Gelukkig er zijn meer mensen met dat probleemquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ben echt een retard wat logisch inzicht betreft.
voor jou, voor mij, maar ik leg het graag even uit aan de rest hier, zo ben ikquote:
Dat hebben veel meer mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus ik snap dus echt helemaal niks van wiskunde.![]()
De logica die er schijnbaar in zit zie ik dus niet.
Sympathiek van je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
voor jou, voor mij, maar ik leg het graag even uit aan de rest hier, zo ben ik.
En dat is fijn dat jij het logisch vindtquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat hebben veel meer mensen.
Ik vind wiskunde juist zo fijn omdat het (voor mij) zo logisch is.
AAAhhhquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:37 schreef Nouk84 het volgende:
High res Noukdans docente, box
Tot 0.47 Warming-up dans
Tot 2.16 Michael Jackson - Dangerous
Tot 3.05 Revolution
Tot eind Michael Jackson nogmaals
Edit; Video wordt nog verwerkt, zie ik...
dat doen wij mutsen goed hequote:
iemand moet toch nog een beetje lief zijn in deze arena der hormonen?quote:
avond meneertjequote:
Goeie benaming ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand moet toch nog een beetje lief zijn in deze arena der hormonen?.
hooooooiquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Hoi, Carooltje
Doei, Auto
Seven pounds is heel mooi! Maar op het eind slaat het pas ergens op.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef Kluts het volgende:
Vanavond 1,5 uur van 7 Pounds gezien.
Toen snapte ik nog niet waar het heen ging met het verhaal dus heb m maar afgezet.
Weer 1,5 uur van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg.
Nee hoor, heb helemaal geen andere mannenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa duurt zo lang met jou, je bent zo bezig met al die andere mannen
Klutsie tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef Kluts het volgende:
Vanavond 1,5 uur van 7 Pounds gezien.
Toen snapte ik nog niet waar het heen ging met het verhaal dus heb m maar afgezet.
Weer 1,5 uur van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg.
Ja, dan kan ik mijn tijd beter gebruiken hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Seven pounds is heel mooi! Maar op het eind slaat het pas ergens op.
Ik stem voor een naamsverandering van de reeksquote:
Ja, wat ik dus denk:quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klutsie tochaan het eind was het wel uberduidelijk
halverwegen ook wel maar goed
![]()
Jij bent hier de mod. Je hoeft je niks aan te trekken van stemmen, maar je kan dmv dictatoriaal bewind doen wat je wil.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stem voor een naamsverandering van de reeks.
Inderdaad wordt een beetjequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa duurt zo lang met jou, je bent zo bezig met al die andere mannen
Mhh wazig was de docente beterquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:37 schreef Nouk84 het volgende:
High res Noukdans docente, box
Edit; Video wordt nog verwerkt, zie ik...
Oh ja, ik probeer me soms wat minder megalomaan op te stellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent hier de mod. Je hoeft je niks aan te trekken van stemmen, maar je kan dmv dictatoriaal bewind doen wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |