Ja maar jij bent zelf ook nog zo jongquote:
Oudere kerels hebben ook meer geld, in de meeste gevallen, dus jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je doet wel veel voor je hobby heh!
Wat is die hobby van haar dan ? zelf wil ze er weinig over kwijtquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je doet wel veel voor je hobby heh!
Ja je hebt gelijk! En ga je nog Katja snoep voor me halen????quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zelf ook nog zo jongDan heb je dat al snel wat minder
Dat moet je haar zelf maar vragenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is die hobby van haar dan ? zelf wil ze er weinig over kwijt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oudere kerels hebben ook meer geld, in de meeste gevallen, dus ja![]()
Ow, of een man geld heeft interesseert me echt geen moerquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oudere kerels hebben ook meer geld, in de meeste gevallen, dus ja![]()
Zolang je maar waar krijgt voor je geld als oude kerel.quote:
oh niets boeiendsquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is die hobby van haar dan ? zelf wil ze er weinig over kwijt
Als ie maar goed kan neuken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, of een man geld heeft interesseert me echt geen moer
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar waar krijgt voor je geld als oude kerel.
Alleen je hobby hoeft hij niet te betalen? Sympathiek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef Lub_ya het volgende:
en mijn hobby: BETAAL IK ZELF, dat hoeft een man voor mij niet te doen![]()
Dat ook. En lief is. En grappig. En bij voorkeur niet oliedomquote:
Zoals een goede vriend van mij in zo'n geval zou zeggen: dan moet het er eentje zijn die van je lul een kurkentrekker kan maken!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen je hobby hoeft hij niet te betalen? Sympathiek.
ohhh dat krijgt ie welquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar waar krijgt voor je geld als oude kerel.
Hoiquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ook. En lief is. En grappig. En bij voorkeur niet oliedom
en bedanktquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen je hobby hoeft hij niet te betalen? Sympathiek.
Hahaha *gooit kwartje voor het kopieren*quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een goede vriend van mij in zo'n geval zou zeggen: dan moet het er eentje zijn die van je lul een kurkentrekker kan maken!
quote:
Ja?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
Zoals een goede vriend van mij in zo'n geval zou zeggen: dan moet het er eentje zijn die van je lul een kurkentrekker kan maken!
Dat komt omdat je zelf genoeg hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, of een man geld heeft interesseert me echt geen moer
Jij hebt heul geen kwartjes meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahaha *gooit kwartje voor het kopieren*
die hou ik erin
Blijkbaar val ik nog niet in die categoriequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf genoeg hebtdan ga je geld echt als een secundair iets zien
Het scheelt maar een jaar hoor, 23 en 22, maar mijn exen waren allemaal meer dan 4 jaar ouder als ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe jong is hij dan?
En vraag jij hem ook eens joh, hij heeft ook al veel initiatief naar jou toe genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |