Ik wil zelf later, ooit, als de tijd ervoor is, ook heel graag kinderen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef erikje14 het volgende:
Vind kinderen altijd wel leuk eingelijk
MS research is wel een goeie kliek. Die doen nog wat nuttigs met donaties. MSIF ken ik zelf niet.quote:
zat me ook al af te vragen wat die serieuse discussie isquote:
Aha mijn ooievaar kon dus niet vliegenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat verklaard ook waarom sommige kinderen zo godvergeten lelijk zijn, door die botsing met het raam
Het ging ook niet over kinderen, maar over oudersquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef erikje14 het volgende:
Vind kinderen altijd wel leuk eingelijk
QFTquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar over het algemeen vind ik ze irritant en onopgevoed.
vind het nog wel meevallen vandaagquote:
Dat kind gaat later zeker gepest worden met 'pijpen' ipv pepijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vergis me... mijn neefje spreekt al nederlands op de grote mensen manier maar dit is het mailtje:
Hallo lieve jullie!
Bedankt voor het mooie verrassingskado dat ik heb gekregen van jullie. Ik ben heel blij met m'n knuffel en lig al lekker te relaxen met hem in de box! Kijk maar naar de foto.
Verder zijn papa en mama heel trots op mij, ik groei als kool!
Alles goed met jullie?
Kusje van Pepijn
En natuurlijk ook van papa en mama!
Arjenquote:
De kids in mijn omgeving is niets mis mee wat dat betreft, zijn er niet superveel, zus 1 heeft d'r een van 4 rondhuppelen, zus 2 eentje van 8 maanden en m'n maat een van 2quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil zelf later, ooit, als de tijd ervoor is, ook heel graag kinderen.
Maar over het algemeen vind ik ze irritant en onopgevoed.
Dat ligt niet eens aan die koters vaak, das het ergste.
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kind gaat later zeker gepest worden met 'pijpen' ipv pepijn
Dat valt reuze mee eigenlijk. De intonatie ligt anders.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kind gaat later zeker gepest worden met 'pijpen' ipv pepijn
Doe eens een gokquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Had mijn collega ooit beloofd een keer met haar mee te gaan speeddatenGewoon omdat ik dacht dat ze dat wel zou vergeten. Ze houdt me nu opeens aan die belofte en ik moet met haar mee
![]()
Hier mensen ervaring met speeddaten?
Nee, maar wanneer ga je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Had mijn collega ooit beloofd een keer met haar mee te gaan speeddatenGewoon omdat ik dacht dat ze dat wel zou vergeten. Ze houdt me nu opeens aan die belofte en ik moet met haar mee
![]()
Hier mensen ervaring met speeddaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |