abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69922451
Hallo iedereen Dit is geheel Nieuw voor me maar ik zou graag jullie mening willen weten van het volgende,

Mijn Vriend en ik zijn Nu Ongveer 9 Maanden Samen we kunnen Egt een Top relatie hebben veel plzier maken goed praten lachen knuffelen alles wel...
Maar de Laatste tijd zijn er veel twijfels hij heeft namelijk last van woede aanvallen dan slaat hij een gat in de deur of slaat een kastdeur eruit hij heeft mij al een een keer bij mijn keelgegrepen ( en mijn voet gebroken geschopt (niet expres) maarja de agressie was er wel ..erna heeft hij heeeel veel spijt en heeft hij ook echt verdriet want hij wil mij absoluut geen pijn doen of bang maken maar hij is ook heel wantrouwend en dringt zich heel erg aan me op .. daar word ik ook een beetje gek van.. kijk en ik snap als ik nu een reactie krijg van zet er een punt achter wat is nu 9 maanden..

maar toch is hij altijd goed voor me en ik vraag me nu af is hij psygische wel in orde want als hij me belt en ik neem niet op want dan ben ik bezig of wat dan ook dan stuurt hij je wil me gek maken en geniet gewoon van die aandacht .. nou sorry hoor maar daar ben ik dus egt niet mee bezig heb wel andere dingen te doen..

en dan doet die van kinderachtige uitspraken hij vind het ontzettend moeilijk om mij vrij te laten wil me het liefst 10 keer bellen op een dag 20 keer smsen hij eist alle aandacht op ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen hij is echt een hele lieve aardige zorgzame knappe jongen met een leuk thuisfront hij werkt hard dus er kan wel degelijk een toekomst mee opgebouwd worden ... maar aan de andere kant al die negatieve punten spelen ook een hele groote rol kijk niemand is perfect en in iedere relatie is er wel iets maar als jullie dit zo lezen wat adviseer je me dan ...Groetjes Sanne
pi_69922467
Egt? Wil je misschien wat aan je hoofdletters en die chattaal doen. bvd. Achja, woedeaanvallen heeft iedereen weleens tot een zekere hoogte, mocht het te erg worden raad ik je toch aan om naar de huisarts te stappen. Misschien zit hij wel ergens mee.
pi_69922475
jaaa
pi_69922492
neee
pi_69922496
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef MiniGirl het volgende:
Hallo iedereen Dit is geheel Nieuw voor me maar ik zou graag jullie mening willen weten van het volgende,

Mijn Vriend en ik zijn Nu Ongveer 9 Maanden Samen we kunnen Egt een Top relatie hebben veel plzier maken goed praten lachen knuffelen alles wel...
Maar de Laatste tijd zijn er veel twijfels hij heeft namelijk last van woede aanvallen dan slaat hij een gat in de deur of slaat een kastdeur eruit hij heeft mij al een een keer bij mijn keelgegrepen ( en mijn voet gebroken geschopt (niet expres) maarja de agressie was er wel ..erna heeft hij heeeel veel spijt en heeft hij ook echt verdriet want hij wil mij absoluut geen pijn doen of bang maken maar hij is ook heel wantrouwend en dringt zich heel erg aan me op .. daar word ik ook een beetje gek van.. kijk en ik snap als ik nu een reactie krijg van zet er een punt achter wat is nu 9 maanden..

maar toch is hij altijd goed voor me en ik vraag me nu af is hij psygische wel in orde want als hij me belt en ik neem niet op want dan ben ik bezig of wat dan ook dan stuurt hij je wil me gek maken en geniet gewoon van die aandacht .. nou sorry hoor maar daar ben ik dus egt niet mee bezig heb wel andere dingen te doen..

en dan doet die van kinderachtige uitspraken hij vind het ontzettend moeilijk om mij vrij te laten wil me het liefst 10 keer bellen op een dag 20 keer smsen hij eist alle aandacht op ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen hij is echt een hele lieve aardige zorgzame knappe jongen met een leuk thuisfront hij werkt hard dus er kan wel degelijk een toekomst mee opgebouwd worden ... maar aan de andere kant al die negatieve punten spelen ook een hele groote rol kijk niemand is perfect en in iedere relatie is er wel iets maar als jullie dit zo lezen wat adviseer je me dan ...Groetjes Sanne
een tip een vent die je slaat is jou niet waard
  donderdag 11 juni 2009 @ 03:04:58 #6
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69922500
Stuur hem naar de huisarts. Dit soort dingen worden alleen maar erger en erger. Ik kan het weten. Zelf ook woedeproblemen gehad. De huisarts zal hem doorverwijzen naar een psycholoog/psychiater. En die zullen hem verder helpen.

Als hij dat niet wil. Ga bij hem weg..... Tenzij je het fijn vind om geslagen te worden!
:-)
  donderdag 11 juni 2009 @ 03:07:59 #7
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_69922520
Lullige situatie dit..Je neemt t nu al op voor hem door zijn agressie jegens jou goed te praten en het voor hem op te nemen.

Hij heeft je dus fysiek leed bezorgd en hij is ziekelijk jaloers..Als je het aan mij vraagt volgt de eerste klap (gepaard met veel excuses) binnen 3 maanden..

Succes ermee..
  donderdag 11 juni 2009 @ 03:10:05 #8
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69922534
Stockholmers
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_69922605

Waarom heb ik als ik dergelijke topics lees altijd meteen het gevoel dat het om een aandachttrekkende kloon gaat?
De OP staat vol open deuren die vragen om reacties en dus nog meer aandacht.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69922643
nouja zeg denk je nou werkelijk dat dit een manier van aandacht trekken is?
nou nee hoor Zit hier heel erg mee.. Mja als je daadwerkelijk zo over me denkt vraag ik mijn eigen in vredesnaam af waarom je nog moeite doet om een reactie te plaatsen..
  donderdag 11 juni 2009 @ 05:21:39 #11
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_69922797
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 03:38 schreef MiniGirl het volgende:
nouja zeg denk je nou werkelijk dat dit een manier van aandacht trekken is?
nou nee hoor Zit hier heel erg mee.. Mja als je daadwerkelijk zo over me denkt vraag ik mijn eigen in vredesnaam af waarom je nog moeite doet om een reactie te plaatsen..
Omdat Fok?
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 juni 2009 @ 07:20:27 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_69923017
Hij slaat je maar hij is wèl lief?

Hallo, hoor je jezelf wel?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_69923018
tvp
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_69923037
die agressie wordt alleen erger
ga NU bij hem weg, later denk je alleen maar... ik heb er nu zoveel tijd in zitten, het gaat wel over... NEE dus het wordt alleen erger
uit een aspergernest
pi_69923072
quote:

Ren meisje, ren.....!

Als je ná járen een normale relatie met iemand hebt en zoiets gebeurd weet je dat er iets mis is,
overspannen, burnout of wat dan ook, komt ook meestal wel weer goed, maar bij jouw vriend
lijkt het mij toch écht dat dit zijn karakter is, geweldadig, jaloers en ziekelijk achterdochtig.

en nee psygisch lijkt hij mij niet in orde
pi_69923088
Principe ook een soort van macht(misbruik), dat hij gebruikt en waar hij blijkbaar niet goed mee om kan gaan. Gaat dan ook meer om zijn eigen IK/persoontje, dan dat jij hem redenen geeft om te slaan, en/of die zogenaamde jaloersie.

En als je echt van iemand houdt dan sla je niet, lijkt me?

[ Bericht 14% gewijzigd door Billary op 11-06-2009 07:43:37 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 07:44:32 #17
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_69923156
Dumpen die gast, meteen!

Dit gaat alleen maar erger worden.

I've seen it happen and it ain't pretty.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_69923202
quote:
dus er kan wel degelijk een toekomst mee opgebouwd worden ...
Als je in de toekomst boksbal wil zijn, dan ben je in ieder geval op de goede weg..
pi_69923218
Dumpen!
  donderdag 11 juni 2009 @ 07:54:08 #20
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_69923220
Hmm heeft hij veel exen? Het gaat een keer fout leave the train before you crash
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  donderdag 11 juni 2009 @ 07:54:43 #21
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_69923227
Kappen met die idioot.
pi_69923232
wat de rest al heeft gezegd. mooi vluchtgedrag hoor; je voet gebroken maar het is niet zijn schuld
boksbaltopic
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:17:58 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69923417
quote:
maar als jullie dit zo lezen wat adviseer je me dan ...Groetjes Sanne
Wat denk je zelf?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:21:10 #24
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_69923458
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:54 schreef Godtje het volgende:
Dumpen!
pi_69923467
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:54 schreef Godtje het volgende:
Dumpen!
mannen die vrouwen slaan, al is het "per ongeluk" zijn mietjes