quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:25 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wat anders? In een kartonnen doos onder een brug?
ja vandaag ook al voor het ontbijtquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]kankerchill zoe van die big king XXL meenemen
![]()
wil je anders met je vader gaan vissen? of wellicht naar een auto-beurs waar je na 2 zinnen al met elkaar bent uitgepraat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:10 schreef Remsjo het volgende:
Vaders komt thuis, gaat op de bank zitten met een boek in zn handen en zit heel de avond als een dooie papzak in de bank in z,n boekje te turen. Als je iets zegt word er of helemaal niet gereageerd of je krijgt een snauw terug. Als dit nou 1 dag was allah maar ruim 2 weken achter elkaar.![]()
Word er zelf gewoon strontchagerijnig van.
Klacht: Vaders die al 2 weken zo chagrijnig als een draak is(overspannen)
Ik heb ook het idee dat zijn pa dit gedrag toont, juist omdat de TS nog niet op zichzelf woont.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als volwassene nog thuis wonen en nog klagen ook![]()
Ga voor jezelf zorgen papkind. Ik ben benieuwd of jij dan ook nog elke avond fit bent.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef Geerd het volgende:
Ik zuip altijd bier met me ouwe, en dan pallets sorteren
Ja allemaal op alfabet, da's best zwaar werk ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oei, dat is me toch zwaar werk
TS is dus helemaal geen 18, maar 22quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:09 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ik zou ook snauwen als mijn zoon foto's voor de spiegel nam![]()
![]()
met ook nog het fototoestel in beeld![]()
![]()
[ afbeelding ]
En als ik je profiel verhaal lees wat begint met:
''Deze boi heeft het daglicht op 25 April 1987 voor het eerst gezien, heeft meteen al zijn longen uit zijn lijf gehuild toen ie eruit plofte en zijn eerste woordje wat ie zei was: Bal.''
Word ik even slecht
Overduidelijk homo ja!quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:09 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
''Deze boi
Daar heeft ie zelf voor gekozen. Nu moet ie op de blaren zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef Druktemaker het volgende:
Hij moet hard werken en heeft geen zin in strontkinderen.
(Geef hem eens ongelijk)
Heb ik toestemming gegeven om in dit topic mijn foto te publiceren? Nee dus. 5 euro in rekening voor jou of een ban van 6 weken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:09 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
''Deze boi heeft het daglicht op 25 April 1987 voor het eerst gezien, heeft meteen al zijn longen uit zijn lijf gehuild toen ie eruit plofte en zijn eerste woordje wat ie zei was: Bal.''
Word ik even slecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |