hoi, dat zijn zaken idd, die bij die kilometerstand..er geheid aan zitten te komen. ( beetje wel een zak van een garagehouder,al na 2 mnd dat kapot maar goed)quote:zoals Distributieriem, waterpomp, span/balansrollen, v-snaren
dingen achterhouden als je een auto verkoopt is ook niet echt netjes he...quote:
terwijl je in je OP nog veel meer beweerd..quote:Ikzelf heb geen zin en tijd om er aan te sleutelen, maar wat de garage mij vertelde waren het simpelweg 2 pakkingen van de kleppendeksel.
edit:quote:Ik ben ermee naar de Mazda dealer gereden en die vertelde mij dat er waarschijnlijk nog wel meer kapot aan zou zijn en gaan... zoals Distributieriem, waterpomp, span/balansrollen, v-snaren.......
En het werk zou zéker wel 8 uur zijn oftewel zowiezo 1800 tot 2000 eurootjes......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 14:40:28 ]
Tuurlijk, Damage Controll.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef Dymion het volgende:
Grapjesmaker, deze auto is alweer zo goed al gemaakt. Ik weet niet wat jij hiermee wil berijken hoor maar je hebt er niets aan.
vanmorgen kapot en nu al gemaakt....quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:50 schreef Dymion het volgende:
Hoi hier allen,
Ik heb op 7 April dit jaar een heel mooie Mazda Xedos 9 gekocht (2de hands) uit '97 V6 2,5 maar met 288dk op de teller.
Nu rijd ik er net 2 maandjes in rond en zijn beide koppakingen en/of kleppendekselpakkingen kapot....
Zie uw inboxquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vanmorgen kapot en nu al gemaakt....
Wat een irritante goser ben jij man, als die jongen toch gewoon blij is met ze wagentje en hij sluit mee iemand anders een deal wat ga jou dat dan an ?????quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef BroesWillems het volgende:
Als je de mp advertentie verandert naar waarheid haal ik het plaat je weg...
Hij baalde dat zijn auto na 2 maanden kapot was en dat ie geen garantie kreeg, Logisch, ik zou ook balen. Maar vervolgens zoekt hij via marktplaats een ander slachtoffer om hetzelfde trucje mee te doen. Dat vind ik irritant en niet bepaalt netjes...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef terror-power het volgende:
[..]
Wat een irritante goser ben jij man, als die jongen toch gewoon blij is met ze wagentje en hij sluit mee iemand anders een deal wat ga jou dat dan an ?????
trouwens, vandaag aangemeld om 14.14quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef terror-power het volgende:
[..]
Wat een irritante goser ben jij man, als die jongen toch gewoon blij is met ze wagentje en hij sluit mee iemand anders een deal wat ga jou dat dan an ?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |