Slaap lekker Lub_yaquote:
Ja maar de kern van Kluts verhaal was dat het om misbruik te maken van die personen ging en niet om ze te helpenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En dat is hij idd gaan doen omdat hij wat mensen, waaronder zijn vrouw en kind, om zeep geholpen heeft d.m.v. een auto ongeluk.
Helemaal niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar de kern van Kluts verhaal was dat het om misbruik te maken van die personen ging en niet om ze te helpen
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, maar het komt hier altijd over als zo'n verplicht nummer, en ik hou niet zo van voorspelbaar.
Je hebt het over een scamquote:
Ja, dat het nep is dat hij zich daarvoor uitgeeft ja.quote:
Over voorspelbaar gesproken.quote:
idd,maar ik vergeef het jequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat het nep is dat hij zich daarvoor uitgeeft ja.
[..]
Over voorspelbaar gesproken.
Ik zie wat miscommunicatie hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja hij licht toch ook de boel op, om bij de gegevens van die mensen te komen
Oh, ik had er best wat strijd over willen voeren hoor.quote:
Ja, nou, ik heb gewoon voor een groot deel gelijk.quote:
Ja jaa tis al goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb gewoon voor een groot deel gelijk.
ja, dat idee had ik al, maar dit is geen strijdbaar onderwerpquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik had er best wat strijd over willen voeren hoor.
Waarom lees je dat danquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb die hele film niet gezien, dus ik ben zooooooooooo confused
Bespaar je de moeite Rip.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef Ripley het volgende:
Wel redelijke/goede film als je hem tot het eind afkijkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef Ripley het volgende:
The boy in the striped pyjama's en ik probeerde vanavond revolutionary road te kijken maar die kijk eerdaags dus daar kan ik later een oordeel over gevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:10 schreef JonKeL het volgende:
mrbox zijn er nog meer goede films nu die ik moet kijken?
Zal ze eens even gaan "kopen"quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
The boy in the striped pyjama's en ik probeerde vanavond revolutionary road te kijken maar die kijk eerdaags dus daar kan ik later een oordeel over geven
Ja dat probleem heb ik ook. Fast and the furious vond ik wel oke en xmen. Maar verder heb ik eigenlijk niet echt veel films gekeken behalve 7 punds laatst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:13 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat er de laatste tijd weinig goeie films uitkomen eigenlijk.
Push al gezien ? dat is wel een lekkere actie film (wel wat ouder)quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:13 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat er de laatste tijd weinig goeie films uitkomen eigenlijk.
Nee, heb ik wel in mijn downloadmapstaan geloof ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Push al gezien ? dat is wel een lekkere actie film (wel wat ouder)
Kiss Kiss Bang Bang vond ik wel vet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Beetje jammer dat is de enige die ik nu heb
De cover alleen alquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef Kluts het volgende:
Dead snow ofzo laatst gezien.
Waanzinnig slechte, doch hilarische horror.
Damn, die heb ik ook gezien, maar weet bij god niet meer waar die over gaat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kiss Kiss Bang Bang vond ik wel vet.
Oke ken ik niet, maar heb ik straks ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kiss Kiss Bang Bang vond ik wel vet.
Ja, als je van dat soort films houdt, zoals ik, dan lach je je een breuk.quote:
Volledig nergens overgaand verhaal, wel toffe humor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Damn, die heb ik ook gezien, maar weet bij god niet meer waar die over gaat.
Vond Death Proof leuker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Volledig nergens overgaand verhaal, wel toffe humor.
Planet Terror. Die is ook vet.
Death proof is 10x vetterquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Volledig nergens overgaand verhaal, wel toffe humor.
Planet Terror. Die is ook vet.
Ik weet niet meer echt hoe die heet en hoe die ging, maar ik heb eens een horror/actie gekeken waarin een aantal groepen mensen elkaar gingen afslachten in een hotel ofzo.. O.a. een paar skinheads op motoren, een groepje vrienden en nog 1 of 2 groepen van iets dacht ik. Owja politie geloof ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als je van dat soort films houdt, zoals ik, dan lach je je een breuk.
Zal ik onthouden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vond Death Proof leuker.
Die soundtrack.
Fright Night.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet niet meer echt hoe die heet en hoe die ging, maar ik heb eens een horror/actie gekeken waarin een aantal groepen mensen elkaar gingen afslachten in een hotel ofzo.. O.a. een paar skinheads op motoren, een groepje vrienden en nog 1 of 2 groepen van iets dacht ik. Owja politie geloof ik.
Die film was zo bizar slecht maar ik heb me helemaal kapot gelachten![]()
Dus misschien is die film van jou ook wel wat voor mij
Oehhhh!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:26 schreef lichtekooi het volgende:
Het was leuk. Ik heb niet zo dom gedaan (alleen 3x de bal over de rand laten butsen)
Hij heeft me naar huis gebracht en we hebben gezoent.
Hij belt morgen zegt hij![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik gezien denk ik ja ff op imdb gekeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fright Night.
80's F-film over een jongen die naast een vampier woont. Die moet je gezien hebben.
Die heb ik met rip gezien, erg goed iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:27 schreef mrbox het volgende:
RocknRolla is ook tof, een soort van lock stock and 2 smoking ..
Tofquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:26 schreef lichtekooi het volgende:
Het was leuk. Ik heb niet zo dom gedaan (alleen 3x de bal over de rand laten butsen)
Hij heeft me naar huis gebracht en we hebben gezoent.
Hij belt morgen zegt hij![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |