jij mensen in haar penthouse uitnodigd? Zeg maar dat ook in heel erg van voetballen hou, misschien mag ik dan komen??
Ik hoor nog wel van je, moet nu gaan, tijd voor mijn sessie
En de banden zijn in veiligheid bij ons, dus daar hoef je je geen zorgen meer over te maken.
Tot straks
Dank u wel..
TARAraboemdijee
Wel balen dat we nu ook de streams op de kamers van Merel, TARAraboemdijee en Fannetje niet meer kunnen zien, hopende voor justme gebeuren er geen rare dingen daar vannacht, want ze was behoorlijk over d'r toeren van de videobeelden van de streams welke ze gezien heeft vanaf die kamers gedurende de rust van Manchester.....
Justme heeft nu 2 zware dingen tegelijk te verwerken want van haar BB verslaving is ze ook nog duidelijk niet af, ze zat telkens maar zoem geluidjes te maken bij elke beweging van een camera.
---------------
om de giraffe een klontje te geven...
uit:dikkertje dap
Merel en TARAraboemdijee gaan steeds meer met elkaar om, en ik zit helemaal alleen op mijn kamertje.
* Fannetje snikt.
groetjes
------------------
ruby
[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 07 Januari 2000).]
quote:
op 01-07-2000 om 11:38 AM schreef Fannetje het volgende:
* Harrie voelt zich zielig, alleen en verlaten.
Merel en TARAraboemdijee gaan steeds meer met elkaar om, en ik zit helemaal alleen op mijn kamertje.* Harrie snikt.
Kan ik me nog inschrijven ?? dan zal ik je wel troosten hoor. Wel een klote streek van TARA.
* TARAraboemdijee baalt er trouwens van dat die beelden uiteindelijk toch bij Just Me belandt zijn.
Just Me: Ik hoop dat je niet te erg bent geschrokken.
Dus vannacht? bij jou of bij mij?
maar wees gerust, de klusjesman komt er zo aan, hij gaat ff die deur dichttimmeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |