Waar ging het over ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef HeatWave het volgende:
http://www.renideboer.nl/
Zij gaf trouwens net de lezing bij ons in de vergaderzaal, boeiend verhaal moet ik zeggen.
Haar ziekte, MS, ze zit ook in een rolstoel. Leuke meid verder, goedlachs etc. EN een leuke spreekster.quote:
ik denk niet dat ik ooit zooooo verliefd word dat ik spontaan een gedeelde hyve wilquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo zwaar verliefd op iemand was, dat ik met hem samen een hyve zou willen aanmaken
Vergeten nog welquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, thanks nog! Helemaal vergeten wat terug te sturen.
Maar we gaan ff kijken.
forum.fok.nl bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Kluts het volgende:
Nog erger: Stelletjes met een eigen website.
Een hyve is sneller verwijderd dan een tattooquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoop maar in godsnaam dat ie me daar dan vanaf praat, mocht het ooit zover komen.
Ik hoop dat ie me van de trap duwt als ik ooit zoiets wil doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoop maar in godsnaam dat ie me daar dan vanaf praat, mocht het ooit zover komen.
Ik wou het anders net wel voorstellen, lijkt me enig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is om te kotsen.
Nog erger, een hyve samen.
Ja, you know me.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vergeten nog wel
Geen probleemIk hoor het wel.
Dat is toch een spierziektequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haar ziekte, MS, ze zit ook in een rolstoel. Leuke meid verder, goedlachs etc. EN een leuke spreekster.
"Waar zijn de vakantiefoto's?"quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Kluts het volgende:
Nog erger is een pasgeboren baby met een eigen hyvequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie me van de trap duwt als ik ooit zoiets wil doen
Ow ja, heb ik een keer gehad - ik scharrelde met een jongen die Frits hartje bianca als tattoo bleek te hebben. Binnen een weekw as het overquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een hyve is sneller verwijderd dan een tattoo
En al helemaal als die ouders namens die baby terug gaan krabbelen in koesie koesie taalquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nog erger is een pasgeboren baby met een eigen hyve
En hij heet Jan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, heb ik een keer gehad - ik scharrelde met een jongen die Frits hartje bianca als tattoo bleek te hebben. Binnen een weekw as het over
Nee, een ontsteking in de hersenen waardoor het zenuwstelsel niet meer goed werkt.quote:
Tussen jou en hem of tussen Frits en Biancaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, heb ik een keer gehad - ik scharrelde met een jongen die Frits hartje bianca als tattoo bleek te hebben. Binnen een weekw as het over
Doen mensen dat?????????????quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En al helemaal als die ouders namens die baby terug gaan krabbelen in koesie koesie taal!
Ik heb wat gehad met een jongen die de naam van zijn zusje als tattoo had. Mwah, dat ging nog.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tussen mij en hemquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tussen jou en hem of tussen Frits en Bianca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |