Welkom op Fok!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
En wat doet de huidskleur van die man die moeilijk deed er toe?
Inderdaad. Die negert heeft gelijk. Laat 'm lekker stikken in z'n stempelkaartje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een lulkoek, ik zou gewoon uitstappen.
Maar ook geen krant, dus waarom zou de TS niet mogen vertellen wat er is gebeurd?quote:
Dat mag ie ook. Ik vraag me alleen nog steeds af wat de huidskleur van de persoon die een OV-chipkaart nodig had er toe doet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ook geen krant, dus waarom zou de TS niet mogen vertellen wat er is gebeurd?
Dat is maar wat je er zelf van maaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
En wat doet de huidskleur van die man die moeilijk deed er toe?
Tsja, op FOK! kickt men nou eenmaal op dat soort sappige details.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag ie ook. Ik vraag me alleen nog steeds af wat de huidskleur van de persoon die een OV-chipkaart nodig had er toe doet.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef Kopbal het volgende:
Ik vind trouwens dat die neger gelijk heeft, krijg ik nu een ban?
Nee hoor alleen bepaalde usertjes die een paar centimeter te kort komen in hun broek vinden het nodig om acht keer het woord "neger" in hun OP te gebruikenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, op FOK! kickt men nou eenmaal op dat soort sappige details.
Het zijn ook meestal van die types die buiten 25 kleuren in hun broek schijten en liever 10 km omlopen omdat ze in de verte een groep negers zien staan maar hier tof komen doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor alleen bepaalde usertjes die een paar centimeter te kort komen in hun broek vinden het nodig om acht keer het woord "neger" in hun OP te gebruiken
RETquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef marcel-o het volgende:
wat voor n bus was dit? Q-buzz, Arriva ed? dan zou t dom zijn van de getinte meneer omdat die geeneens werkende kaartlezers hebben.
RET bus? Ja dan is de bestuurder een lijer. die hebben van die stickertjes
Hij heeft alleen betaald voor de rit tot het metrostationquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef Jeff89 het volgende:
Duidelijk dat de chauffeur hier de stoorzender is.. Godverdomd klotevolk kan ook helemaal NIETS!
Gewoon op tijd (en dus niet 5 minuten te vroeg, danwel te laat rijden) is al moeilijk zat voor ze, en blijkbaar is ook gewoon logisch nadenken al helemaal een brug te ver.
Die neger heeft trouwens volkomen gelijk dat hij het poortje opentrapte, immers, hij had toch gewoon betaald voor zijn rit? Dat de RET poortjes niet meer open gaan voor strippenkaarten is zijn schuld niet.
Van '89 en nu al zo'n instellingquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef Jeff89 het volgende:
Duidelijk dat de chauffeur hier de stoorzender is.. Godverdomd klotevolk kan ook helemaal NIETS!
Gewoon op tijd (en dus niet 5 minuten te vroeg, danwel te laat rijden) is al moeilijk zat voor ze, en blijkbaar is ook gewoon logisch nadenken al helemaal een brug te ver.
Die neger heeft trouwens volkomen gelijk dat hij het poortje opentrapte, immers, hij had toch gewoon betaald voor zijn rit? Dat de RET poortjes niet meer open gaan voor strippenkaarten is zijn schuld niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |