ik maak ook geen beloftes die ik niet waar kan makenquote:
quote:
Ik bedoel alleen dat het te leuk is om te doen, waarom zou je dat inhouden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dude...? Het is hier ook nooit goed
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Posten by proxy is ook nog posten![]()
Hoi Murm
Doe haar de groetjes terugquote:
Gelukkig, normale mannen, ze bestaan?!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik daar om ga vragen he?
Volgens mij welquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doe haar de groetjes teruggaat het goed met d'r ?
Groetjes terug aan mamsquote:
Bepaal jij wanneer mannen normaal zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gelukkig, normale mannen, ze bestaan?!
zo was ik dat ff anders aan het interperteren... maar goed dat je hebt gezegd waaromquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef Ofresca het volgende:
Vandaag is zooo niet mijn dat qua nattigheid. Nu lekt mijn verwamingsbuisontluchtding ook nog.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef Ofresca het volgende:
Vandaag is zooo niet mijn dat qua nattigheid. Nu lekt mijn verwamingsbuisontluchtding ook nog.
Nee dat is niet meer dan een act om dames te laten geloven dat er nog normale mannen zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
JIj bent ook de grootste zuurpruim van de reeks he, geen gelegenheid gaat je voorbij om even een sneer te maken. Concurrentie uitschakelen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dat is niet meer dan een act om dames te laten geloven dat er nog normale mannen zijn
nu normale vrouwen nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hey maar ff serieus, je hebt nog nooit om tietenfoto's gevraagd?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent ook de grootste zuurpruim van de reeks he, geen gelegenheid gaat je voorbij om even een sneer te maken. Concurrentie uitschakelen?
Met als enige verschil dat die van mij gemonteerd zijn aan verwarmingsbuizen, die boven mijn deur lopen, waar ik dus niet bij kom.quote:
Helemaal niks, ik hou me rustigquote:
wtf jij wel dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hey maar ff serieus, je hebt nog nooit om tietenfoto's gevraagd?
Nee, ik heb zelfs in 10 jaar fok EEN keer een afspraak gemaakt via het forum, dat was met Pien, voor de rest heb ik alleen maar mensen op meets leren kennen als ik er mee gezoend heb oid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hey maar ff serieus, je hebt nog nooit om tietenfoto's gevraagd?
Weeyoo, hoe oud ben je danquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelfs in 10 jaar fok EEN keer een afspraak gemaakt via het forum, dat was met Pien, voor de rest heb ik alleen maar mensen op meets leren kennen als ik er mee gezoend heb oid.
Dat maakt hem per definitie al geen flikker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Lol een vriend van me heeft een foto van zijn vriendin als achtergrond op hyves en <naam> (L) <naam>faggot
Anders neem je het niet so serieus gastquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent ook de grootste zuurpruim van de reeks he, geen gelegenheid gaat je voorbij om even een sneer te maken. Concurrentie uitschakelen?
Heb je nu 2 intervieuws ? of is dat er maar 1 en dezelfdequote:
Tis hier meer van woorden dan van daden hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef heksehiel het volgende:
Ok, vraagje: Wie heeft buiten mijzelf om nog meer NIET met iemand uit singles geneukt?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef heksehiel het volgende:
Ok, vraagje: Wie heeft buiten mijzelf om nog meer NIET met iemand uit singles geneukt?
Ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef heksehiel het volgende:
Er zitten hier zelfs maagden hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef heksehiel het volgende:
Een beetje "wie niet spring is homofiel"?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef heksehiel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |