Vriendjes!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ga deze keer bewijzen dat die friendzone ook is om te zetten naar een relatie
Ik ben al die friendzones zat
Vandaag pinky?! Vandaag gaan we de wereld veroveren!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Pinky en the brain in het NL? Jezus
quote:
Echt heel erg..quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
pinky en the brain tegewnoordig ook in het nl ingesproken
Ach, het lijkt me best grappigquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht er niets van, wil er niet eens leuk uitzien voor wat ik verwacht daar aan te treffen, wil gewoon niet
Kind, breek m'n bek niet open!quote:
Nein, vanmorgen om 8.45quote:
dan zeg je dat toch gewoon? je moet niet iets tegen je zin doen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht er niets van, wil er niet eens leuk uitzien voor wat ik verwacht daar aan te treffen, wil gewoon niet
Ik ga gewoon niet aardig doen, kijken wie daar mee om kan gaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef getl0st het volgende:
HAAAAAAHAHAHAHAHA! Sorry
Wat romantisch HH
Ik ben genokt met L.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ga deze keer bewijzen dat die friendzone ook is om te zetten naar een relatie
Ik ben al die friendzones zat
Hoi kwaak. Ik moest toevallig net aan je denken omdat ik ergens wekeend had getypt ipv weekend en een eend voor me zag die je 's morgens wakkerkwektquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef kwaakvaak het volgende:
hurting... when does stop.......
Oh ja ik ben hier niet he!... en ik ben ook weer gelijk weg ookMoest enkel ff wat pb's beantwoorden
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kind, breek m'n bek niet open!
Ik had 24 fout (je mocht er 17 hebben) en aan het einde heb ik vraag 41 tot en met 52 fout
Het is gewoon lachwekkend, want dit is al de tweede keer dat het zooo slecht gemaakt is. Eerste keer een slagingspercentage van 4,2% en na de ophoging was het 22%
En dit keer is het volgens mij precies hetzelfde! Ik heb nog maar 2 voldoendes gehoord (6jes) en 14 (!) onvoldoendesVriendinnetje had veeeél geleerd en had 23 fout en ik had bijna niets gedaan en ik had er 24
Ik zou me eerst helemaal lam zuipen en dan erheen gaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je kan er dus nog van af stappen?
Het lijkt mij wel grappig, maar denk dat het niks voor mij is omdat ik dat geforceerde gedoe toch nooit serieus kan nemen en alleen maar lollig ga doen
denk jij wat ik denk pinky?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vandaag pinky?! Vandaag gaan we de wereld veroveren!!!!
Jij woont in A'dam toch? Nou volgens mij is het in het Vondelpark. Ga je gezellig meequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, het lijkt me best grappigje hoeft er verer toch niks mee, als je ze niet leuk vindt?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi kwaak. Ik moest toevallig net aan je denken omdat ik ergens wekeend had getypt ipv weekend en een eend voor me zag die je 's morgens wakkerkwekt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet aardig doen, kijken wie daar mee om kan gaanMaak er gewoon mijn eigen feestje van enneuh romantisch doe ik wel met jou
Zo zag ik het ook voor mequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik zou me eerst helemaal lam zuipen en dan erheen gaan
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij woont in A'dam toch? Nou volgens mij is het in het Vondelpark. Ga je gezellig mee
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben genokt met L.
Ze wilde me afgelopen zaterdag zoenen, maar ging er niet op in...
Best brutaal, want die beste vriendin van haar stond er naast
If that's all after 2 months of effortquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je hebt haar wel jaloers gekregen, klasse!
wisselend... de wanhopige die standaard daar heen gaan om hun ware liefde te ontdekken en de mensen in een lollige bui die het ooit eens gezegd hebben dat ze het gaan en doen en dat ook gaan doen, diezijn er ook meestal met 2 of meer personen. Dat is wat ik kan zeggen over die ene keer dat ik er geweest ben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook voor me:'@
Vraag me wel echt heel erg af wat voor types er op zoiets af komt, behalve HH uiteraard![]()
Iemand ervaring?
Een vrouw jaloers krijgen, hele prestatiequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je hebt haar wel jaloers gekregen, klasse!
Volgend jaar meiquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]Wanneer mag je 'm nu weer overnieuw doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |