Ik zit nu net te denken... Als de normale prijs bij AH lager is dan bij trekpleister, dan heb je pech lijkt mij?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:39 schreef Fosfolipide het volgende:
Rekensommetje:
AH zegt: Koop je voor ¤12,54 niveau producten betaal je ¤8,35 (oftewel 33,34% - verschil: ¤4,19)
Bij Trekpleister koop je (Nivea alle producten naar keuze dus ga uit van ¤12,54) je krijgt dan 35% korting per 3 Niveau producten(oftewel een korting van ¤4,389, ik ga uit van 4,38) = ¤8,16
Cheers! Morgen inderdaad Nivea inkopen bij de AH
Het gaat er gewoon om dat beide artikelen in de bonus zijn en je bij Trekpleister meer korting krijgt, het gaat niet om de gewone prijs.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:35 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik zit nu net te denken... Als de normale prijs bij AH lager is dan bij trekpleister, dan heb je pech lijkt mij?
Stel, 3 nivea artikelen kosten bij AH 12,54
3 nivea artikelen kosten bij trekpleiser 13,-
Dan heb je bij trekpleister in % wel meer korting, maar op het uiteindelijke bedrag niet?
Dat vraag ik me af....quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:57 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat beide artikelen in de bonus zijn en je bij Trekpleister meer korting krijgt, het gaat niet om de gewone prijs.
Ze hebben het over goedkoper en dus niet of je meer korting krijgt?quote:Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Niet moeilijk doen, gewoon doen wat ik heb gezegd en het wert.quote:Op donderdag 11 juni 2009 04:21 schreef FB14 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af....
[..]
Ze hebben het over goedkoper en dus niet of je meer korting krijgt?
Dat is reden tot ontslag hequote:Op donderdag 11 juni 2009 02:35 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ja, kan je gratis krijgen bij de infobalie, maar vaak heeft de cassiere er zelf ook eentje(moet je dan wel ff vragen aan haar).
Neehoor, doen bijna alle cassieres.quote:
Vanmorgen is het me nog gelukt. Hoeft niet uit dezelfde plaats te zijn. Die Golff en Sanders zitten helemaal in Drenthe, ik kom uit Zuid Holland.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:26 schreef ktnxbye het volgende:
Zijn overal al alle prijzen aangepast?
En moet er een winkel in dezelfde plaats zijn?
Bij ons filiaal zijn er al meerdere ontslagen due to het gebruiken van hun eigen bonuskaart.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef Lolque het volgende:
[..]
Neehoor, doen bijna alle cassieres.
Bespaart veel te veel tijd, en waarom zou je iemand geld voor de neus boren?
De AH heeft meer geld dan die klant hoor.
AH heeft een eigen bonuskaartnummer, namelijk: 2610400000 zoietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Bij ons filiaal zijn er al meerdere ontslagen due to het gebruiken van hun eigen bonuskaart.
Dat omdat de bonuskaart van een medewerker een zogeheten blauwe voordeel kaart is.
10% van de prijs van alle gescande boodschappen op die kaart krijgt die medewerker bij zijn salaris gestort.
Lijkt me duidelijk dat je dus niet andermans boodschappen mag scannen met je eigen medewerkerskaart....
Dat ze het allemaal toch doen is logisch, gratis geld verdienen...
Wat de f*ck?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Bij ons filiaal zijn er al meerdere ontslagen due to het gebruiken van hun eigen bonuskaart.
Dat omdat de bonuskaart van een medewerker een zogeheten blauwe voordeel kaart is.
10% van de prijs van alle gescande boodschappen op die kaart krijgt die medewerker bij zijn salaris gestort.
Lijkt me duidelijk dat je dus niet andermans boodschappen mag scannen met je eigen medewerkerskaart....
Dat ze het allemaal toch doen is logisch, gratis geld verdienen...
nivea ook? dat lijkt me sterk. lu crackers lijkt me ook sterk......quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier is alles aangepast:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |