had kadootje verstuurd via internet naar mijn nichtje voor haar pas geboren zoontje kreeg ik dus mailtje namens hem terug... in baby taal en alquote:
maar hij dacht eraan.... das al heel watquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tussen mij en hem
En toen stuurde ie me 3 maanden later opeens een bos bloemen voor mijn verjaardag. Een week te vroeg
Waarom sommige mensen zodra ze een kind krijgen veranderen in domme wezens die alleen over hun kind kunnen praten is me een raadsel.quote:
En zich uit in verlamde spieren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een ontsteking in de hersenen waardoor het zenuwstelsel niet meer goed werkt.
Nee, het verdwijnen van insulerend myeline rond zenuwbanen waardoor het zenuwstelsel niet goed kan communiceren. Geen ontsteking.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een ontsteking in de hersenen waardoor het zenuwstelsel niet meer goed werkt.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, you know me.
Chaotisch is my middle name.
En dan zo'n grappig bedoelde ooievaar door het raam om de buurt te laten weten dat ze geworpen hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom sommige mensen zodra ze een kind krijgen veranderen in domme wezens die alleen over hun kind kunnen praten is me een raadsel.
Haar letterlijke woorden, en ze is patient EN ambassasdeurquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, het verdwijnen van insulerend myeline rond zenuwbanen waardoor het zenuwstelsel niet goed kan communiceren. Geen ontsteking.
quote:
Nou daar kan ik nog een beetje de lol van inzienquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had kadootje verstuurd via internet naar mijn nichtje voor haar pas geboren zoontje kreeg ik dus mailtje namens hem terug... in baby taal en al
Kinderen vragen zoveel aandacht, dat er geen tijd overblijft voor iets anders.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
Waarom sommige mensen zodra ze een kind krijgen veranderen in domme wezens die alleen over hun kind kunnen praten is me een raadsel.
Anders mij welquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aaah doe normaal, dan ga je echt te verquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had kadootje verstuurd via internet naar mijn nichtje voor haar pas geboren zoontje kreeg ik dus mailtje namens hem terug... in baby taal en al
Misschien is dat de makkelijke uitleg voor leken. Een ontsteking zou insinueren dat je er nog wel wat aan zou kunnen doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haar letterlijke woorden, en ze is patient EN ambassasdeur.
Moet je gewoon tegen dat kind tekeer gaan of hij zijn rijbewijs bij een pakkie boter gekregen heeftquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders mij wel.
De wereld is ineens beperkt tot 1 ding, de rest is irrelavant. Das niet zo erg ware het niet dat ze bijv boos op JOU worden als zij met hun kinderwagen tegen JOUW schenen aanrijden.....
Idd. En dan van die msnteksten als Pietje heeft vandaag zijn eerste wortel gegeten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders mij wel.
De wereld is ineens beperkt tot 1 ding, de rest is irrelavant. Das niet zo erg ware het niet dat ze bijv boos op JOU worden als zij met hun kinderwagen tegen JOUW schenen aanrijden.....
Tja, verwarrend. Een ontsteking in de hersenen is iets heel anders.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haar letterlijke woorden, en ze is patient EN ambassasdeur.
Als je al omkijkt om te kijken wat het was heb je al ruziequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Moet je gewoon tegen dat kind tekeer gaan of hij zijn rijbewijs bij een pakkie boter gekregen heeft
Vooral de 'jonge' oudersquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eens jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. En dan van die msnteksten als Pietje heeft vandaag zijn eerste wortel gegeten.
Who gives a fuck!
Kinderen zijn vooral irritant vanwege hun ouders.
vergis me... mijn neefje spreekt al nederlands op de grote mensen manier maar dit is het mailtje:quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aaah doe normaal, dan ga je echt te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |