als ik amsterdammer was geweest zeker zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:21 schreef capricia het volgende:
[..]
"zeg buuf, ik smeer zo een bammetje voor je. Eerst even wat afmaken op de compu, dan kom ik naar beneden wijffie!"
de 1e is niet knap ofzo maar wl leuk... de 3e is mooi... (vraag mrbox maarquote:
me erkenning dat ik vrouwen eigenlijk ook wel erug leuk vind en dat ik daar maar eens op moest gaan richtenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef capricia het volgende:
[..]
En wat heeft jou zover gekregen dan je dan opeens interesse in vrouwen had?
Vertel, boxquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de 1e is niet knap ofzo maar wl leuk... de 3e is mooi... (vraag mrbox maar)
je wordt het niet, je bent het al. Alleen ga je het erkennenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt me echt bijzonder pijnlijk, dat wanneer je een relatie met een meisje / vrouw hebt...
Je er totaal niks van bakt in bed, dat ze het uitmaakt en daarno opeens lesbi / biseksueel wordt
Gelukkig. Hier wel prima. Vanavond bij mijn oma eten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Werken, maar ja, vermaak me wel![]()
daar?
Alsof dat er iets mee te maken heeft...dat is nog de grootste fail als je zo denkt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt me echt bijzonder pijnlijk, dat wanneer je een relatie met een meisje / vrouw hebt...
Je er totaal niks van bakt in bed, dat ze het uitmaakt en daarno opeens lesbi / biseksueel wordt
ik heb liever wijffie dan moppiequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Moppie is bijna mijn standaard.....
hopelijk ben je de enige die zo denkt
doodnormale woorden als je het mij vraagtquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik woon op de markt en makrtmannen zeggen inderdaad vaak wijffie of lieverd. Of buuf.
Ik bedoel dus alles waar "je" en "tje" achtergezet wordt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan moeten we je maar Anouk noemen ipv nouk
hij is nog jong en onervarenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Alsof dat er iets mee te maken heeft...dat is nog de grootste fail als je zo denkt!
Moppie is zo'n barkeepersterm.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Moppie is echt niet te doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
aahhh dus mijn mail adres vind je verschrikkelijk?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus alles waar "je" en "tje" achtergezet wordt.
das lief van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig. Hier wel prima. Vanavond bij mijn oma eten.
Ja vrouwen heb je wel een goede smaak inquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
chickies zijn pas 3 waarvan 2 echt mooie vrouwen mja daar ben ik ook nog niet zo heul lang mee bezig
ben geen lesbi... ben bi. en heb ontdekt dat ik voorkeur heb naar vrouwen heb maar een man op z'n tijd in mijn bed heb ik heel geen bezwaar tegen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja vrouwen heb je wel een goede smaak inmaar ben je nog niet zo lang lesbi ?
Als het knufje@hotmail.com is wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahhh dus mijn mail adres vind je verschrikkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |