Hoax, of TS heeft geen smaak.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Mefistoteles het volgende:
Een tijd geleden stond ik om de hoek van de stairway toen er vanuit het niks 2 ontzettend mooie politie-agentes langsfietsten.
Leuk? Het is helemaal het einde!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:57 schreef Penisbaard het volgende:Doodgeschoten worden is maar één keer leuk.
Ik stond daar om de hoek, omdat ik natuurlijk niet eens met het terras van die emo junkentent ge-associeert wil wordenquote:
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asxquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:02 schreef Rosbief het volgende:
Dat wijf bij Lingo nu, heeft alleen een BH aan en 2 losse mouwen![]()
OMG, wist niet dat dat konquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Meddo het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx![]()
De jongens zijn steeds aan de beurtquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:02 schreef Rosbief het volgende:
He verdomme, nu zit ik Lingo te kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:02 schreef Rosbief het volgende:
en je klacht is?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:02 schreef Rosbief het volgende:
Ik keek voor een paar secondes naar een programma van de TROS.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:02 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
die rechter is wel een babe hoor![]()
jammer dat ze met 2 homofielen op stap is....
Kijk nou uit.... straks blijkt het een kerel te zijn...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
Het was telkens weer spannend als ze weer naar voren hing om ballen te graaien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:02 schreef Rosbief het volgende:
TS was bezopenquote:Ze waren echt verbazingwekkend mooi... Echt fotomodel mooi. Ongelooflijk...
LOLquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Trouwens de rechter "vrouw" is een vent hoor.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef B.E.D het volgende:
[..]
tuurlijk.
Check die benen, die laarzen en dat lange haar.
[..]
tuurlijk.
grapjas, ze heb een mooi cupje B, heerlijk lange benen met fishnet includedquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat jij denktquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
Kijk naar de botconstructie van het gezicht dan. Kijk ook eens naar de opbouw van zijn linker elleboog. Zijn mij betreft geen appelwangetjes hoor.
Ze hebben alleen een goed handschrift nodig om bonnetjes uit te schrijvenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:47 schreef Infinti het volgende:
Ik zie soms wouten die zo´n dikke pens hebben dat ze niet door de deur heen passen en dan toch nog slagen voor die conditie test
Is geen grapje. Echt een man, kijk gewoon goed naar het gezicht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
grapjas, ze heb een mooi cupje B, heerlijk lange benen met fishnet includedEn ik heb me er net lekker op gemastrubeeeeert, lekker puh
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat jij denkt
Als het echt een man was had ze wel gewoon hetzelfde pakje aan als die 2 dudes.
mannen met een taillequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is geen grapje. Echt een man, kijk gewoon goed naar het gezicht.
[..]![]()
![]()
Het is overduidelijk een man gast.
Ja, die bestaan ja.quote:
[..]
tuurlijk.
Schijnbaar die andere twee users niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:48 schreef Siniti het volgende:
En niemand ziet de bobbel die die rechter in zijn broek heeft?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
[..]
tuurlijk.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
grapjas, ze heb een mooi cupje B, heerlijk lange benen met fishnet includedEn ik heb me er net lekker op gemastrubeeeeert, lekker puh
quote:
[..]
Wat jij denkt
Ik ook niet!quote:
Je bedoeld zegmaar van die dames die ook in de Fa reclames spelen?quote:En dan ook niet van die opgemaakte verleidsters maar heel au naturel met een natuurlijke kuisheid over zich heen.
Dat is gewoon dat broekje van haar die zo valt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:48 schreef Siniti het volgende:
En niemand ziet de bobbel die die rechter in zijn broek heeft?
Dat vind ik nou zo schitterend aan Fok!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die net doen alsof die rechter een vrouw is terwijl ze goed weten dat het een vent is, anders zou niet eens een issue zijn om op te merken.
En mensen die daar vervolgens ook nog serieus op reageren dat het toch echt een vent is![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Kijk nou uit.... straks blijkt het een kerel te zijn...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef CantFazeMe het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
Kijk naar de botconstructie van het gezicht dan. Kijk ook eens naar de opbouw van zijn linker elleboog. Zijn mij betreft geen appelwangetjes hoor.
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja, die bestaan ja.
Maar serieus; het is echt een dude.![]()
Wil je het nou eindelijk accepteren dat het een dude betreft?quote:
Trollen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo schitterend aan Fok!zullen ze het echt niet doorhebben ?
Prachtig
||quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:17 schreef ASroma het volgende:
[..]
jij bent juist degene die hapt op trollers kameraad.Je snapt het niet
'Ze' heeft exact dezelfde bouw als die kerels, nou mag jij drie keer raden hoe dat komt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
/care.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef ASroma het volgende:
en je gaat maar door, je snapt em nog niet.
Stop alsjeblieft voordat jejezelf nog meer belachelijk maakt
je snapt het begrip trollen duidelijk niet vriend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
/care.Ik hou van trollen.
![]()
Geef maar gewoon toe dat het een man is. Dan weten we tenminste waar je op fapt.![]()
Tuurlijk wel. Je wilt gewoon dat ik elke keer er serieus op in ga. Uiteindelijk doe ik dat ook wel, en trol ik liever een eindje met het verhaaltje mee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
je snapt het begrip trollen duidelijk niet vriend.
ga eens terug naar mijn allereerste post en bedenk dat nog eens of dat wellicht geen troll was.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je wilt gewoon dat ik elke keer er serieus op in ga. Uiteindelijk doe ik dat ook wel, en trol ik liever een eindje met het verhaaltje mee.![]()
En waarom een deze sectie; klaagbaak serieus nemen?
Mocht ik er niet serieus op in gaan dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga eens terug naar mijn allereerste post en bedenk dat nog eens of dat wellicht geen troll was.....Zeker als heel fok direct hapt
Jij bent de obvious troll die stoer roept en scheld en tiert en iedereen langs heen post, het subtiele trollen heb je duidelijk nog niet onder de knie. Het trollen waar mensen dus wel op reageren.
Die kaak?? Kijk verdomme eens naar die bobbel in 'd'r' broek!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk verdomme eens naar die kaakDit is gewoon een vent, ik lig dubbel om de reacties hier
![]()
![]()
Het plaatje heet ook gay_pride_nantes_2006_police_01.jpg
Geef gewoon toe dat je het echt niet wist en dat je gewoon hebt zitten fappen op een ventquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga eens terug naar mijn allereerste post en bedenk dat nog eens of dat wellicht geen troll was.....Zeker als heel fok direct hapt
Jij bent de obvious troll die stoer roept en scheld en tiert en iedereen langs heen post, het subtiele trollen heb je duidelijk nog niet onder de knie. Het trollen waar mensen dus wel op reageren.
Eindelijk een medestander die het zietquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die kaak?? Kijk verdomme eens naar die bobbel in 'd'r' broek!
Ik lees het net jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander die het ziet
Oh dear mequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:28 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat is gewoon dat broekje van haar die zo valt.
wil je een paint als situatie schets?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je het echt niet wist en dat je gewoon hebt zitten fappen op een vent![]()
Ik zweer je, die rechtse op de foto is zeker een chick.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh dear me![]()
En mensen die zich er dan ook nog onder het mom van 'trollen' uit proberen te redden![]()
![]()
![]()
Dit is dan wel weer een trollquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik zweer je, die rechtse op de foto is zeker een chick.
Als het echt een kerel was, waarom heeft ze dan niet hetzelfde aan als die 2 dudes.
Vrouwen die jaloers zijn op mooie vrouwen
Dude, zoals ik in mijn tweede zin al aangeef: poging mislukt. En je faalt dubbel omdat je je eigen vauttt niet eens wilt toegeven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik zweer je, die rechtse op de foto is zeker een chick.
Als het echt een kerel was, waarom heeft ze dan niet hetzelfde aan als die 2 dudes.
Vrouwen die jaloers zijn op mooie vrouwen
quote:
[..]
Wat jij denkt
Haha je weet ook niet van ophouden he.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde als wat ik gisteren typte.
[..]
Het is gewoon een vrouw, en daarmee basta.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haha je weet ook niet van ophouden he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |