Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een kip-kerrie-kroket?
Gefeliciteerd voor allen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
A. Be a dear en help me eens op weg. Wat staat hier?
Kolderiek dwaze afdeling waar jij werkt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, H, wij noemen Filet Americain altijd gekscherend gestampt konijn.
Vooral leuk om uit te leggen aan stagiaires.
Ja, wij zijn ons er een paar.
Waarschijnlijk zit ie al weer in de tuin.quote:
Dank je welquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef Joene het volgende:
Hallo Tally,Gefeliciteerd dan nog maar een x he .....
Zoiets H.quote:
Heb je het weer bekeken ? ik zit gewoon op de bank !quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ie al weer in de tuin.
men ik was om 6 uur 15 al op mn werk H.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:38 schreef Joene het volgende:
[..]
men ik was om 6 uur 15 al op mn werk H.
Is goed. Neem ik er zelf ook even één mee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Houzer het volgende:
Een flink bats zou er nu wel in gaan
A. haal jij ff een gram voor me
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is goed. Neem ik er zelf ook even één mee.
Keith Bakker?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef Armageddon het volgende:
Houzer, Heb je dat boek gelezen van die halve Amerikaan die nu een verslavingszorginstelling heeft? Prachtig!
Ja die ja. Moet je eens lezen. Die heeft een partij mensen opgelicht op Amsterdam CS voor z'n dope.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nou dan ben je al snel uitgeluld he
oeh lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, you were pwnd by a girl, H.
Portie squirt toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar ga je op traqtueren, Talie?
Appeltaart met squirtroom.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef Houzer het volgende:
Squirt toch?
Blowjobs voor wie wil!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar ga je op traqtueren, Talie?
Hoort dat standaard bij die uitgebreide rondleiding die ik morgen van je krijg?quote:
ik zie net dat ik mn werk vanavond ff verzet.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:13 schreef Foxy-lady het volgende:
H. heb jij een jacuzzi??![]()
*jaloers is*
Sorry, besef ineens dat het heel niet grappig is.quote:
Wie had het over Armaquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Sorry, besef ineens dat het heel niet grappig is.
(als je niet weet waar het over gaat)
Maar Arma en ik komen graag een keer in de jacuzzi zitten!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:43 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nu moeten we wel tegen elkaar blijven praten.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh ik heb mijn toets gehaald.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat doet jouw vriendin met dat 14-jarige jongetje?
Nee ik ben een halve kop groter. Haar benen zijn gelukkig wel dunnerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Is je vriendin groter dan jij bent H. ?
En ik trakteer niet, ik ben chagrijnig door die crack tegen wind.
Ze waren groterquote:
Die is de berg op aan het jumpstylen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is die man daarachter apart de berg aan het oprennen.
Ik begin te geloven dat H. ons voor de gek houdt en gewoon naar hardloop wedstrijden gaat met zijn chick. In plaats van stoere bonk feestjes met veel ongezonde stoffen die je in je bek plompt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die is de berg op aan het jumpstylen.
Gofter weer gemist!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee ik ben een halve kop groter. Haar benen zijn gelukkig wel dunner
Arma opletten
[foto]
Mysteryland keihard aan het spacen op MDMA
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat H. ons voor de gek houdt en gewoon naar hardloop wedstrijden gaat met zijn chick. In plaats van stoere bonk feestjes met veel ongezonde stoffen die je in je bek plompt.
Die stem doet et hem JKquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stel je ook vooral dat leren jek, die twee dagen stoppelbaard en vooral die fluisterraspende stem voor bij het lezen, priceless!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mehehehe.
Zijn dat van die feestjes met je hardloopvrienden?
Gister lag ik in bed met zoeen andere meisje dan mijn vriendin, ik zeg ik ga om met Arma, zegt zijquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef Armageddon het volgende:
Vergeet mij niet H. Best kans dat er iemand tussen zit die zegt van. Ow, die ken ik wel.
Ben jij je belofte nog nagekomen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gister lag ik in bed met zoeen andere meisje dan mijn vriendin, ik zeg ik ga om met Arma, zegt zijdas mijn man.
Nu snap ik hem pas, morgen avond krijg ik "visite"quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ben jij je belofte nog nagekomen?
Jij krijgt er 2!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoort dat standaard bij die uitgebreide rondleiding die ik morgen van je krijg?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zie net dat ik mn werk vanavond ff verzet.
Das wel de bedoeling ja. Goed dat je er foto's in hebt gezetquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Enne ik zie Tal straks om half 6 bij de MAC
![]()
Ik gooi gewoon de ruit van je auto in, degene die kwaad naar buiten komt dat ben jij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij krijgt er 2!en een DT-tje
[..]![]()
[..]
Das wel de bedoeling ja. Goed dat je er foto's in hebt gezet
Weet ik wie ik moet aantikken
Das toevallig! Ik overdag!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nu snap ik hem pas, morgen avond krijg ik "visite"
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nu snap ik hem pas, morgen avond krijg ik "visite"
Mijn blauwe auto staat in de garagequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon de ruit van je auto in, degene die kwaad naar buiten komt dat ben jij.
Jij komt toch op visitequote:
Whuhuh, ja maar dan komt de visite dus op jou.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Tally het volgende:
Jij komt toch op visiteJe krijgt het niet
En dat moet ik erg vinden omdat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whuhuh, ja maar dan komt de visite dus op jou.
(echt té slecht, deze)
Zal je visite blij mee zijn, al die kwak in hun haren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij komt toch op visiteJe krijgt het niet
Morgen Houzert. Morgen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zal je visite blij mee zijn, al die kwak in hun haren.
Owh uhm dan moet ik ffies kijken of ik dat red zonder dat er hier eentje van het dak springt OMDAT ZE ZO'N HONGER HEBBENquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef Houzer het volgende:
Tally het regent ik ben om 17:45 bij de mac.
quote:
Chips en toast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen Houzert. Morgen!
[..]
Owh uhm dan moet ik ffies kijken of ik dat red zonder dat er hier eentje van het dak springt OMDAT ZE ZO'N HONGER HEBBEN
[..]
Ik heb de koelkast vol staan maar daar zeggen "ze" dan weer nee tegenquote:
Geef ze vast een side-saladequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb de koelkast vol staan maar daar zeggen "ze" dan weer nee tegen
Mac willen ze.
Ook dan mot ik naar de Macquote:
Neuken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meh, ik zit hier bijna te slapen.
Neuken op afstand dan, vriendin heeft auto mee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:57 schreef Tally het volgende:
Neuken?
Kutwijfquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuken op afstand dan, vriendin heeft auto mee.
Ik zal je smsen als ik ga?quote:
eetse, hoe was de blowjob.quote:
Die jongen kan spuitenquote:
lekkah !quote:
ik ben er ook nog boemquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zit hongerig alleen op kantoor met nog 2 uur te gaan.
En zo'n geile ladingquote:
Ondertussen nog 1 uur en een kwartier en ik heb een gratis maaltijd geregeld van de baas.quote:
maaltijd is een voorwaarde voor mij voordat ik ja zeg om over te werkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ondertussen nog 1 uur en een kwartier en ik heb een gratis maaltijd geregeld van de baas.
Aardappels, groente, verse salade, melk en kipschnitzel met saus.
ik wel vriend! ik ben liever te werk dan thuis je weet tog.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Armageddon het volgende:
Zit je nou weer op je werk? Ik volg jou niet meer hoor.
ik heb er 25 gig voor jequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Armageddon het volgende:
Nintendo DSI met 3800 roms roeleert.
Correct, ik ga ze met een Schultenbräu in de hand uitlachen vanaf mijn witte plastic stoel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:21 schreef Jarno het volgende:
Da's toch voor hippies, JK?
Vanaf augustus heb ik permanente vakantie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb woensdag zomervakantie.
Lekker in de tuin goedkoop bier drinken en de hele dag door praatjes maken met buren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vanaf augustus heb ik permanente vakantie..
Kom je in mn plantjes tuin ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vanaf augustus heb ik permanente vakantie..
Oja, werk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:33 schreef Joene het volgende:
ik was overigens vannacht om half 1 thuis van het werk, en ben nu alweer aan het werk
Die hendig sjieke bx rijdt niet zo duur heur.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als ik kilometervergoeding of een leaseauto krijg?
Zo een brommer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Je mag mijn hopelijk nog te krijgen puch wel lenen JK.
Bananensmaak om precies te zijn.quote:
Hallo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, werk.
Laat ik er maar eens naar toe gaan.
Ik heb ooit uitgerekend dat-ie zo ongeveer 20 ct./kilometer kost.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:44 schreef Joene het volgende:
Die hendig sjieke bx rijdt niet zo duur heur.
Chef!quote:
Beeldspraak A.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:27 schreef Armageddon het volgende:
Ik woon heul niet in Scheveningen maar in Moerwijk.
Als in ze lopen er nog een aantal jaren achter?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben lekker in dé vikingprovincie van Nederland.
Achter mij aan bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als in ze lopen er nog een aantal jaren achter?
Gelukkig ben ik al hot.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
De angry mob wil je op de brandstapel gooien.
Jammer dat niemand het opvalt.quote:
Suc6!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:46 schreef Foxy-lady het volgende:
Nou ik ga er maar vandoor!
Moet naar het consultatiebureau voor Celine d'r prikjes
Succesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:46 schreef Foxy-lady het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat dat niet mag uit geloofsovertuiging.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:46 schreef Foxy-lady het volgende:
I know, tis niet de eerste keerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:51 schreef just me het volgende:
En wees maar niet bang, je hoeft zelf die prikjes niet te geven hoor dat doet de dokter
Die kinderen van tegenwoordig kunnen ook nergens meer tegen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:53 schreef Foxy-lady het volgende:
I know, tis niet de eerste keer
Maar het blijft zielig!
Vroegah flikkerde je nog met je bakkes op het beton als je uit de glijbaan donderde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die kinderen van tegenwoordig kunnen ook nergens meer tegen..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:10 schreef Houzer het volgende:
Alles word tegenwoordig kindvriendelijk.
Een beetje pedo gebruikt tegenwoordig al een condoom
Tering wat had jij opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:16 schreef Armageddon het volgende:
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt
Baby baby can't u see enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op welke melodie heb je dit fantastische nummer geschreven?
Het is nu Notorius rotten skullquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat zijn een neger en een voormalig neger.
Geen dank!quote:
Toevallig kan ik dat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geen dank!
Kan je rappen?
Dan kan ik er vanavond eventueel een beat onder drumcomputeren.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doet er ook een snufje Bong-ra in.
Mja dat vond ik minder geslaagdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bananensmaak om precies te zijn.
Helaas heb ik geen foto van tally dr bips, die zat ook onder
Sowwy, je zag er ook zo sexy uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dat vond ik minder geslaagd
Werd thuis nogal vreemd van opgekeken Houzert
Da kan nie bij de mac men, dan zou haar aarschje groen/geel moeten zijn wiite wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Hihi, ik ben op een paar pakjes fritessaus gaan zitten."
"Hihi, ik ben op een McShake Banaan gaan zitten."quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:48 schreef Houzer het volgende:
Da kan nie bij de mac men, dan zou haar aarschje groen/geel moeten zijn wiite wel.
Dan zou ze gelijk door de mand vallen bij manlief.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Hihi, ik ben op een McShake Banaan gaan zitten."
Of dat je zo je shake op je stoel zet en er dan op gaat zitten, dat zo echt dom zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Ja, ik had mijn handen vol, en toen viel die McShake zomaar op de stoel toen ik vooroverbukte. Toen wilde ik de andere zooi op de bijrijdersstoel gooien, maar ik verloor mijn evenwicht en viel midden in die McShake. Gelukkig kon ik me nog wel enigszins op tijd draaien zodat ik op mijn kont terecht kwam."
Gffr waar is iedereenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, lunch zit erin. *burp*. Nu nog even een rondje wandelen.
Hell yeahquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef Foxy-lady het volgende:
Hoi hoi, ben weer terug van weggeweest![]()
Missed me?
Super!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
Hoest met de kleine en de prikkies gegaan?
Fijn om te heuren, waar is die vriend van je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:28 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Super!![]()
Keb dan ook wel een hele stoere baby!
Hij is wel op zijn werk aanwezig, maar of hij ook daadwerkelijk werkt......quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Fijn om te heuren, waar is die vriend van je?
Aan het werk?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D:D: D
In het kopieerhok met de koggiejufquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Hij is wel op zijn werk aanwezig, maar of hij ook daadwerkelijk werkt......
Een virtuele hoop ik?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een DHCP server gesloopt.De landelijke. Niet zo heel erg dus.
Ik zat koggie te drinken op het dakterras van de Selexys Donner.quote:
Donner kebab?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zat koggie te drinken op het dakterras van de Selexys Donner.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef Houzer het volgende:
b-d hoeveel klonen heb jij?
scooter certificaat hoeduur?? totaal
Nee knurft, de wereldberoemde boekenwinkel in R'dam.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:09 schreef Houzer het volgende:
Donner kebab?
Of die droeftoeter van een minister?
Boekenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee knurft, de wereldberoemde boekenwinkel in R'dam.
Das voor de voeding JKquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat moeten ze in een datacentrum nou met saus?
[ afbeelding ]
Dat zou echt zo dom zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Of dat je zo je shake op je stoel zet en er dan op gaat zitten, dat zo echt dom zijn![]()
![]()
Ik ben de hele dag al thuisquote:
IK ZOU TOCH EEN RONDLEIDING KRIJGEN BIJ JOU OP KANTOOR???????///quote:
Tally kennende ligt ze óf nog steeds, óf alweer te batsen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef Houzer het volgende:
Lekker geneukt?
Wij werken, en zij ontvangt waarschijnlijk weer een frisse lading milkshake in dr face.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tally kennende ligt ze óf nog steeds, óf alweer te batsen.
Fok!ken doet ze er gewoon even bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |