Wel als ze eerst haar ex wil ipv mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een vrouw jaloers krijgen, hele prestatie
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een vrouw jaloers krijgen, hele prestatie
right... gezellig met z'n alle aan een tafeltje zitten, 3 min met iemand kletsen en dan de volgende voor je....quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
Ik zeg gewoon een keer een meet op zo'n speeddate dinges??
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt me best een x leuk. Verschrikkelijk, doch amusant.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
hangt er maar net vanaf hoe je daar in bent gekomen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ga deze keer bewijzen dat die friendzone ook is om te zetten naar een relatie
Ik ben al die friendzones zat
Gewoon keihard hosselen als bazen, jeweetzelluffff !!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
right... gezellig met z'n alle aan een tafeltje zitten, 3 min met iemand kletsen en dan de volgende voor je....
hoeveel personen krijg je eigenlijk te spreken? Als je een uurtje bezig bent zit je al aan de 20 ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
right... gezellig met z'n alle aan een tafeltje zitten, 3 min met iemand kletsen en dan de volgende voor je....
Psychologie en Gezondheidquote:
Wat is het mail adres van dat gebeuren ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Volgens mij begin juli. Neem aan dat jij voor categorie 20-35 wil ipv 30-45 toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
20 a 25quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
hoeveel personen krijg je eigenlijk te spreken? Als je een uurtje bezig bent zit je al aan de 20 ofzo
Ik hoef alleen te kijken hoor - ik ben momenteel te leuk aan het gewoon daten, wordt anders zo drukquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Volgens mij begin juli. Neem aan dat jij voor categorie 20-35 wil ipv 30-45 toch?
Gaatjes vullen ipv praatjes lullenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Ik kom wel kijken, ik wil wel zien hoe KF zijn woorden in daden omzet
Ik zit er half in: zij heeft bindingsangst en wil daarom "gewoon vrienden" zijn. Maar ik zie dat er meer zit bij haar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er maar net vanaf hoe je daar in bent gekomen...
denk dat als hij gaat hosselen de meeste mensen zoiets hebben van wtf? ik ga pleituh Jeweetztoch!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Ik kom wel kijken, ik wil wel zien hoe KF zijn woorden in daden omzet
1 leuke is voor mij genoeg!quote:
het excuus weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik zit er half in: zij heeft bindingsangst en wil daarom "gewoon vrienden" zijn. Maar ik zie dat er meer zit bij haar...
Weet wel zeker dat ik er daar niks van bak nee...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat als hij gaat hosselen de meeste mensen zoiets hebben van wtf? ik ga pleituh Jeweetztoch!
ze kosten allemaal geldquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef halfbearad het volgende:
17 juni is er eentje in de King Arthur in Utrecht geloof ik. Kost je wel geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |