Je moet inloggen met een code, dus alleen voor mensen die een uitnodiging hebben gekregenquote:
Wat is jouw code dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:52 schreef FB14 het volgende:
[..]
Je moet inloggen met een code, dus alleen voor mensen die een uitnodiging hebben gekregen
Shit.. dat doe ik altijd. Maar het scheelt wel vier letters!quote:Praat over school ipv uni of hogeschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sluit me volledig aan bij de klacht (ook niks gewonnen gvd)!Great spirits have always found violent opposition from mediocrities![]()
Sommige HBO opleidingen verdien je meer mee dan vele WO opleidingen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:13 schreef AquaMined het volgende:
[..]
Shit.. dat doe ik altijd. Maar het scheelt wel vier letters!
HBO![]()
![]()
![]()
Er was toch een week of twee geleden al zo'n special over de beste studies en banen?Primum non nocere![]()
Verdienen aan een HBO-opleiding?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:17 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Sommige HBO opleidingen verdien je meer mee dan vele WO opleidingen.Ze zijn goedkoper dan een WO-opleiding bedoel je?
![]()
quote:[b]Op donderdag 11 juni 2009 07:39
En daar moet je dan een stad bij kiezen, bv twente
Oh really?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |