wahahahquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het is wel succesvol geweest AA
Als je bij google typed 'fok! t' krijg je 'Fok! take me out' als bovenste suggestie
Waarom falen jullie op zulke momenten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik liep net tussen de middag in mijn eentje een eindje te wandelen. Stond daar op de hoek een jonge meid (ik schat haar rond de 25) te bellen. Ze hangt op, loopt naar mij toe en vraagt waar de bus naar Best vertrekt. Ik haar uitgelegd dat hier helemaal geen bus naar Best vertrekt. Dat zijn zo van die momenten van "Howl, hier had je iets mee moeten doen.."
Je bent wel liefquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Doe 'ns net of jullie me lief vinden![]()
[..]
Wat? Gewoon bekertjes halen?
Rotterdam hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
wahahah
Maar heb je al die meiden van TMO lopen toevoegen ofzo?![]()
Volgens mij heb ik alleen mijn uiteindelijke date er tussenstaan. Maar die woont in Rotterdam en da's te ver weg
Pas nou op, straks moeten we het nog een keer organiseren :’)quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
[Fok! Take Me Out] Hét (voorlopige) concept !
Toch best hoog KF post gehaltequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hey, af en toe lukt het ook wel natuurlijk
Maar vooruit, dit is wel de ergste: Ik ging naar het concert van de jeugd van tegenwoordig met een vriendin. Bleek op de dag dat het was (zondag) dat ik de kaartje nog moest uitprinten en ik heb geen printer...
Dus ik de stad doorbanjeren op zoek naar zo'n copyshop, allemaal dicht natuurlijk![]()
Kom ik uiteindelijk aan in de bieb, daar kunnen ze me nog wel helpen in de studieruimte. Dus ik vraag aan het (heel erg knappe) meisje of ze me kan helpen. Moet de usb stick geven dan gaat ze het printen.
Ziet ze dat het om de jeugd gaat.
from memory:
"oh, komen die hier?"
"ja, dat wordt 1 groot feest" (ik ben gewend dat mensen djvt kut vinden
)
"Oh, wat zou ik daar graag naartoe gaan, maar het is vast al uitverkocht"
"nou volgens mij niet, de meningen zijn nogal verdeeld, veel mensen vinden het kinderachtig. Je moet het een beetje snappen"
"Ja, en gewoon tof zijn natuurlijk" (met bijbehorende lach etc.
)
"Je moet komen joh, is vast nog een kaartje. Ik ben er om 8 uur"
"Ja, ga ik doen, wie weer kunnen we daarna nog de stad in"
"perfect doen we"
En zodoende loop ik met een swagger weg, want ik was natuurlijk de motherfucking player![]()
Om een lang verhaal kort te maken. Het etentje met die vriendin liep uit, ik was pas om 9 uur daar want kon het niet goed vinden en het was uitverkocht. Leuke meisje nergens te bekennen
Het was een digitale bibliotheekquote:
Bord + kop actie voor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom falen jullie op zulke momenten?
Ik heb er geen 1 toegevoegd, zij mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
wahahah
Maar heb je al die meiden van TMO lopen toevoegen ofzo?![]()
Volgens mij heb ik alleen mijn uiteindelijke date er tussenstaan. Maar die woont in Rotterdam en da's te ver weg
maar dan zonder rode knoppen aubquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Pas nou op, straks moeten we het nog een keer organiseren :’)
Tering wat kan jij snel lezen.quote:
quote:
Nee, het was een erudiete post van zeldzaam niveau.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toch best hoog KF post gehalte
Eerst die bazenpraat en daarna zo'n anti-climax![]()
Sorryquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tering wat kan jij snel lezen.
Ik schaamde me dood toen ik het las, maar turbo edit voorkwam het ergste, or so I thought
Kolere, jij hebt een kutbeeld van mensen hier zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Laat me raden. Ik moet zeker 10 foto's naar je sturen, waarvan minimaal 8 met blote tieten oid
Heatwave hoeft ze niet, HHquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kolere, jij hebt een kutbeeld van mensen hier zeg
*Jaloers.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb er geen 1 toegevoegd, zij mij
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kolere, jij hebt een kutbeeld van mensenmannen hier zeg
Alleen niet de ene lekkerequote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
@nouk meisjes plagen zoentjes vragen![]()
Daar doen we dan ook onze uiterste best voorquote:
ben ik blij dat ik een wijffie benquote:
Vertel dat lekker ergens andersquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef halfbearad het volgende:
Ik kwam gisteren terug van voetballen en ik kon het niet laten om gehaktballen te maken om een of andere reden.
Nu maak ik lekker een broodje bal van de kliekjes
Ja, kut, ik heb niks in huisquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef halfbearad het volgende:
Ik kwam gisteren terug van voetballen en ik kon het niet laten om gehaktballen te maken om een of andere reden.
Lief dagboek,quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef halfbearad het volgende:
Das bijna net zo erg, maar goed, wat jij wil,quote:
Uhm, je denkt toch niet serieus dat ik foto's ga sturen hequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das bijna net zo erg, maar goed, wat jij wil,
wat heb jij belooft dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wou reageren.. maar ik heb wat beloofd
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef heksehiel het volgende:
Het is weer 15.00![]()
Nouk en Rip, hebben jullie al cola gekregen?
Je denkt toch niet serieus dat ik daar om ga vragen he?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Uhm, je denkt toch niet serieus dat ik foto's ga sturen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |