Van een man ga ik niet genieten!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja maar ik d8 dat de overgang naar vrouwen hipper zou zijn, is dat ook zo?
Als man zeg ik neequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik zeg.... DOEN!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver jij van iemand af gaat staan als je zoenen, maar ik sta dan best dichtbijquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar je zoent toch niet met haar borsten?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar je zoent toch niet met haar borsten?
quote:
heeyquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hoi Flena,
ja dat kan absoluut, maar zij had het over zoenen
quote:
totdat je zo'n vrouw ontmoet, ik d8 eerst ook zo, totdat ik dus een vrouw ontmoete, waar ik d8 mmmmmmmmmm zou ik best wat mee willen doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap dat hele: ik ben niet bi maar zou best met een vrouw wlillen zoenen ook niet zo hoor
ik zie heus wel eens mooie vrouwen maar de gedachte om er iets mee te doen komt niet bij me op, nee vrouwen zijn niet mijn ding.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
totdat je zo'n vrouw ontmoet, ik d8 eerst ook zo, totdat ik dus een vrouw ontmoete, waar ik d8 mmmmmmmmmm zou ik best wat mee willen doen
Serieus ik heb gisteren de hele middag dubbel gelegen om icanhascheezeburger.comquote:
News flash , you'r biquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
totdat je zo'n vrouw ontmoet, ik d8 eerst ook zo, totdat ik dus een vrouw ontmoete, waar ik d8 mmmmmmmmmm zou ik best wat mee willen doen
Je rookt nog steeds hèquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus ik heb gisteren de hele middag dubbel gelegen om icanhascheezeburger.comBijna jammer dat mijn collega er weer is..
Die kon ik nog nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus ik heb gisteren de hele middag dubbel gelegen om icanhascheezeburger.comBijna jammer dat mijn collega er weer is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |