abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_241778
Hier het vervolg op de volgeraakte 1e sessie.
Dr. Bogus en zijn discipel Hiz geloven heilig in zelfregulering. We moeten het zelf oplossen kennelijk.
Ik stel voor het topic te splitsen in:
-Huisvesting en klachten Rehab kliniek
-Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab
Dan hebben de ambulante patienten ook de gelegenheid alles een beetje te blijven volgen.
Hier dus inhoudelijke, diep-therapeuthische gesprekken en de geestelijke verwerking van de weekopdrachten. Ook klachten over de dienstdoende psych zijn hier welkom.

Overigens kletsen jullie teveel: stilte therapie en meditatie is echt beter.
Neem een voorbeeld aan de penthouse bewoners; die hoor je niet
------------------
voyeur is no longer watching

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 06 Januari 2000).]

Here we are now, entertain us.
pi_241779
Beste Voyeur,

Zoals je hebt kunnen lezen ben ik ontslagen en genezen. Ik heb een nieuwe baan als verslaggever. Volgens mij wekt jouw verwijzing naar 'discipel HiZ' nog meer verwarring in de toch al zo verwarde geesten van de patiënten.

HiZ

P.S. kon jij m'n mail lezen, ik niet namelijk

pi_241780
Hiz, duidelijk ben je verward. Als ik jouw mail kan lezen maar jijzelf niet, ja dan vrees ik dat je misbruik maakt van je eigen faciliteiten.
Typisch voorbeeld van de stelling dat iedereen een keer te veel gepromoveerd wordt. Eerst jezelf tot geneeshees-directeur benoemen en dan jezelf ontslaan als patient!? Kan je je oorspronkelijke eed als medicus nog herinneren of zat die niet bij dat pretpakket van die fancy universiteit waar jij je titel bestelde
pi_241781
Na heerlijk lang gebadderd te hebben gaan MissX en ik nu slapen. Tara, kom je morgen nog even met dat 2e kratje beugels langs?
En justme, we zien wel hoe laat je morgenavond langskomt OK?

* DIGGER doet nu vast het licht op de gang van de penthouses uit en wenst iedereen weltrusten.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 januari 2000 @ 03:24:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241782
OK, ik kom morgen wel even.

We moeten wel een regeling hebben wat betreft Just Me en die video's.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_241783
quote:
op 01-06-2000 om 03:19 AM schreef DIGGER het volgende:
* voyeur doet nu vast het licht op de gang van de penthouses uit en wenst iedereen weltrusten.

Shit Digger, hmmm strontgraver ?, dat moet je nou niet doen. Lag Phileine net lekker te slapen val ik deze keer dwars door de gang heen tegen de deur van 202 aan. Wil net naar bed gaan, alle trappen opgestrompeld * voyeur vraagt waar blijft die lift!.
sta ik in het stikke donker.
Weg met de regel dat de laatste Hagenees het licht uit doet. Amsterdam rulez, of als dat wat te cru is stel ik voor dat gewoon de laatste bewoner het licht uitdoet.

donderdag 6 januari 2000 @ 03:42:00 #7
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_241784
Hmmm, in dit geval lijkt me dat hetzelfde. Maar, om nou al die provincialen niet alte veel te discrimineren, mochten jullie later zijn, en lichtknopjes al snappen, dan mogen jullie ze ook bedienen.
Trouwens vanavond Big Brother gezien? Was een hele leuke aflevering. Ruud, Willem en Bart als zichzelf, maar Karin, Maurice, Bianca en de rest hadden zich heel geinig verkleed als familieleden van de eerste 3 heren. Zag er geloofwaardig uit. En er was ook het nodige werk besteed aan de inrichting, zag er net uit als een restaurant, goed gelukt, die tips van Willem hebben duidelijk geholpen. Verder hadden ze met het piepschuim van de weekopdracht van enkele weken geleden, een winters berglandschap in de tuin gefabriceerd, en speelden ze dat Bart in Zwitserland zat. HAHAHAHA . Ben benieuwd wat ze morgen weer verzinnen. Mooi hoor, iedere dag weer een verrassing.
Life is what you make it.
pi_241785
Beste Voyeur,

Je doelt op de hypocriete eed ? Natuurlijk zat die erbij. Ik heb 'm ondertekend en teruggefaxt en richt mijn hele medische leven ernaar. Verder wil ik je erop wijzen dat mijn ontslag niet alleen mijn status als patiënt maar ook als geneesheer directeur betrof.
Verward ben ik slechts over het feit dat mijn post geheel ongevraagd zo wordt versleuteld dat ik 'm zelf niet meer kan lezen . Op die manier gaan mijn goede bedoelingen de mist in.

Terug naar het topic :

'Patiënten genees uzelve, wacht niet tot een ander het doet'. 'Blijf niet in Rehab tot BB2'.

quote:
op 01-06-2000 om 03:15 AM schreef voyeur het volgende:
Hiz, duidelijk ben je verward. Als ik jouw mail kan lezen maar jijzelf niet, ja dan vrees ik dat je misbruik maakt van je eigen faciliteiten.
Typisch voorbeeld van de stelling dat iedereen een keer te veel gepromoveerd wordt. Eerst jezelf tot geneeshees-directeur benoemen en dan jezelf ontslaan als patient!? Kan je je oorspronkelijke eed als medicus nog herinneren of zat die niet bij dat pretpakket van die fancy universiteit waar jij je titel bestelde

donderdag 6 januari 2000 @ 03:57:00 #9
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_241786
*puntloos parachuteert de rehab cliniek in als een echte Williebroot Franquin*

Jaaa! Ik ben FAN! Ik volg jullie allemaaal!!!

(plus, het gaan slapen en opstaan item is al 4 dagen niet aangeraakt, en ik moet toch ergens mijn loze post met als enige doel mijn nieuwe signature te showen die ik las op een van mijn blaadjes met Duckman quotes - plaatsen)

(mooie zin, toch?)

Trustuh.

.<

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 januari 2000 @ 04:00:00 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241787
Na het bezoekje bij Digger en MissX heb ik een poosje lopen ijsberen door de gangen, bezorgd over wat morgen komen gaat.
Ondertussen ben ik weer terug in de studio.
Ik heb de tussendeur weer van het slot afgehaald
Ik zet de TV weer op Tell Sell (BB-artikelen)
en de radio heeft 'quotes' van bewoners de gehele nacht.

* TARAraboemdijee kijkt eerst in zijn bed of er iemand ligt.

Leeg!

* TARAraboemdijee doet de lichten uit en loopt naar de tussendeur, voorzichtig doet hij de deur open.

Merel slaapt al
* TARAraboemdijee kruipt er maar bij.

Welterusten (ik weet niet of ik wel slaap krijg met al die spanningen)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 6 januari 2000 @ 09:14:00 #11
331 Merel
Be here now.
pi_241788
Goeiemorgen iedereen.... GAAP

Hè wat?! Wie ligt er hier naast me??
Oh TARAraboemdijee, ben jij het.. Naja, dan slaap ik nog wel even verder..

Ik heb trouwens vanacht heel eng gedroomd over voetbalwedstrijden waarin eendjes met beugels meespeelden, kan dat?

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 januari 2000 @ 14:14:00 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241789
Goeiemorgen allemaal (en Merel)

ow, je hebt eng gedroomd? arme Merel
* TARAraboemdijee troost Merel.

Ach ik heb het gisteravond echt moeten doormaken, beugels, eendjes, voetbal, echt erg.

pi_241790
MissX, ik heb een probleem.....Ik weet dat Martin Edwards de Voorzitter is van Man Utd, maar ik zie telkens BB Martin voor me! Ik raak nu helemaal in paniek voor als ik vanavond de wedstrijd ga kijken met je.... Kan ik het straks nog wel allemaal scheiden?

En Justme, Tara en Merel hebben gisteravond de kans gehad om me de banden te doen vergeten, maar dan duiken ze weer samen de koffer in afgelopen nacht.......Ik heb het hier voor me op video.....
Hoe pijnlijk ook, je kunt het vanavond komen bekijken......

† In Memoriam † donderdag 6 januari 2000 @ 20:22:00 #14
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_241791
quote:
op 01-06-2000 om 07:08 PM schreef DIGGER het volgende:

knip

En Justme, Tara en Merel hebben gisteravond de kans gehad om me de banden te doen vergeten, maar dan duiken ze weer samen de koffer in afgelopen nacht.......Ik heb het hier voor me op video.....
Hoe pijnlijk ook, je kunt het vanavond komen bekijken......

ik zei toch al dat ik Merel wel vertrouwde maar Tara, ja daar had ik al mijn twijfels over Digger zorg jij ervoor dat hij de banden niet kan wissen??
MissX heeft er toch bezwaar tegen dat jij mensen in haar penthouse uitnodigd? Zeg maar dat ook in heel erg van voetballen hou, misschien mag ik dan komen??
Ik hoor nog wel van je, moet nu gaan, tijd voor mijn sessie

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_241792

Justme gezien de dellicate kwestie waarvan hier sprake is. Vind ik het absoluut geen probleem dat je ff langskomt vanavond. Vanaf 21.15 is alleen wel Manchester United op tv. Dus als je geen bezwaar hebt om mee te kijken kan je dan komen. En kunnen de banden van TARA en Merel in de rust worden gekeken. Mocht dit je nou niet uitkomen dan moet je of daarvoor of na 11en ff langskomen.

En de banden zijn in veiligheid bij ons, dus daar hoef je je geen zorgen meer over te maken.

Tot straks

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 januari 2000 @ 00:31:00 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241793
DING! DONG!
mag ik er op wijzen dat de stroom door het hele gebouw is uitgevallen. Wij zijn overgeschakeld naar het noodagregaat maar bepaalde dingen kunnen niet gebruikt worden.
deze zijn:
-TV
-Radio
-Videorecorder
-Bubbelbad

Dank u wel..

TARAraboemdijee

pi_241794
sjips sjips en nog eens sjips.....nu moeten we Vasco da Gama missen op TV, daar zijn MissX en ik niet blij mee. En we kunnen het verslag ook al niet via de radio volgen....
Gelukkig waren MissX en ik net wel het bad uit want de pauze tussen de 2 wedstrijden was al bijna afgelopen. Najja dan zit er weinig anders op dan elkaar maar warm houden op ons waterbed, dus MissX en ik kruipen er zometeen in.
Voor Voyeur laat ik het licht op de gang wel branden vandaag

Wel balen dat we nu ook de streams op de kamers van Merel, TARAraboemdijee en Fannetje niet meer kunnen zien, hopende voor justme gebeuren er geen rare dingen daar vannacht, want ze was behoorlijk over d'r toeren van de videobeelden van de streams welke ze gezien heeft vanaf die kamers gedurende de rust van Manchester.....
Justme heeft nu 2 zware dingen tegelijk te verwerken want van haar BB verslaving is ze ook nog duidelijk niet af, ze zat telkens maar zoem geluidjes te maken bij elke beweging van een camera.

pi_241795
he wat?ja..goedemorgen...huh?bart ..ben jij dat???karin..ruud?...help..t gaat niet goed met me.....dokter....ik hallucineer.....gelebanken.....sabine....toktoktok..........

---------------
om de giraffe een klontje te geven...
uit:dikkertje dap

lekker belangrijk
pi_241796
* Fannetje voelt zich zielig, alleen en verlaten.

Merel en TARAraboemdijee gaan steeds meer met elkaar om, en ik zit helemaal alleen op mijn kamertje.

* Fannetje snikt.

vrijdag 7 januari 2000 @ 12:05:00 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_241797
Liggen jullie nou nog in het Rehab? Ik heb me maar niet ingeschreven want ik heb elke dag gesprekken in mijn eigen dagboekkamer. Helpt uitstekend overigens!

groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 07 Januari 2000).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_241798
quote:
op 01-07-2000 om 11:38 AM schreef Fannetje het volgende:
* Harrie voelt zich zielig, alleen en verlaten.

Merel en TARAraboemdijee gaan steeds meer met elkaar om, en ik zit helemaal alleen op mijn kamertje.

* Harrie snikt.

Kan ik me nog inschrijven ?? dan zal ik je wel troosten hoor. Wel een klote streek van TARA.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 januari 2000 @ 12:14:00 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241799
Fannetje: Het spijt me enorm, maar het is die tussendeur he. Merel komt toch echt op de 1e plaats hoor (nogmaals sorry)
Maar je kunt ook zelf eens langskomen, ik heb meestal wel tijd. (Als Merel en ik tenminste niet bezig zijn)
Even kloppen kan dus handig zijn.

* TARAraboemdijee baalt er trouwens van dat die beelden uiteindelijk toch bij Just Me belandt zijn.

Just Me: Ik hoop dat je niet te erg bent geschrokken.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 januari 2000 @ 14:54:00 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241800
Fannetje: Merel heeft mij opgedragen meer aandacht aan je te geven (ze vond het zielig voor je) Je boft maar.

Dus vannacht? bij jou of bij mij?

† In Memoriam † vrijdag 7 januari 2000 @ 15:19:00 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_241801
meerwijverij... is dat toegestaan in de rehab?
Tara na het zien van de videobeelden ben ik vreselijk geschokt en moest ik toch weer extra anti-TARA-bletten innemen.
Ben blij dat Digger en MissX de videobanden goed bewaard hadden en heel fijn dat ze een nood-aggregaat in huis hadden want door de stroom te onderbreken heb je niet bereikt dat ik de banden niet kon zien.
Maar goed, Merel is gewaarschuwd en ze is oud genoeg om zelf te beslissen of die tussendeur open of dicht gaat nadat je de nacht met Fannetje hebt doorgebracht.
Maar ik hou het in de gaten, big-mama is watching!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 7 januari 2000 @ 15:35:00 #25
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_241802
Fann: * JungleMan is ook heel gezellig.

welke kamer zit jij??

maar wees gerust, de klusjesman komt er zo aan, hij gaat ff die deur dichttimmeren

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 15:57:00 #26
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_241803
Hier is de Klusjesman al.

Wat is het probleem? Een Tussendeur.
Dat is zo gefixed offcourse!

Ik haal ff hout en wat grote spijkers op bij de Gamma. Ben zo terug!

----------

Dat zeg ik.. Rehab

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 16:18:00 #27
2738 Knut
Loyal Dog
pi_241804
* Knut is eindelijk door de ontkenningsfase heen.

En nou las ik net dat fannetje alleen op haar kamer zat. Zou ik een gedelte van die kamer mogen gebruiken ??

* Knut snurkt niet.

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 januari 2000 @ 17:32:00 #28
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241805
JungleMan/M@rt.in: Je blijft van die tussendeur af ja!!!
Ik zie dat Fannetje nu genoeg aandacht krijgt, en ik wil graag met Merel verder.

Tenminste, als Fannetje het goed vindt.

Die deur hoeft dus echt niet dicht.

Enne, zelfs JungleMan KAN niet zonder de Gamma (kan niet zonder de Gamma)

pi_241806
quote:
op 01-07-2000 om 05:32 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ik wil graag met Merel verder.

Tenminste, als Fannetje het goed vindt.

Wat dacht je van: Tenminste, als Justme het goed vindt?

pi_241807
Beste dokter,

Ik heb geconcludeerd dat ik beter ben. Hoe ik tot deze conclusie gekomen ben vraagt u?

Nou, ik was donderdag avond BB Hoe is het met... aan het kijken en (echt waar) ik zapte weg... Ik geloof dat ik ondertussen zonder kan. En ik mis mijn moeder en mijn moeder wil ook graag dat ik terug kom, zij mist haar kat.

Ik hoop dat ik snel mijn ontslag papieren krijg. Ik zal jullie allemaal wel missen hoor. Ik zal regelmatig op bezoek komen, dat beloof ik.

Hoogachtend

Diesel

Lees goed na je geen woorden vergeten bent.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 20:41:00 #31
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_241808
mmm aangezien hier bijna geen patiënten meer zijn en opa/pake ook steeds ondegedoken is overweeg ik ook om na het weekend mijn ontslag maar aan te vragen het verplegend personeel de artsen en de baliemedewerkers zijn ook onvindbaar jammer.
pi_241809
Sterker nog, ik heb niet gekeken en het niet opgenomen.

quote:
op 01-07-2000 om 08:32 PM schreef Diesel het volgende:
Beste dokter,

Ik heb geconcludeerd dat ik beter ben. Hoe ik tot deze conclusie gekomen ben vraagt u?

Nou, ik was donderdag avond BB Hoe is het met... aan het kijken en (echt waar) ik zapte weg... Ik geloof dat ik ondertussen zonder kan. En ik mis mijn moeder en mijn moeder wil ook graag dat ik terug kom, zij mist haar kat.

Ik hoop dat ik snel mijn ontslag papieren krijg. Ik zal jullie allemaal wel missen hoor. Ik zal regelmatig op bezoek komen, dat beloof ik.

Hoogachtend

Diesel

zaterdag 8 januari 2000 @ 00:04:00 #33
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_241810
Goh toch nog iemand van het pesoneel aanwezig valt me mee Hiz wanneer krijgen we nu een behandeling want ik wil nu ook wel zo snel mogelijk naar huis dr. bogus en tante Juul laten zich ook al niet meer zien. Of eeh is dit echt back too basic de patienten aan hun lot overlaten?
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2000 @ 00:12:00 #34
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_241811
quote:
op 01-07-2000 om 08:23 PM schreef DIGGER het volgende:
Wat dacht je van: Tenminste, als Justme het goed vindt?

Justme zal er eens een nachtje over slapen.. alhoewel een nachtje, kweetniet, kan het wel zolang wachten?? Volgens mij is Tara er niet is ie naar een feestje of zo..

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 8 januari 2000 @ 00:42:00 #35
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_241812
eindelijk hoor..

de Klusjesman heeft de deur volledig dichtgespijkerd, alleen als een er vol tegen aan zou beuken is er een kans dattie opengaat

suc6 verder he?

enne justme: if you don't care about them, they won't do anything wrong..

zaterdag 8 januari 2000 @ 00:49:00 #36
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_241813
quote:
op 01-08-2000 om 12:04 AM schreef ayla1 het volgende:
Goh toch nog iemand van het pesoneel aanwezig valt me mee Hiz wanneer krijgen we nu een behandeling want ik wil nu ook wel zo snel mogelijk naar huis dr. bogus en tante Juul laten zich ook al niet meer zien. Of eeh is dit echt back too basic de patienten aan hun lot overlaten?

Leuk bedacht Ayla1, ik wou dat het waar was. Dr. Bogus, zo kan ik jullie melden is verwikkeld in een hevige mentale strijd met zichzelf. Binnen enkele dagen zal hij verslag doen van hetgene er aan de hand is.

Tom Waits, Dr. Bogus' mental coach.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 januari 2000 @ 00:55:00 #37
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241814
Heb ik even geluk dat de buren van mijn moeder hebben.

* TARAraboemdijee haalt dus een kudde de studio binnen.

Daar is de deur jongens.

Mona, ga jij maar eerst.

Ach, en anders was ik wel via de gang gelopen, maar deze tussendeur is toch wel zo makkelijk

† In Memoriam † zaterdag 8 januari 2000 @ 01:00:00 #38
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_241815
quote:
op 01-08-2000 om 12:55 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heb ik even geluk dat de buren van mijn moeder hebben.

* just me haalt dus een kudde de studio binnen.

Daar is de deur jongens.

Mona, ga jij maar eerst.

Wacht ff koetjes, ik zal zorgen dat JULLIE wel een prettige avond hebben, de stier komt zo..

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 8 januari 2000 @ 01:00:00 #39
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_241816
HALLOOOOO!!!!!!!

Kan iemand die koeien bij m'n deur weghalen?????? Wat een schijtzooi hier

----
* JungleMan has spoken loud and clear.

Marco luid en duidelijk

zaterdag 8 januari 2000 @ 01:09:00 #40
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_241817
ach doc ik wens je sterkte en hoor nog wel van je

Groetjes Ayla

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 januari 2000 @ 03:34:00 #41
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241818
Zo, de deur is weer open.

Merel slaapt al, die moet er morgen weer vroeg uit.
Ik wek 'r dan wel, maar laat haar nu rustig slapen.

Fannetje: je mag erbij komen als je perse wilt. Hoewel er zat anderen zijn die je willen troosten.

† In Memoriam † zaterdag 8 januari 2000 @ 07:04:00 #42
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_241819
quote:
op 01-08-2000 om 03:34 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo, de deur is weer open.

knip

en kijkers.. wat Tara vergeten heeft is dat hij een rode oorwarmers opheeft en dat de stier nog in de buurt is..
wie het laatst lacht..

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 januari 2000 @ 07:50:00 #43
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241820
euhm, die rode oorwarmers..
en ik wou net naar bed.

* TARAraboemdijee doet heel snel die oorwarmers af en gooit ze uit het raam.

die domme stier springt erachteraan

OK, ik val hast om, Merel is alweer wakker, dus ik kruip voor de verandering eens in mijn eigen bed (alhoewel, Merel's bed is wel lekker warm en ruikt zo lekker naar haar)

Ik kijk wel even waar ik ga slapen
Welterusten in ieder geval.
tot vanmiddag

zaterdag 8 januari 2000 @ 14:41:00 #44
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_241821
* Tazz is net uit de isoleer cel terug ziet hij zijn kamer volgescheten door een kudde koeien...

hmm wat een stank, HiZ of wie dan ook, mag ik een andere kamer???? please???

* Tazz wil ook wel bij iemand intrekken hoor .

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 8 januari 2000 @ 15:35:00 #45
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_241822
[eNeRGy] ligt in de tuin en krijgt de rode oorwarmers bovenop zich gegooid.... uh oh!

Greeinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2000 @ 17:54:00 #46
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_241823
quote:
op 01-08-2000 om 03:35 PM schreef [eNeRGy] het volgende:
[eNeRGy] ligt in de tuin en krijgt de rode oorwarmers bovenop zich gegooid.... uh oh!

Greeinx [eNeRGy]

oh wat ben jij toch een bofferd..
Tara had gelukkig niet zijn rode klompjes aan, waarom hij rode klompjes draagt? Wat dacht je van al die koeienstront!
Groeten Just Me

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 8 januari 2000 @ 23:00:00 #47
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_241824
tjonge jonge het is zaterdagavond geloof ik de lokale dikso loeit tenminste van jewelste opa en ayla kunnen er niet van slapen en hebben hun rust zo hard nodig please tara mag het wat zachter.Tenzij je wat 60er jaren opgooit dan komen we nog ff swingen.
  zaterdag 8 januari 2000 @ 23:23:00 #48
959 opa
De man met de witte shawl
pi_241825
yep, deep purple> child in time
Mothers of invention> everything
Doors>ook alles
Derek and the domino's>Layla
José Feliciano> Don't let the sun catch you crying; the night's the time for your tears.

Goh, opa begint sentimenteel te worden.

Alles wat "Light my fire " heet.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 8 januari 2000 @ 23:48:00 #49
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_241826
mag er ook wat van de beatles bij ?
all you need is love.
yesterday enz
  zaterdag 8 januari 2000 @ 23:59:00 #50
959 opa
De man met de witte shawl
pi_241827
quote:
op 01-08-2000 om 11:48 PM schreef ayla1 het volgende:
mag er ook wat van de beatles bij ?
all you need is love.
yesterday enz

Ja lieverd. Die mogen er natuurlijk bij. Maar volgens mij zijn die meer jaren 70.

Post coitam omnes hominem tristam est.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zondag 9 januari 2000 @ 00:09:00 #51
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_241828
nee joh de beatles zijn van 64
  zondag 9 januari 2000 @ 01:55:00 #52
798 voyeur
bemoeit zich
pi_241829
juul of phileine; plz een slotje hier. Deel IV is open