hahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef postmortum het volgende:
Kunnen we niet gewoon ff normaal tegen iedereen doen ook tegen de mods.
hehequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef postmortum het volgende:
Waarom is dat nu de laatste tijds users onder elkaar![]()
Vroeger waren het mooie vetes tegen de mods : janetjes en bob-b bijvoorbeeld.
KLB was het mod-kerkhof , maar tegenwoordig is het hier een user-kerkhof geworden
Kunnen we niet gewoon ff normaal tegen iedereen doen ook tegen de mods. Ook al is het voor de meeste vakantie en durft de gemiddelde user hier niet de deur uit om de grote bozen mensen werel tegenmoet te treden
HOI EMINICHquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Giordano.Bruno het volgende:
De teloorgang van KLB is sinds vandaag een feit. Vele kwaliteitusers hebben het veld moeten ruimen voor het plebs. Helaas.
Als er iemand niet moeilijk te tracken is dan is hij dat wel, dus doe je best zou ik zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Lamon het volgende:
Nee.
En kan iemand die Eminich heeft gevonden, ook even zijn of haar best doen om behangplakker ergens aan te linken, want met die nerd heb ik het ook helemaal gehad, als gunstje?
Anoniem iemand naaien op zijn hyves terwijl hij zelf een grote bek toe heeft.
Vandaag weer een grote bek, die zak.
Ophoeren met die anonieme arrogante teringlijers, die anderen moedwillig voor lul proberen te zetten.
Zo, da's klagen.
Ik ben daar nou eenmaal slecht in, dus kan je het voor me doen, puhleaaaase!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als er iemand niet moeilijk te tracken is dan is hij dat wel, dus doe je best zou ik zeggen..
Fobo...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben daar nou eenmaal slecht in, dus kan je het voor me doen, puhleaaaase!
.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Giordano.Bruno het volgende:
De teloorgang van KLB is al lang een feit. Helaas
Doe eens een link naar desbetreffend topic?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:24 schreef Acinonyx het volgende:
Tsjongejonge, gebeurt er eens een keertje wat boeiends, is het nog niet goed, kut-TS
Topic is verwijderd, maar er is wel een rar van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Doe eens een link naar desbetreffend topic?
Ik moest namelijk ook daadwerkelijk wat werken vandaagen heb derhalve dus e.a. gemist.
PM me daar even een link naar dan. Denk eens vooruit, help je medemens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:29 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Topic is verwijderd, maar er is wel een rar van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |