quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, dan moet je helemaal niet met school bezig zijn. Vrije tijd heet dat!
Waarom bestaat half Nederland uit werkschuw tuig die óf op de PVV hebben gestemd óf dat doen zodra ze stemgemachtigd zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, dan moet je helemaal niet met school bezig zijn. Vrije tijd heet dat!
Wat is er mis met MBO? Ik ga na deze kutopleiding naar Beek om een vliegtuig onderhoudsmonteuropleiding te volgen daarmee kun je flink verdienen ook als is het laag niveauquote:
Maar daar zul je dan wel thuis huiswerk moeten maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat is er mis met MBO? Ik ga na deze kutopleiding naar Beek om een vliegtuig onderhoudsmonteuropleiding te volgen daarmee kun je flink verdienen ook als is het laag niveau
Moet je dan een eigen vliegtuig aanschaffen om op te oefenen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat is er mis met MBO? Ik ga na deze kutopleiding naar Beek om een vliegtuig onderhoudsmonteuropleiding te volgen daarmee kun je flink verdienen ook als is het laag niveau
Nee, daar staan vliegtuigonderdelen in de school zelf het is onderhoudsmonteur en geen lasserquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:20 schreef Cybey het volgende:
[..]
Moet je dan een eigen vliegtuig aanschaffen om op te oefenen?
quote:Zit ik hier op school, wel lekker uitgeslapen omdat ik niet wist wanneer ik les had
Ohh... the humanity...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:12 schreef ManianMan het volgende:
Zit ik hier op school, wel lekker uitgeslapen omdat ik niet wist wanneer ik les had. Ik kom het lokaal binnen en ga zitten op een relaxte bureaustoel zet de computer aan om aan het huiswerk te beginnen. Beginnen ze hiernaast te boren onder schooltijd.
Klacht kut geluid waardoor ik niet kan concentreren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |