FOK!forum / Klaagbaak / Lege batterijen en niet kunnen inloggen op internetbankieren
nachtdier3woensdag 10 juni 2009 @ 23:07
Internetbankieren is handig! Reuze handig! Maar dan moet je wel een werkende e-dentifier hebben. Eentje met goede batterijen erin zodat je kan inloggen.


Klacht: Niet kunnen inloggen op mn rekening omdat de batterijen in mn e-dentifier leeg zijn.l
Klacht 2: Ik moet naar de bank voor een nieuwe: batterijen zelf vervangen gaat niet
donroycowoensdag 10 juni 2009 @ 23:07
Het is e.dentifier
gabberklaaswoensdag 10 juni 2009 @ 23:08
ING
nachtdier3woensdag 10 juni 2009 @ 23:09
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:07 schreef donroyco het volgende:
Het is e.dentifier
Nog erger. Het is een e.dentifier. Met een vet gedrukte e dus
Rosbiefwoensdag 10 juni 2009 @ 23:09
e-dentifier, noemen ze dat ding serieus zo? Wat een kekke benaming voor een stom stuk plastic
Quirwoensdag 10 juni 2009 @ 23:19
Heb je toevallig gootsteenontstopper?
nachtdier3woensdag 10 juni 2009 @ 23:24
Vast wel. Maar wat moet ik met gootsteenonstopper als mn gootsteen niet verstopt zit?
Gamer_Vwoensdag 10 juni 2009 @ 23:28
1...2...3....


Sms-tancodes
Ex-Lekkerlanderwoensdag 10 juni 2009 @ 23:29
ik heb van de rabobank 2 van die dingen (alleen wacht ik alweer een tijd op een nieuwe pas)
Bij het pasje voor mijn vorige pas wilden ze namelijk niet geloven dat het aan mijn pasje lag dat het niet werkte dus kreeg ik zo'n nieuw ding
Heathen.woensdag 10 juni 2009 @ 23:30
Ik krijg ze altijd gratis.
Ex-Lekkerlanderwoensdag 10 juni 2009 @ 23:36
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:30 schreef Heathen. het volgende:
Ik krijg ze altijd gratis.
iedereen krijg ze gratis
mrSPLIFFYwoensdag 10 juni 2009 @ 23:37
Wacht maar tot je volgende klacht..

ik had t laatst ook en nu MOET je de Edentifier 2 KOPEN!!!

ik heb t elastiek uit mn onderbroek gevochten maar moest em echt betalen..

10 euro geloof ik... zit wel een fijn lang USB snoer bij, en ja hij werkt wel fijner...

maar t blijven bloedhonden bij die ABN
nachtdier3woensdag 10 juni 2009 @ 23:53
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wacht maar tot je volgende klacht..

ik had t laatst ook en nu MOET je de Edentifier 2 KOPEN!!!

ik heb t elastiek uit mn onderbroek gevochten maar moest em echt betalen..

10 euro geloof ik... zit wel een fijn lang USB snoer bij, en ja hij werkt wel fijner...

maar t blijven bloedhonden bij die ABN
Serieus?

Als dat het geval is, kunnen ze van mij per direct de papieren overhandigen voor het opheffen van de rekening. Service is ver te zoeken bij banken tegenwoordig...
F04donderdag 11 juni 2009 @ 11:58
Postbank en TAN codes
wisedonderdag 11 juni 2009 @ 11:59
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef F04 het volgende:
Postbank en TAN codes
reuze makkelijk. En als je dat blad niet bij je hebt, gewoon via sms
Fhadonderdag 11 juni 2009 @ 12:00
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef wise het volgende:

[..]

reuze makkelijk. En als je dat blad niet bij je hebt, gewoon via sms
Welk blad?
wisedonderdag 11 juni 2009 @ 12:02
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:00 schreef Fha het volgende:

[..]

Welk blad?
tan code blad
Karinadonderdag 11 juni 2009 @ 12:03
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef F04 het volgende:
Postbank en TAN codes
Ja de Postbank staat bekend om zijn geweldige Internetbankieren, waar nooit wat mis mee is en die nooit storing heeft.
Fhadonderdag 11 juni 2009 @ 12:05
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef wise het volgende:

[..]

tan code blad
Nooit van gehoord Ik doe het altijd via sms
Billy_Talentdonderdag 11 juni 2009 @ 12:06
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Serieus?

Als dat het geval is, kunnen ze van mij per direct de papieren overhandigen voor het opheffen van de rekening. Service is ver te zoeken bij banken tegenwoordig...
Dan heb je hier nog een overstappende klant. Ik ga toch zeker niet betalen voor zo'n e.dentifier

Dan ga ik wel naar de ING, tan via sms
wisedonderdag 11 juni 2009 @ 12:07
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja de Postbank staat bekend om zijn geweldige Internetbankieren, waar nooit wat mis mee is en die nooit storing heeft.
ik heb er anders nooit last van. Zie wel eens een storingsmelding, maar dat gaat dat over onderhoud op zondagnacht.
Billy_Talentdonderdag 11 juni 2009 @ 12:10
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja de Postbank staat bekend om zijn geweldige Internetbankieren, waar nooit wat mis mee is en die nooit storing heeft.
De laatste tijd valt dat wel mee toch?

Behalve dat altijd rond dit tijdstip en rond een uur of half 7 (boekingsronden) betalingen die je op die dag zelf gedaan hebt, dubbel afgeschreven lijken te zijn (of even wegvallen).
kurk_droogdonderdag 11 juni 2009 @ 12:29
ing

regel gewoon een e.dentifier2 ..prima ding
Ensafdonderdag 11 juni 2009 @ 12:34
De Raiffaissen Boerenleenbank is goed genoeg voor mij.
Joooo-pidonderdag 11 juni 2009 @ 12:40
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:34 schreef Ensaf het volgende:
De Raiffaissen Boerenleenbank is goed genoeg voor mij.
Ze hebben internetbankieren wel goed geregeld...

Verder gewoon kutbank, maar dat zijn ze allemaal...
SPOILER
Ik moet hen betalen om mijn geld te bewaren, terwijl ze steeds minder handelingen hoeven te doen (doe ik immers zelf met internetbankieren).
SuperrrTuxxxdonderdag 11 juni 2009 @ 12:47
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:34 schreef Ensaf het volgende:
De Raiffaissen Boerenleenbank is goed genoeg voor mij.
Ensafdonderdag 11 juni 2009 @ 12:49
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:40 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Ze hebben internetbankieren wel goed geregeld...

Verder gewoon kutbank, maar dat zijn ze allemaal...
SPOILER
Ik moet hen betalen om mijn geld te bewaren, terwijl ze steeds minder handelingen hoeven te doen (doe ik immers zelf met internetbankieren).
Jij vind het ook schandalig dat je op het station moet betalen voor kluisjes?
Joooo-pidonderdag 11 juni 2009 @ 12:55
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef Ensaf het volgende:

[..]

Jij vind het ook schandalig dat je op het station moet betalen voor kluisjes?
Jij denkt dat ze geen geld kunnen verdienen aan het bewaren van iemand zijn geld?
nachtdier3vrijdag 12 juni 2009 @ 15:33
Morgen maar de opzegpapieren ophalen en een rekening bij de concurrerende bank openen.

Mn vader is even langs de bank geweest en werd inderdaad doorverwezen naar de website voor het aanvragen van een nieuwe. Kosten: 14.95 euro. Zelf ook maar even langsgaan en dan kunnen ze me dus echt afschrijven als klant.


Welke bank is aan te raden? Dan bedoel ik dus zonder al teveel kosten, met service en bij voorkeur dat ik overal kan pinnen. En, tevens de vraag wie er ervaring heeft met overstappen. Informeert de bank afgegevens incasso's als je die bijv vergeet?
phpmystylevrijdag 12 juni 2009 @ 16:31
Heb je je 180 euro al terug?
Nero22vrijdag 12 juni 2009 @ 17:09
Hij gaat geld storten naar zijn vriend omdat die zijn schulden niet kan betalen.
mrSPLIFFYvrijdag 12 juni 2009 @ 18:08
al die moeite voor 15 euro...
nachtdier3vrijdag 12 juni 2009 @ 18:18
Nou, ik ben zelf ook naar de bank geweest voor een nieuwe. Ze hebben daar dus geen op voorraard liggen. Kom ik daar om via hun internet mn saldo te checken, krijg ik op mn eigen lezer opeens de melding 'card error' terwijl het gisteren en eergisteren nog een '' battery warning' was. Stop ik mn bankpas in zó'n nieuw gevalletje van de bank, krijg ik de melding 'Deze pas is niet geschikt'... Die laatste melding krijg ik dus als ik m in de e.dentifier van mn vader stop.

Met andere woorden: de óude' e.dentifier geeft dus een 'battery warning'en soms 'card error'. De nieuwe geeft dus de melding 'Deze pas is niet geschikt'

Vervolgens stop ik een paar oude passen in mijn gare reader. Passen die dus nooit gebruikt zijn en waarvan er al een ruim een jaar verlopen is. En wat doet dat gare apparaat: doen wat ie moet doen. Daarmee kan ik kennelijk dus wel internetbankieren? Terwijl de pas al lang verlopen is... Wat nou batterijfout? Of zit er in een pinpas een batterij in de chip ofzo?


Klacht: De mevrouw weigerde me opzegformulieren mee te geven omdat ik geen ID bij me had.
Klacht 2: Ongeldige passen waarmee je kennelijk toch kan internetbankieren!
Mike_Litorisvrijdag 12 juni 2009 @ 18:45
Tvp
F04vrijdag 12 juni 2009 @ 18:46
e-dentifier