neequote:
Dyslexie, voor als je het nog niet wist.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:32 schreef deepart het volgende:
TS, even serieus hè.. Jij hebt dyslectie hè?
Ik ook man... zwaar flevelend
nee Limburger en allochtoonquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:32 schreef deepart het volgende:
TS, even serieus hè.. Jij hebt dyslectie hè?
Ik ook man... zwaar flevelend
dubbel gehandicapt dusquote:
Ohh nee wist ik nog niet, thanks man.. Het verrijkt mijn leven!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:33 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dyslexie, voor als je het nog niet wist.
Ach, serieuze dyslecten help ik graag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Ohh nee wist ik nog niet, thanks man.. Het verrijkt mijn leven!
En dubbel allochtoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
[ afbeelding ]Werd TS door hun aangehouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Is die rechter nou een man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, daar moet je echt blij mee zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb af gelopen vrijdag die koos spe in het echt gezien![]()
![]()
was op de haringparty bij mij op het werk.
Wat een geweldige en onverwachte wendig krijgt dit topic!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
Afbeeldingen of het is nooit gebeurt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
En hij leeft nog?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
Iets zegt me dat et met wegmisbruikers o.i.d te maken heeftquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Iets zegt me dat et met wegmisbruikers o.i.d te maken heeft
gisteren was eindhoven ook nog brabant..quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:49 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Hey maar Ger en Jos is toch Brabant?
Limburg is toch die dikke en die smalleOf ben ik nu gek?
Volgens mij ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Wat is dat voor mini-schijtplaatje
Rechts Jos, links Ger?
[ afbeelding ]
Brabant TOCH!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |