Daar word ik bij Jamie O ook altijd zo schijtziek vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, inderdaad! Verder een prachtig boek en ik heb er ook al heel wat dingen uit gemaakt, maar elke keer die kinderen in elk begeleidend verhaaltje was ik al gauw zat.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar word ik bij Jamie O ook altijd zo schijtziek vanIK HOEF NIET TE WETEN DAT DIT JE VROUWS FAVORIETE SNACK WAS TOEN ZE ZWANGER WAS VAN DE TWEEDE
![]()
Verder ben ik niet gefrustreerd of chagrijnig, hoor
Miskend flatulent!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Diepzinnig? Je bent gewoon flatulent
Dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat denk ik, want ik kan alleen maar vunzige ideeën krijgen bij 'veel kaas eten geeft bubbelbad'
...ga naar de flatulentieconsulent!quote:
Mhehehehe. Als je later kinderen hebt die dat allemaal fantastisch vinden, zul je haar dankbaar zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Tessa Kiros zegt ook steeds wat je met de porties van de volwassenen moet doen en wat met de porties van de kinderen. Giet er vooral room over zonder nog te roeren, want dat vinden de kinderen zo mooi!
Nog 1 uur en 31 minutenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Dirty mind is a joy forever
Nog 1 uur en 32 minuten![]()
Valt t op dat ik geen zin meer heb?
Sommige kinderen, zoals ik, eten allesquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mhehehehe. Als je later kinderen hebt die dat allemaal fantastisch vinden, zul je haar dankbaar zijn
Waarom zou iemand room over zijn kinderen moeten gooien? Ook al is het zonder te roerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Tessa Kiros zegt ook steeds wat je met de porties van de volwassenen moet doen en wat met de porties van de kinderen. Giet er vooral room over zonder nog te roeren, want dat vinden de kinderen zo mooi!
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kan je nou met voorkeursstemmen in het Europees Parlement worden gekozen en dan zeggen dat je in DH blijfDat vind ik volsverlakkerij, moet je je niet op die lijst verkiesbaar laten stellen
Ik ga op stap met ex vanmiddag. Die wilde weer eens aandacht geloof ikquote:
Het journaal op de radio waar ik nu naar luisterquote:
Ik zeg inmiddels: nee. (helaasquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga op stap met ex vanmiddag. Die wilde weer eens aandacht geloof ikGelukkig heeft Mr. Cheeseplenk er geen problemen mee.
Is het mogelijk om een vriendschap te kweken met iemand waar je een relatie mee gehad hebt?
(Woei, nog 1 uur en 29 minuten)
Ja maar jouw ex is een *kuch* GEVAL APART *kuch*quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg inmiddels: nee. (helaas)
Nog 1 uur en 28 min!!!!!!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar jouw ex is een *kuch* GEVAL APART *kuch*
Een lieve domme jongen die een nog dommere keuze gemaakt heeft![]()
Wacht maar tot die van jou een nieuwe vriendin heeft en daar kindjes mee gaat makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar jouw ex is een *kuch* GEVAL APART *kuch*
Een lieve jongen die een domme keuze gemaakt heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |