Volgens mij waren het er zelfs 4quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef ukker het volgende:
Je kunt jezelf uitkopen dus het resterende abbogeld tot november betalen, of je kunt 3 maanden voor afloopdatum een verlenging aanvragen bij een telefoonwinkel (of eventueel naar een andere providert) waardoor je meteen een nieuwe telefoon kunt krijgen
Tjezus, Ik heb dit stuk nu 3x gelezen en het wordt er niet duidelijker op..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:11 schreef ikbenschipper het volgende:
Als je nu opzdegt ben je volgens mij gewoon aan het einde van je contract van telfort af hoor maar goed ..... (3 maanden voordat het afloopt). Je kan natuurlijk gewoon een nieuw abbonement nemen en met je nieuwe nummer alleen bellen als je bundel van je oude op is en tot je oude nummer word over gezet aan het einde van je huidige contract. Moet je geen simlock foon hebben natuurlijk.
Hij geeft aan dat hij hem uitzitten, afkopen komt op het zelfde neer...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:38 schreef Rio het volgende:
Nope, kan niet. Abo afkopen of uitzitten en er een abo naast hebben met een nieuw telnr.
Ja en dit dus. Al dacht ik dat tegenwoordig alle toestellen lock vrij waren...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef swollywood het volgende:
Je kunt 3 maanden van te voren verlengen als je een 1-jarig abonnement hebt en 4 maanden bij 2-jarig.
Als je echt een nieuw abonnement wilt hebben moet je ook nog eens rekening houden met een opzegtermijn van 3 maanden, dus dan zou je pas in februari van telfort af zijn.
Als je nummerportering doet naar een andere provider, kun je wel al een nieuw toestel krijgen in november, maar je nummer wordt dan pas in februari omgezet naar de nieuwe provider en dan begin je ook pas te betalen.
Maar als je dan een simlock op je nieuwe toestel hebt heb je daar nog niets aan.
Verlengen is de snelste optie (buiten je abonnement afkopen tot februari), want dat kan dan al in augustus of september, afhankelijk van of je nu een 1- of 2-jarig abonnement hebt.
ONZIN... einddatum is november, nu opzeggen is per november van telfort af!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef swollywood het volgende:
Je kunt 3 maanden van te voren verlengen als je een 1-jarig abonnement hebt en 4 maanden bij 2-jarig.
Als je echt een nieuw abonnement wilt hebben moet je ook nog eens rekening houden met een opzegtermijn van 3 maanden, dus dan zou je pas in februari van telfort af zijn.
Onzin, again... nu opzeggen is per november bij een ander. Toestel kan je na goedkeuring krijgen, de iPhone is met een simlock, dus wil je die gebruiken voor november moet je ook echt daar een abo hebben lopen!quote:Als je nummerportering doet naar een andere provider, kun je wel al een nieuw toestel krijgen in november, maar je nummer wordt dan pas in februari omgezet naar de nieuwe provider en dan begin je ook pas te betalen.
Verlengen is niet de snelste optie, telfort heeft geen iPhone... werkt dus niet!quote:Maar als je dan een simlock op je nieuwe toestel hebt heb je daar nog niets aan.
Verlengen is de snelste optie (buiten je abonnement afkopen tot februari), want dat kan dan al in augustus of september, afhankelijk van of je nu een 1- of 2-jarig abonnement hebt.
Ok, ook even een directe reactie op je vraag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:27 schreef Kluupkluup het volgende:
..switchen..
Ik heb een Sim-only abbo bij Telfort voor ¤10,50 (loopt nog tot november), maar nu is mijn telefoon aan het kutten.
Nu wil ik een nieuwe telefoon in combinatie met een nieuw abbonement (iPhone lijkt me wel wat).
Kan ik mijn Telfort-abbo gewoon door laten lopen voor die laatste paar maandjes, maar mijn nummer meenemen?
Bel ze eens op, misschien kunnen ze je daar wijzer maken. Website is niet altijd even makkelijk als een telefoontje!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Afkopen kost me 100 euro.. Dat heb ik er misschien nét voor over...
Ik las namelijk op de Telfort-site dat je kortingen niet meer gelden als je wilt afkopen..
Klopt neem het Iphone abonnement.. 150 belminuten, 150 smsjes en web 'n walk plus voor maar 29,95 euro per maand.. Reken het maar eens los uit, dan is het 19,50 + 7,50 + 14,95...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:14 schreef Rapaille het volgende:
Ik zou gaan bellen inderdaad.
Probeer het eens met een excuus (je gaat naar het buitenland bijvoorbeeld). Daarom wil je dit telfort nummer op nog aan te schaffen prepaid zetten (ook van telfort) en voor het abonnement een nieuw nummer.
Staat je eigen nummer op die prepaid-simkaart, dan kan je overstappen naar T-mobile.
Overigens zou ik niet beginnen aan het loskopen van de iPhone, de iPhone-abonnementen hebben een zeer relaxte internet-bundel/fair-use policy. Iets wat bij telfort een stuk minder is (trager en fair-use policy is minder relaxt)
Dit is eigenlijk het enige relevante dat jij moet weten als je een Iphone wilt. Dus wil jij een Iphone, dan doe je het volgende:quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef Neeleh85 het volgende:
Iphone kun je momenteel alleen aanschaffen i.c.m. T-Mobile, maar je wil natuurlijk je nummer meenemen..
Je kan bij T-Mobile ook je nummer later laten porteren, kan ook alleen maar bij T-Mobile, enigste nadeel is wel dat je met dubbele kosten zit wil je de Iphone direct gebruiken en je zit dan met een tijdelijk nummer.. 3 maanden voor einde contract Telfort kun je dan de nummerportering aanvragen bij T-Mobile en wordt je nummer alsnog overgezet..
Jij weet echt helemaal niksquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef swollywood het volgende:
strontverhaal
Dat is duur, en nu zit je nog met dat telfort abo opgescheept (traag internet). Of was dit een extra abonnement? In dat geval heeft vodafone speciale sim-only abonnementen voor de iPhone.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:47 schreef Kluupkluup het volgende:
Via phoneshop.nl een Telfort-Abbo verlengt en voor de iPhone 3GS ¤480,- betaald.. (simlockvrij).
Heb je het contract verlengd, of is het contract stilzwijgend verlengd. In het eerste geval heb je een korting gekregen omdat je wilt verlengen maar leg je je voor een contractduur vast.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:28 schreef Damzkieee het volgende:
Interessant. Ik heb precies hetzelfde als TS. Ik ga sowieso die Iphone halen, heb alleen nog een telfort abbo tot 31 Januari. Aangezien dat een verlengd sim-only abbonnement is, kan ik dat maandelijks opzeggen (toch?). Afkopen lijkt me wat duur, mocht dat nodig zijn. 20 euro x 5 maanden = 100
Andere opties zijn er, los van het dubbele kosten en -nummer idee, niet echt he?
Ik ben bang dat het om het laatste gaat, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:42 schreef Brad het volgende:
[..]
Heb je het contract verlengd, of is het contract stilzwijgend verlengd. In het eerste geval heb je een korting gekregen omdat je wilt verlengen maar leg je je voor een contractduur vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |