Ik moest lachen.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef r3gi3boy het volgende:
De buschauffeur heeft de neger genegert door hem te negeren
Was ie ook jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:39 schreef Schokbreker het volgende:
Ik denk dat die neger nu nog bozer is.
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hebt een redactie die voor je schrijft?
Wat een lulkoek, ik zou gewoon uitstappen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
chauffeur: sorry, ik heb het kaartje al gestempeld, ik kan het niet terugnemen.
Dan had je wel moeten lopen, het was de laatste busquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een lulkoek, ik zou gewoon uitstappen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef r3gi3boy het volgende:
De buschauffeur heeft de neger genegert door hem te negeren
Wat een lul, hij kan dat kaartje toch doorscheuren en geld teruggeven. Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
chauffeur: sorry, ik heb het kaartje al gestempeld, ik kan het niet terugnemen.
Dat is een verkapte anti-klacht omdat het de vooroordelen bevestigd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
En wat doet de huidskleur van die man die moeilijk deed er toe?
Dat nederlandse buschauffeurs rascistisch zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Dat is een verkapte anti-klacht omdat het de vooroordelen bevestigd.
Idd buschauffeurs zijn eikelsquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Dat is een verkapte anti-klacht omdat het de vooroordelen bevestigd.
Iedereen is verbaasd dat hij z'n pipa niet checkte om die tantoe onspange chauffeur eens ene koekje van eigen deeg te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
Niets, tenzij hij blank was, en dan doet het er wel toe want dan was het geen negert.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
Kut die verwachtte ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nederlandse buschauffeurs rascistisch zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |